Beto Da Silva (A)

Even los van deze speler, deel ik de mening van RAZINHO over de mislukte aankopen. Brands heeft nog geen enkele buitenlandse jeugdspeler aangetrokken die daadwerkelijk geslaagd is of op het punt staat om door te breken. En hij is inmiddels toch al aardig wat jaren in dienst. Het begint na de Betancourtjes en Cmiljanics hoog tijd te worden voor succes op dit vlak.

Is Brands ook eindverantwoordelijk voor de scouting? Het was vóór Brands ook al behelpen. Volgens is sinds de ruzie van Sanders met makelaars geen buitenlands talent meer gehaald. Ik vermoed dat daar de schade is verricht. Verder ben ik het wel eens dat de scouting een probleem is, er is inderdaad de laatste jaren niks doorgebroken.
 
Deens supertalent + een madrid b reserve.. ;)
krijg je met de koppen..

en de nieuwe messie zit aldus de voetbalpers meestal in adam.. :gijp:
 
Tja, aan de andere kant willen we ook dat de jeugd een kans krijgt. Dan moet je die wel krijgen.

Ik ben absoluut voorstander van de jeugd een kans krijgen, alleen hem nu naar voren schuiven als opvolger van Narsingh terwijl je in de achtervolging moet lijkt me niet handig voor zowel hem als PSV. Je mag tegenwoordig geloof ik 12 wisselspelers op de bank zetten. Neem gewoon eens een paar jeugdspelers mee tegen laagvliegers, als je dan op voorsprong staat kun je hen in laten vallen.

Na de winterstop zullen we in de achtervolging moeten, ik zie dan liever een kwaliteitsinjectie op de flank i.p.v. een jeugdspeler noodgedwongen door laten schuiven. Hij heeft de staff nog niet kunnen overtuigen, Lunqvist is dat bijvoorbeeld wel gelukt. Ik denk dat je zo'n jongen dan beter eerst nog even bij Jong PSV kan laten ballen, laten zien wat ie kan, dan hem noodgedwongen doorschuiven. Jeugdspelers moeten inderdaad een kans krijgen soms moet je ze ook voor de leeuwen durven gooien, maar je moet ze niet laten verzuipen als ze er nog niet klaar voor zijn. Bergwijn is bijvoorbeeld heel wisselvallig, vind ik niet erg, is wat mij betreft geen probleem, komt vanzelf goed talent heeft ie overduidelijk. Maar je moet wel voorkomen dat je 2 van zulke onervaren knullen in het elftal hebt staan terwijl PSV toch al niet draait.

 
Ja hoor,....Beto onze redder in nood nu Narsingh binnenkort vertrekt....Beto, die ons bij Jong PSV wekelijks trakteert op fantastisch spel met assists en doelpunten....:FP:
 
Ik ken deze jongen niet, dus afschrijven wil ik hem zeker niet, maar zijn cijfers zijn niet best. Wat zeg jij, als liefhebber van de jeugd?

De jeugd kan alleen ingepast worden als die iig gelijkwaardig is aan de aankopen of er erg dicht tegen aan zit (in dat geval invalbeurten). Een speler die het bij Jong PSV of in de A-jeugd niet goed doet, is in principe PSV onwaardig.
Anderzijds is het ook zo dat sommige spelers veel hoger niveau gaan halen als ze met betere spelers om hun heen gaan spelen. Pröpper is daar een voorbeeld van: toen Guardado, de Jong en Hendrix goed presteerden, was hij ook goed bezig maar nu valt hij al sinds een aantal maanden door de mand.
Ik hoorde bijv dat die Dolberg nooit echt de beste speler is geweest in de jeugd of bij Jong Ajax. Dus wie weet.
 
Tja, in Peru hebben ze vast meer spitsen dan Beto. Daar mag hij ook spelen. Hij zal wel iets kunnen.
 
Na 11 wedstrijden 2 doelpunten en 2 assists, dat is al beter dan Narsingh. We gaan er flink op vooruit :D

Hij staat overigens op Transfermarkt als linksbuiten? Kunnen de Jong PSV insiders mij vertellen of hij daar normaal ook altijd speelt?
 
Laatst bewerkt:
Na 11 wedstrijden 2 doelpunten en 2 assists, dat is al beter dan Narsingh. We gaan er flink op vooruit :D

Hij staat overigens op Transfermarkt als linksbuiten? Kunnen de Jong PSV insiders mij vertellen of hij daar normaal ook altijd speelt?

Volgens mij kan Beto overal in de aanval uit de voeten. Speelde dit seizoen ook een keer als aanvallende middenvelder, dat was Pascal Janssen toen zeer goed bevallen. Volgens mij was dat de wedstrijd waarin hij ook twee keer scoorde, maar dat weet ik niet zeker.

Laten we hem niet te vroeg afschrijven. Hij heeft vorig jaar zijn klasse al een aantal keer laten zien. Hij kwam terug van een blessure dus was daarom nog een poos zoekende en laten we niet vergeten dat hij als 19-jarige uit Peru komt en nu pas een jaar in Nederland is. Van de (volgens mijn statistieken?) 9 wedstrijden waren er 6 als basisspeler, dus dan is 2 goals en een assist niet heel slecht in een zoeken Jong PSV. Wel is het aan hem om de komende maanden te laten zien dat hij de stap maakt, want hij moet inmiddels wel gewend zijn en is ook geen 17 meer :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan