Marc heeft het, naar mijn mening dan, 1000x zwaarder te verduren gehad qua media en maatschappij dan Gun, die is veel meer afgestraft terwijl die zijn fouten erkent en sorry zegt. Terwijl Gun haar gedrag nog zelfs goedpraat. Bij Jinek zegt ze leuk ''hoezo kleineren? Ik vroeg om een rapport en ze gaven me 2x niet de goede dus dan mag ik het voor hun neus zo de prullenbak in gooien en ze op hun donder geven'' Had Marc dan ook moeten zeggen, dat er een camera op je telefoon zit tja, dan kunnen er toch ook wat foto's verdwalen soms toch
13 beschuldigingen, 0% zelfreflectie of enig vorm van excuus of begrip, no way dat ik het voor zo'n heks ga opnemen dan. Van die 13 klachten zijn ze vast niet allemaal gegrond, maar zeker wel +- 5 en dat zijn er dan al te veel. Waar Marc voor de rest van zijn leven getekend is, waar we nog jaren grappen over gaan maken, zullen we deze heks over week of 2 waarschijnlijk al vergeten zijn. Iemand die zijn fout erkent mag van mij part een 2de kans krijgen, dus ik ben en blijf hier duidelijk team Marc