Beto Da Silva (A)

Had je video hier nog willen delen, maar ben dat vergeten. Heb 'm wel op m'n Twitter gedeeld (@PSV_1913), volg je ook op Twitter. Nice video, ben je ook PSV-fan of niet?

Dankjewel! Ja ik ben ook PSV fan. Wil graag nog meer van zulke filmpjes maken maar het kost wel veel tijd.
Van deze speler kon ik het alleen niet laten :D. Ik denk dat hij een stuk beter is dan de Montenegrijnse talenten.
 
Ze hebben al, om onbegrijpelijke reden, moeite om Pereiro in Het Systeem in te passen.
Halen ze een vergelijkbare speler.
 
Het is hier verdulleme geen Ajax. Als er één speler is die bij PSV niet in een keurslijf wordt geduwd is het Pereiro wel. Die zogenaamde rechtsbuiten die over de hele helft van de tegenstander mag zwerven. Los daarvan is PSV sowieso niet zo van het systeem-gebeuren. Ik heb alleen al dit seizoen 4 verschillende opstellingen gezien: 4-3-3, 4-4-2 in een ruit, en 2 varianten 5-3-2. En dat zijn alleen de nummertjes, nog los van de vraag hoe ver vooruitgeschoven spelers staan, wie terugzakt, wie doorschuift en looplijnen in zijn algemeenheid.

Geweldig toch, dat we een vergelijkbare speler hebben als Pereiro die er op zeker niet direct hoeft te staan, maar die wel het niveau van Jong PSV omhoog brengt?
 
Ze hebben al, om onbegrijpelijke reden, moeite om Pereiro in Het Systeem in te passen.
Halen ze een vergelijkbare speler.

'Ironie:
Een milde vorm van spot. Vaak bedoelt de schrijver het tegenovergestelde van wat hij beweert.'

Oeps. Ik dacht dat het gebruik van hoofdletters van het systeem al voldoende duidelijk was. Bij deze de uitleg.
 
Laatst bewerkt:
Ik kon het allemaal niet zo goed zien vanwege die oogverblindende kudtmuziek. Waarom staat er altijd van die herrie onder dit soort filmpjes?
 
Ik kon het allemaal niet zo goed zien vanwege die oogverblindende kudtmuziek. Waarom staat er altijd van die herrie onder dit soort filmpjes?

Hear hear! Deze vraag moet beantwoord! De onderste steen moet boven!
 
Ik kon het allemaal niet zo goed zien vanwege die oogverblindende kudtmuziek. Waarom staat er altijd van die herrie onder dit soort filmpjes?
Bdankt voor de tip, het het geluid uitgezet voordat ik ging kijken..
 
Vandaag een basis plaats en inmiddels al meerdere wedstrijden gespeeld.. iemand enig idee hoe hij het doet en of de staff tevreden is?
 
Is de laatste wedstrijden niet (veel) in actie gekomen volgens mij, misschien dat hij een lichte blessure had ofzo. Hij is wel voor het eerst opgeroepen voor Peru, voor de WK-kwalificatiewedstijden tegen Uruguay en Venezuela. Goed voor zn ontwikkeling :)
 
Gaat mee naar de Copa América :) Zou leuk zijn als hij wat minuutjes mee kan pakken, voor z'n waarde en ontwikkeling. Tapia is de andere speler uit de Eredivisie in de selectie van Peru.
 
Staat er goed op in zn land volgens mij..
Heb om eerlijk te zijn geen goed beeld van hem.
Hoop dat ie komend jaar kan schitteren nu dat hij een beetje gewend is in Nederland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan