Binnenlandse Politiek

handtastelijkheden, ongewenste seksuele avances, intimidatie en misbruik van positie.. Q gelooft best in incidenten of wraakacties, maar 13 van zulke klachten ( door 13 verschillende mensen ) en de media en men hier geeft haar voordeel van de twijfel... :lmao::FP:

Gelukkig snappen kim & Richard het nog wel :shrug:

2023b74818063821eda9bbbb94ad4be6.png

1c5904459260825c7c91946c6a31468a.png

En het is net als met Feestboek, alles wat gezegd wordt is waar. Geen kritische noten nodig. Er hoeven geen vragen te worden gesteld. Als IEMAND IETS beweert, dan is het zo. Quagmire moet in de geschiedenisboekjes minimaal terug tot de Verlichting om weer een beetje bij te komen.
Misschien kunnen we n crowdfunding opzetten om Johan Derksen een audioboek van Geert Mak te laten inspreken?

handtastelijkheden, ongewenste seksuele avances, intimidatie en misbruik van positie.. Q gelooft best in incidenten of wraakacties, maar 13 van zulke klachten ( door 13 verschillende mensen ) en de media en men hier geeft haar voordeel van de twijfel... :lmao::FP:

Tering, jij leeft echt volledig in je eigen wereld zeg.

Tering, jij leeft echt volledig in je eigen wereld zeg.

Gelukkig wel, beter dan velen andere die de boel maar negeren of onder fabeltjes categorie plaatsen. De 1 mag je afbranden bij minimale vermoeden van iets, ander moet je met rust laten bij 13 klachten, want fabeltjes enzo.. Tuurlijk jullie wereldje is veel leuker :lmao:

Gelukkig wel, beter dan velen andere die de boel maar negeren of onder fabeltjes categorie plaatsen. De 1 mag je afbranden bij minimale vermoeden van iets, ander moet je met rust laten bij 13 klachten, want fabeltjes enzo.. Tuurlijk jullie wereldje is veel leuker :lmao:
Maar dat zegt niemand hier :ROFL: :ROFL: :ROFL:

Misschien kunnen we n crowdfunding opzetten om Johan Derksen een audioboek van Geert Mak te laten inspreken?
Dat is dan een rechtse populist met wie ik het oneens ben en een Europa-geile historicus met wie ik het niet eens ben. There's only this much a man can handle. Dan zie ik liever van Rossum aanschuiven. Die is tenminste kritisch.

Wie zegt dat dan? Het is verschrikkelijk wat die vrouw allemaal heeft gedaan. Maar ik ken weinig mensen die dat ontkennen? Ik snap heel goed dat Volt er vanaf wil.

Laatst bewerkt:
Je bedoelt toch niet Overmars met een vermoeden?

Niet alles is bewezen, maar 13 aanklachten en men doet er grappig en luchtig over, lees :down:

het kutte is dat je zulke dingen lastig kan bewijzen, omdat het vaak 1 vs 1 verhaal is en bij twijfel of geen bewijs kom je dan mee weg. Maar 13 man is geen toeval, of 2 haat collega's die samenspannen. 13 is fucking verdacht en per definitie al schuldig eigenlijk maar ja.. tik op de billen geven, vernederen of collega's vragen om sex is niet zo erg toch, als een vrouw het doet moet kunnen. Maar een Mark of Ali foeiiiiiiiiiii

Q ik vind je een interessante forummer. Maar damn je hele betoog is zo hypocriet als de pest.

In het Ajax topic ga je het opnemen voor Overmars. Je bagatelliseert het gedrag naar dickpics. Tewijl dit juist het meest spraakmakende onderdeel is van de gehele zaak, maar wel slechts één onderdeel. Het gaat om meerdere malen grensoverschrijdend gedrag en het misbruiken van je functie jegens vrouwen.

Maar nee, dat kan gebeuren is niets mis mee. Maar deze vrouw, ja die zit zeker fout en nog erger ze word niet op aangesproken doordat ze een vrouw is (onzin want genoeg mensen spraken zich fel tegen haar uit toen het eerste bericht uit kwam). Als argument ga je dan gebruiken dat deze vrouw itt Marc wel schuldig moet zijn. Want maar liefst 13 klachten. Ja dan moet het wel waar zijn... Waarbij je even vergeet te vermelden dat de Telegraaf al meldt dat het er meer dan 6 vrouwen slachtoffer waren van Overmars. Lijkt me dan als het argument op gaat voor Gündogan dat je ook direct met branden fakkels voor de deur van Overmars staat.

Nog een leuk detail. Gündogan ontkent de geruchten. Overmars is zelf opgestapt in een overleg waarbij hij aangaf fout te zitten.

Ofwel, veroordeel zowel Gündogan als Overmars. Of neem het voor beide op.

ps, Weet je wat de eerste reactie van media was op Overmars? Dat het zó jammer is voor Ajax dat hun top man weg moest. Zelfs Nu.nl heeft dit later terug genomen en excuses voor aangeboden.
pss, sinds wanneer heeft iemand die gecanceld is binnen 1 maand een nieuwe baan.

Ofwel, veroordeel zowel Gündogan als Overmars. Of neem het voor beide op.

Marc heeft het, naar mijn mening dan, 1000x zwaarder te verduren gehad qua media en maatschappij dan Gun, die is veel meer afgestraft terwijl die zijn fouten erkent en sorry zegt. Terwijl Gun haar gedrag nog zelfs goedpraat. Bij Jinek zegt ze leuk ''hoezo kleineren? Ik vroeg om een rapport en ze gaven me 2x niet de goede dus dan mag ik het voor hun neus zo de prullenbak in gooien en ze op hun donder geven'' Had Marc dan ook moeten zeggen, dat er een camera op je telefoon zit tja, dan kunnen er toch ook wat foto's verdwalen soms toch :zwijgen:

13 beschuldigingen, 0% zelfreflectie of enig vorm van excuus of begrip, no way dat ik het voor zo'n heks ga opnemen dan. Van die 13 klachten zijn ze vast niet allemaal gegrond, maar zeker wel +- 5 en dat zijn er dan al te veel. Waar Marc voor de rest van zijn leven getekend is, waar we nog jaren grappen over gaan maken, zullen we deze heks over week of 2 waarschijnlijk al vergeten zijn. Iemand die zijn fout erkent mag van mij part een 2de kans krijgen, dus ik ben en blijf hier duidelijk team Marc

Marc heeft het, naar mijn mening dan, 1000x zwaarder te verduren gehad qua media en maatschappij dan Gun, die is veel meer afgestraft terwijl die zijn fouten erkent en sorry zegt. Terwijl Gun haar gedrag nog zelfs goedpraat. Bij Jinek zegt ze leuk ''hoezo kleineren? Ik vroeg om een rapport en ze gaven me 2x niet de goede dus dan mag ik het voor hun neus zo de prullenbak in gooien en ze op hun donder geven'' Had Marc dan ook moeten zeggen, dat er een camera op je telefoon zit tja, dan kunnen er toch ook wat foto's verdwalen soms toch :zwijgen:
Jep 1000x zwaarder. Daarom heeft Marc nu weer een goed betaald baantje en schreef de media (+ al zijn collega's) hoe zielig het wel niet voor hem was.
Nee sorry volgensmij hebben ze het beide 'zwaar' en hebben ze beide gelukjes. Het gaat ook niet om wie er nou erger aan toe is dan de ander.
13 beschuldigingen, 0% zelfreflectie of enig vorm van excuus of begrip, no way dat ik het voor zo'n heks ga opnemen dan. Van die 13 klachten zijn ze vast niet allemaal gegrond, maar zeker wel +- 5 en dat zijn er dan al te veel. Waar Marc voor de rest van zijn leven getekend is, waar we nog jaren grappen over gaan maken, zullen we deze heks over week of 2 waarschijnlijk al vergeten zijn. Iemand die zijn fout erkent mag van mij part een 2de kans krijgen, dus ik ben en blijf hier duidelijk team Marc
Mjaw, echt gemeend excuus vraag ik me af. Dan zou je niet direct weer aan de slag gaan.
Daarnaast vind ik het wel makkelijk. Dus zodra Gündogan sorry zegt dan neem jij het wel voor der op?

Sorry is een stap maar ben aub niet zo naïef dat alleen sorry goed genoeg is.
Dus waarom jij team Marc ben is mijn raadsel. Ofja eigenlijk niet. Marc is een man en de meerderheid is tegen hem. Dus steun je hem. Gündogan is een vrouw en een aantal mainstream talkshows pakken haar niet hard genoeg aan. Dus je bent tegen haar.

Dus omdat Gundogan zich zelf verdedigt bij Jinek vind je dat ze niet hard is aangepakt? Die logica ontgaat mij totaal. Wat had je dan nog meer willen zien? Bovendien kan ze haar positie bij Volt echt wel vergeten nu hoor.

Dus omdat Gundogan zich zelf verdedigt bij Jinek vind je dat ze niet hard is aangepakt? Die logica ontgaat mij totaal. Wat had je dan nog meer willen zien? Bovendien kan ze haar positie bij Volt echt wel vergeten nu hoor.

Ze had helemaal niet op tv moeten verschijnen, 13 aanklachten tegen haar. Maar gewoon op tv doen alsof het normaal is. Het is niet 1 persoon, maar 13 mensen die haar beschuldigen van sexueel overschrijdend gedrag. Als de uitspraak die gundogan volgens quag gezegd heeft in jinek dan is het wel duidelijk dat ze geen idee heeft hoe ze met mensen om moet gaan en ze dus ook veroordeeld kan worden.

Dat jinek er ook nog een podium aan geeft is ook dom.

Iedereen die vind of denkt, ervaart of whataver dan G & Marc even hard behandeld zijn leeft onder een steen of leeft al weken zonder zijn bril of geleidehond. Bij Marc was het een explosie aan aandacht, haat en shaming, waar G gewoon aandacht kreeg in media die totaal niet schokkend of whataver was. Kus in de nek, kleineren, tik op de bil, machtsmisbruik. Dat is toch echt wel 100x erger dan paar pimolfoto's zien maar goed, ieder psyco mag zijn mening hebben wie wat erger vind hier.

Iedereen die vind of denkt, ervaart of whataver dan G & Marc even hard behandeld zijn leeft onder een steen of leeft al weken zonder zijn bril of geleidehond. Bij Marc was het een explosie aan aandacht, haat en shaming, waar G gewoon aandacht kreeg in media die totaal niet schokkend of whataver was. Kus in de nek, kleineren, tik op de bil, machtsmisbruik. Dat is toch echt wel 100x erger dan paar pimolfoto's zien maar goed, ieder psyco mag zijn mening hebben wie wat erger vind hier.
Mooi man, je eigen mening hierover als de waarheid presenteren en alles wat anders denkt als psycho wegzetten.

Dat verschil in media aandacht kan ook te maken hebben met het feit dat Volt een relatief kleine partij is in de kamer, en dat bij Ajax iedere scheet al meteen voorpagina nieuws is in bijvoorbeeld de Telegraaf.

Dit is exact het probleem wat er ook bij Overmars is :FP:

Owja en goed om te weten dat jij dickpics van je baas op een stalkerig en intimiderende manier 100x minder erg vind dan een tik op de bil. Ik vind beide grensoverschrijdend gedrag waar consequenties aan horen te hangen.

Goed lezen, ik zeg ieder psyco mag zelf kiezen welke versie erger is. Beide moet je aanpakken, maar lichamelijk contact vs foto's lijkt me makkelijke keuze maar goed kiezen tussen 2 kwaden.

Mooi man, je eigen mening hierover als de waarheid presenteren en alles wat anders denkt als psycho wegzetten.

Nog zo een, eerst goed lezen voor je komt typen, ' ieder psyco mag zelf kiezen wat hij erger vind, foto's of een tik op de billen, welke kamp je erger vind als je tussen de 2 kwaden kiest '

Terug
Bovenaan Onderaan