Beto Da Silva (A)

Prima goal trouwens. Dat zie ik De Jong niet nadoen.

In beginsel heb je gelijk maar je moet ook kijken tegen wie hij dat doet. De Jong zou tegen Trinidad het ook niet slecht doen. Maar dat hij technisch is, ben ik het met je eens.
 
Is 20, dus zal toch wel doorgesluisd worden naar het 1e mag ik aannemen...
Heeft 1 jaar de tijd gehad om te acclimatiseren, nu maar hopen dat dat nut heeft gehad.

Ik denk niet dat hij aansluit bij het eerste. Volgens mij wil PSV een vervanger in geval Narsingh vertrekt. Dan schuift Pereiro door en zou je daarachter nieuwe man hebben, Jozefzoon én Da Silva.
Ik denk dat Da Silva in jong PSV mag laten zien dat hij jaar lang constant en goed gaat zijn. Heel misschien verhuren ze hem.

Hij heeft m.i. wel potentie om daarna in PSV 1 te spelen, want is technisch begaafd. Doet met aan Farfan denken, maar dan veel lichter/minder moeilijk van de bal te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Werder Bremen schijnt hem te willen huren van PSV.
 
Beetje gek wel dat hij ervaring op zou doen bij Werner Bremen. Als hij die potentie heeft, dan zou ik verwachten dat hij het bij PSV1 mag proberen: kan hij speelminuten maken en concurrentie aangaan met Jozefzoon achter Pereiro.
 
Beetje gek wel dat hij ervaring op zou doen bij Werner Bremen. Als hij die potentie heeft, dan zou ik verwachten dat hij het bij PSV1 mag proberen: kan hij speelminuten maken en concurrentie aangaan met Jozefzoon achter Pereiro.

Geeft gewoon aan dat we weer bij het topsegment horen :D
 
Mwoah, denk dat Bremen heeft gezien dat het een talent is, hem nu willen uitproberen, als het bevalt overnemen en anders terugsturen.
Ik geloof niet dat PSV veel opschiet met verhuur, en de speler zelf ook niet.
 
Mwoah, denk dat Bremen heeft gezien dat het een talent is, hem nu willen uitproberen, als het bevalt overnemen en anders terugsturen.
Ik geloof niet dat PSV veel opschiet met verhuur, en de speler zelf ook niet.

Denk toch dat de Bundesliga een stukje hoger niveau is dan de Jupiler League. Tenzij hij een serieuze kans krijgt op minuten in PSV 1, is dit een mooie optie.
 
Dat is het hele punt, en dat is wat ik bedoelde met "uitproberen". Als hij daar niet heel erg veel indruk maakt komt hij bij Werder niet aan de bak, en die zullen bij een huurspeler echt geen extra moeite doen om hem dan toch maar speelminuten te laten maken. En als hij daar wél indruk kan maken, dan kan hij dat bij PSV ook en komt hij bij PSV ook snel genoeg in beeld voor het eerste.

Maar goed, Bremen heeft al aangegeven dat ze geen interesse hebben. Prima.
 
Dat is het hele punt, en dat is wat ik bedoelde met "uitproberen". Als hij daar niet heel erg veel indruk maakt komt hij bij Werder niet aan de bak, en die zullen bij een huurspeler echt geen extra moeite doen om hem dan toch maar speelminuten te laten maken. En als hij daar wél indruk kan maken, dan kan hij dat bij PSV ook en komt hij bij PSV ook snel genoeg in beeld voor het eerste.

Maar goed, Bremen heeft al aangegeven dat ze geen interesse hebben. Prima.

Ik zie het juist andersom: als hij wél indruk kan maken, dan is hij een stukje verder in zijn ontwikkeling en kan hij bij PSV1 aansluiten, en als hij geen indruk kan maken, tja, wat zou hij dan toevoegen als hij in Eindhoven blijft.

Geen interesse? Op Facebook stond van wel....:shifty:
 
Maar als je hem verhuurd komt ie weer in een nieuwe omgeving terecht heeft ie weer een gewenningsperiode nodig en voordat ie dan weer fatsoenlijk speelt...
Of hij is een topper die het meteen goed doet en dat zou dan eigenlijk meteen wel genoeg zeggen lijkt me?

Overigens heb ik werder bremen ook niet meer zo hoog zitten, is gewoon een degradatie kandidaat.
 
Ik zie het juist andersom: als hij wél indruk kan maken, dan is hij een stukje verder in zijn ontwikkeling en kan hij bij PSV1 aansluiten, en als hij geen indruk kan maken, tja, wat zou hij dan toevoegen als hij in Eindhoven blijft.

Ik denk dat de toverwoorden "al" en "nog" zijn. Als hij zo goed is dat hij volgend seizoen al indruk kan maken in de Bundesliga, dan kan hij dat volgend seizoen ook in de eredivisie. PSV is dan dus een waardevolle speler kwijt. Als hij nog niet zo goed is (op zijn 19e), dan zal een club die hem huurt er geen enkele tijd en energie in steken, en daar wordt hij niet beter van, en PSV ook niet. PSV kan dus eigenlijk alleen maar verliezen bij deze deal.

Geen interesse? Op Facebook stond van wel....:shifty:

Maar de hamvraag is: Is er ook een documentaire over gemaakt?
 
http://www.psvprimeur.nl/nieuws/677...-grootste-zorg-is-blessure-van-aanvaller.html

Volgens de link is Beto in de wedstrijd tegen Anderlecht zwaar geblesseerd geraakt (kan lichtelijk overdreven zijn om clicks te scoren), iemand meer info hierover? Hoop dat het meevalt en hij nadat hij zijn swung gevonden heeft de stap naar het eerste snel kan maken.
Heeft een diepe hoofdwond opgelopen nadat een tegenstander onbesuisd in kwam vliegen. Ging met brancard van het veld. PSV verwacht dat hij een poosje uit roulatie is, ik denk dan aan een paar weken.
 
N zware hoofdblessure, heel vervelend maar zal zijn verdere ontwikkeling niet tegenhouden zoals n vervelende knieblessure oid
 
Terug
Bovenaan Onderaan