Binnenlandse Politiek

Ik denk dat JCS gelijk heeft. Ze kunnen de meest belachelijke walgelijke dingen roepen binnen en buiten de kamer, maar als niemand reageert en niemand erover bericht is het binnen de kortste keren doodgebloed. Baudet had gisteravond bij Op1 aan tafel willen zitten maar de redactie zei terecht: Nee, blijf jij maar lekker weg. Gewoon negeren, hoe lastig dat ook is. Vooral niet de dialoog aangaan, dat is zinloos.
Met de kans dat je de achterban nog meer het gevoel geeft dat Baudet gelijk heeft, dat kan juist problemen opleveren. Wat dat betreft is er niet een goede manier om er mee om te gaan, iedere aanpak kent zijn zwakke kanten.
 
Met de kans dat je de achterban nog meer het gevoel geeft dat Baudet gelijk heeft, dat kan juist problemen opleveren. Wat dat betreft is er niet een goede manier om er mee om te gaan, iedere aanpak kent zijn zwakke kanten.
Voor wat betreft die achterban: Dat zijn mensen die vroeger gewoon NIET gingen stemmen en dat was prima zo. Mijn theorie/hoop is dat als Baudet en zijn bruinhemden niet meer in het nieuws komen, de achterban ook haar interesse in politiek verliest en niet meer gaat stemmen.

We kunnen ze ook allemaal op een eiland stoppen, geven we ze Texel en dan kunnen ze daar elkaar afmaken. Lullig voor de huidige Texelaars maar die compenseren we wel. Ik denk dat de meesten snel genoeg zullen hebben van Forumland als er geen "linkse deugmensen" zijn om je over op te winden en te bedreigen. Want laten we wel wezen, het enige wat de gemiddelde FvD-stemmer drijft is boos zijn. Op alles en iedereen de hele dag boos zijn, dat vinden ze heerlijk. Gelukkig hebben ze nu 2G om boos over te zijn en hopelijk kunnen ze binnenkort weer gaan schuimbekken over de prestaties van hun geliefde Feyenoord.
 
Ik denk dat JCS gelijk heeft. Ze kunnen de meest belachelijke walgelijke dingen roepen binnen en buiten de kamer, maar als niemand reageert en niemand erover bericht is het binnen de kortste keren doodgebloed. Baudet had gisteravond bij Op1 aan tafel willen zitten maar de redactie zei terecht: Nee, blijf jij maar lekker weg. Gewoon negeren, hoe lastig dat ook is. Vooral niet de dialoog aangaan, dat is zinloos.
De vraag is, moet je fascisme en nazisme doodzwijgen? Ik vind juist dat je dat moet benoemen. Het liefste met de persoon aan tafel. .
 
De vraag is, moet je fascisme en nazisme doodzwijgen? Ik vind juist dat je dat moet benoemen. Het liefste met de persoon aan tafel. .
Je mag het best benoemen, maar daarna gewoon negeren.

Ik zou het prima vinden als bijvoorbeeld 2e kamer leden zouden zeggen: De FvD bestaat uit neo-nazi's die alleen maar overal proberen te provoceren. Inhoudelijk hebben ze niets bij te dragen aan welk onderwerp dan ook, dus vanaf heden gaan we niet meer met ze in debat omdat daarmee hun smerige retoriek alleen maar extra aandacht krijgt.
 
Je mag het best benoemen, maar daarna gewoon negeren.

Ik zou het prima vinden als bijvoorbeeld 2e kamer leden zouden zeggen: De FvD bestaat uit neo-nazi's die alleen maar overal proberen te provoceren. Inhoudelijk hebben ze niets bij te dragen aan welk onderwerp dan ook, dus vanaf heden gaan we niet meer met ze in debat omdat daarmee hun smerige retoriek alleen maar extra aandacht krijgt.
Precies. Dan heb je dus een inhoudelijk gegronde reden om hier niet naar te luisteren. Vooralsnog zit men in de kamer nog te navelstaren
 
Precies. Dan heb je dus een inhoudelijk gegronde reden om hier niet naar te luisteren. Vooralsnog zit men in de kamer nog te navelstaren
Yups

FEdpjxqXsAAQ9Tn
 
dit soort pamfletten wordt uitgedeeld bij de diverse bijeenkomsten van de FvD karavaan.
FDmZfBjXsAIcshN

Het is gewoon wachten op onze '6 januari'
Massapsychose en massahypnose nog wel. Wel goeie buzzwoorden, maar zouden er nou echt veel mensen zijn die daar daadwerkelijk in geloven?
Ik zou toch bijna.......bijna overgaan tot deze mensen als wappies betitelen.
 
De beerput van Twitter gaat weer los. Ik heb er weer heerlijk op los geblokt. Alles wat een bizar aantal getallen in de profielnaam heeft is eigenlijk standaard al fout. Bots en trollen zijn het.
Ik noem het liever de nieuwe nazi`s.. of het allemaal trollen zijn, geen idee. Het zou me niet verbazen dat dit allemaal `gekochte` accounts zijn. Trump deed ook zoiets..
 
Terug
Bovenaan Onderaan