Beto Da Silva (A)

Basisspeler bij Everton, dat is zo gek toch niet?

Inderdaad niet, maar de grootste reden dat hij daar staat is omdat hij het lievelingetje is van Martínez. Als je het aan alle Everton supporters vraagt zegt 90% dat Mirallas gewoon moet spelen.
 
Beto Da Silva, alleen die naam al :D. Mooi voor op het scorebord in die UFO: Beto Da Silva '34, '46, '77, '89

Beto Da Silva
Pereiro
Guardado
Moreno
Arias

Ja, we gaan de goede kant op :D
 
56890ecf966d9-beto_da_silva.png


Bedenk het onderschrift:

"Brands betrapt op spieken tijdens eindexamen basiskennis PSV".
 
Basisspeler bij Everton, dat is zo gek toch niet?

Nee, ik bedoelde ook meer bij PSV.. Ondanks dat ik 'm fantastisch vond kun je niet stellen dat hij het 'gemaakt' heeft bij PSV..

http://www.imgdumper.nl/uploads9/56890ecfa27e4/56890ecf966d9-beto_da_silva.png

Bedenk het onderschrift:

"Brands betrapt op spieken tijdens eindexamen basiskennis PSV".

"Brands denkt: "shit.. een wit horloge.. dat ik dáár nou nooit aan heb gedacht"
 
Nee, ik bedoelde ook meer bij PSV.. Ondanks dat ik 'm fantastisch vond kun je niet stellen dat hij het 'gemaakt' heeft bij PSV..



"Brands denkt: "shit.. een wit horloge.. dat ik dáár nou nooit aan heb gedacht"
Ik vind zo'n wit klokkie altijd lijken op die kinderhorloges die uit zo'n ballenautomaatje komen. Of van de Kermis als troostprijsje of zo.

8a3be5961-1.jpg
 
Het lijken wel van die dingen die gebruikt worden voor het versterken van de bekkenbodem spieren.
Foto zelf gemaakt of van internet geplukt?
 
Zijn er in allerlei soorten en maten.
Ken je de goedendag?
En dan van rubber.

Er zijn er ook die uitzetten als ze inraking komen met vocht...
...heb ik me laten vertellen.
Vind je het goed als ik de linkjes niet post?

edit: ik lees net op internet dat het eigenlijk een morgenster heet en niet een goedendag. Een vergissing die vaak gemaakt wordt, lees ik. Goh, weer wat geleerd en weer wat uit te leggen thuis.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er in allerlei soorten en maten.
Ken je de goedendag?
En dan van rubber.

Er zijn er ook die uitzetten als ze inraking komen met vocht...
...heb ik me laten vertellen.
Vind je het goed als ik de linkjes niet post?

edit: ik lees net op internet dat het eigenlijk een morgenster heet en niet een goedendag. Een vergissing die vaak gemaakt wordt, lees ik. Goh, weer wat geleerd en weer wat uit te leggen thuis.

Uitleg over het feit dat je die kennis hebt, of over het feit dat je nog steeds niet het verschil weet?
 
Er zijn veel filmpjes te vinden op Youtube van zijn (kop)goals, maar weinig van zijn acties etc. Volgens mij blinkt hij daar juist in uit. Vind hem net als Hybris ook wat op Neymar lijken qua stijl.

Ik heb een compilatie van zijn dribbles en skills etc. gemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=eEsVG5oISeI

Ik ben benieuwd of hij bij PSV door kan breken. :)
 
Er zijn veel filmpjes te vinden op Youtube van zijn (kop)goals, maar weinig van zijn acties etc. Volgens mij blinkt hij daar juist in uit. Vind hem net als Hybris ook wat op Neymar lijken qua stijl.

Ik heb een compilatie van zijn dribbles en skills etc. gemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=eEsVG5oISeI

Ik ben benieuwd of hij bij PSV door kan breken. :)

Had je video hier nog willen delen, maar ben dat vergeten. Heb 'm wel op m'n Twitter gedeeld (@PSV_1913), volg je ook op Twitter. Nice video, ben je ook PSV-fan of niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan