Binnenlandse Politiek

FEGCgRZWQAA6nHf


Wil Wybren de Wappies van de Lavendellaaf hebben?

Btw, meneer Wybren die dit discriminerende maatregelen noemt, wilde in een eerdere fase alle risicomensen thuis opsluiten...
 
FEGCgRZWQAA6nHf


Wil Wybren de Wappies van de Lavendellaaf hebben?

Btw, meneer Wybren die dit discriminerende maatregelen noemt, wilde in een eerdere fase alle risicomensen thuis opsluiten...
Geen idee of hij dat echt wilde, hij zei het in ieder geval wel. Hij zegt wat de mensen willen horen. Zolang hij maar genoeg stemmen krijgt zodat hij zijn zakelijke belangen vanuit het hol van de leeuw kan blijven beschermen.
 
Geen idee of hij dat echt wilde, hij zei het in ieder geval wel. Hij zegt wat de mensen willen horen. Zolang hij maar genoeg stemmen krijgt zodat hij zijn zakelijke belangen vanuit het hol van de leeuw kan blijven beschermen.
Daar heb je nog een punt ook.
 
Oostenrijk wil lockdown voor ongevaccineerden:


Misschien dat Wybren daar ook wat van vindt.
 
Oostenrijk wil lockdown voor ongevaccineerden:


Misschien dat Wybren daar ook wat van vindt.
Gaat maandag in. Interessant om te zien of dat gaat werken qua zorgdruk..
 
Er is n hoop om te doen, 2G (ten opzichte van ook ongevaccineerden binnenlaten in 3G) is vooral in t kader (hoe ik t interpreteer) als t hierbinnen misgaat (19*) minder kans op schade. Het word ingevoerd als t echt slecht gaat qua cijfers. Dichtgooien voor iedereen is de volgende stap of het alternatief. Dus tsjah, ik vind politici en mensen die zwaar anti 2G zijn prima, maar zeg dan daarbij gewoon ook dat je wilt dat alles voor iedereen dicht moet. Of zeg dat je de hoge cijfers niet wil aanpakken en je dus een dikke vinger aan de zorg geeft. Als je wil argumenteren dan t hele pakket aub. Sorry, moest ik ff kwijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan