Beto Da Silva (A)

Ooh....ik voel het al aankomen.....met Beto wordt het weer zo'n Pereiro- affaire met advocaten, wel handtekening, maar toch weer geen handtekening etc. Etc......:unsure:
 
PSV rekent op komst Luiz Beto da Silva

http://www.ed.nl/sport/voetbal/psv/psv-rekent-op-komst-luiz-beto-da-silva-1.5588800

PSV verwacht de transfer van de Peruviaan Luiz Beto da Silva snel bekend te kunnen maken. De clubleiding rekent op zijn komst, bevestigt technisch manager Marcel Brands aan het Eindhovens Dagblad.

:unsure: Als Marcel Brands het zegt komt het wel goed. :rolleyes:

PSV hoeft hoogstwaarschijnlijk niks te betalen voor Da Silva, die al medisch gekeurd is door de regerend landskampioen.... Mooi... :)
 
Laatst bewerkt:
PSV rekent op komst Luiz Beto da Silva

http://www.ed.nl/sport/voetbal/psv/psv-rekent-op-komst-luiz-beto-da-silva-1.5588800

PSV verwacht de transfer van de Peruviaan Luiz Beto da Silva snel bekend te kunnen maken. De clubleiding rekent op zijn komst, bevestigt technisch manager Marcel Brands aan het Eindhovens Dagblad.

:unsure: Als Marcel Brands het zegt komt het wel goed. :rolleyes:

PSV hoeft hoogstwaarschijnlijk niks te betalen voor Da Silva, die al medisch gekeurd is door de regerend landskampioen.... Mooi... :)

Ik wacht op de officiële presentatie met Marcel Brands erbij .....
 
Ik wacht op de officiële presentatie met Marcel Brands erbij .....

Hier is hij dan ... :)

568909c1dead8-luiz.jpg


56890ecf966d9-beto_da_silva.png


PSV trekt Luiz Beto da Silva aan. De Peruviaan tekent tot 2018 en sluit aan bij Jong PSV
En een optie tot 2020 ...
 
Laatst bewerkt:
Hij lijkt op Neymar! Laten we hopen op een farfán en niet een manco. Farfán en Koné toen, wat was ik fan. Jammer dat Koné het nooit heeft waargemaakt
 
Beter zon gokje dan 6 miljoen voor Maher of 4 miljoen voor Nijland. Zonder te weten of het echt wat wordt zeg ik dat PSV goed bezig is. Dit soort jongens zijn op hun 18e mentaal veel verder dan al die verwende nesten die vanaf hun 8e netjes met de taxi van en naar de trainingen worden gebracht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan