PSVkanalles
International
Maar H2O2 verwijst dus naar Geert Wilders?
Ah, is nazietje-piep weer aan het woord.Ooei, een groot deel van de tweede kamer - tijdens de debatten over Corona - is nu geloof echt over de rooie en helemaal klaar met die FvD-er met die irritante stem. Blijft punten over vervolgen, misdadig beleid en geen erkenning van rechtspraak herhalen en lijkt voor burgelijke ongehoorzaamheid te pleitten. Dat valt uiteraard niet goed bij velen. Staan nu in een grote cirkel om voorzitter Bergman heen in verhitte discussie tijdens de schorsing.
Overigens begrijp ik het volkomen - op zowel vorm, inhoud als toon weet die kerel echt zeer sterke emotie ook bij mij op te roepen - terwijl ik echt niet aggresief ben aangelegd. Nu nog een kwartier schorsing om de rust terug te krijgen.. Als dat gaat lukken.
Ik heb wel medelijden met Kuipers. Wat een bedenkelijk niveau. Zo iemand als die Pepijn zou toch in geen enkele andere functie getolereerd worden, laat staan gevraagd worden om aan vergaderingen deel te nemen? Lastig - dat process van volksvertregenwoordiging - dat er geen enkele vorm van kennis, kunde of decorum vereist is, krijg ook sterk het idee dat hij hierop uit is - om de boel te laten ontsporen en op de kast te jagen.Ah, is nazietje-piep weer aan het woord.
Zie dat ie opgeroepen zou hebben tot wetteloosheid en zijn voeten weer aanveegt met de grondwet?
Die Bergkamp is echt een slap figuur, aangeven dat op de man spelen niet mag, meneer trek zijn mond open en gaat er gewoon mee door.
Nou, volgens mij is het ook makkelijker om de Palestijns-Isrealische situatie te stabiseren dan debatten in de kamer niet te laten ontsporen. Wat een gekleuter.Geen ruggengraat dat mens. Wat een zielloos, tandeloos geleuter.
T zou helpen als Bergkamp doet wat ze zegt.Nou, volgens mij is het ook makkelijker om de Palestijns-Isrealische situatie te stabiseren dan debatten in de kamer niet te laten ontsporen. Wat een gekleuter.
Als een Nederlandse Jacky Weaver?T zou helpen als Bergkamp doet wat ze zegt.
Wat mij betreft flikkeren ze die nazi's voorgoed uit de kamerAh, is nazietje-piep weer aan het woord.
Zie dat ie opgeroepen zou hebben tot wetteloosheid en zijn voeten weer aanveegt met de grondwet?
En wat de PVV betreft zouden ze alles vrijuit mogen zeggen en mag Bergkamp nimmer ingrijpen (ook niet als t tegen de reglementen ingaat)Wat mij betreft flikkeren ze die nazi's voorgoed uit de kamer
Hetzelfde proces wat mij betreftEn wat de PVV betreft zouden ze alles vrijuit mogen zeggen en mag Bergkamp nimmer ingrijpen (ook niet als t tegen de reglementen ingaat)
Tja, zo ziet zijn achterban hem wel...
Echt een Trump wannabe.Tja, zo ziet zijn achterban hem wel...
En een net zo'n van realiteit losgezogen achterban met ook vier kans op gestoorde acties.Echt een Trump wannabe.
Wat een trieste lulAmersfoort de gekste: partij Zwarte Piet is zwart doet mee aan de lokale verkiezingen.