BATE Borisov - PSV | Dinsdag 21 augustus | Eindstand 2-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, dan reageer ik er wel op. En alvast vooraf excuses als je van mening bent dat ik op de man (Razinho) speel:

Voetbal is niet alleen korte termijn-politiek, of handelen n.a.v. de laatste wedstrijd. Moeten we ook Zoet ernaast zetten na zijn blunder? Of Jorrit, als ie eens een wedstrijd slecht speelt? Nu doe je dat graag: na 1 goede wedstrijd van speler X van club Y wil je hem graag halen (geld is geen probleem), en nu wil je een petitie starten om de coach na 4! wedstrijden (waarvan er 3 zijn gewonnen) te vragen of hij van aanvoerder wil wisselen. Sorry, dat slaat helemaal nergens op. En ik gok een beetje dat dit de reden is dat er ook weinig reactie op je voorstel komt....

Van Bommel heeft al laten zien dat hij geen enkel probleem heeft om een jeugdspeler erin te zetten. Ramselaar en Luckassen, samen 10 miljoen gekost, en Van Bommel zet ze er vrolijk naast. Alle vertrouwen dat hij er een andere speler ingooit als De Jong een periode niet zou functioneren. Aanvoerder of niet.

Blijft de vraag overeind hoe het toch komt dat zowel Cocu als MvB zoveel vertrouwen hebben in LdJ dat hij zelfs niet eens gewisseld wordt of gewoon 10 wedstrijden kan blijven staan zonder te scoren. Geen enkele andere speler heeft dat krediet. En dat komt echt niet door de wereldpartijen die hij de laatste 2 seizoenen gespeeld heeft (muv de laatste 9/10 wedstrijden van afgelopen seizoen toen hij redelijk speelde)...
 
Laatst bewerkt:
Ik zit echt met verbazing te lezen over de in mijn ogen te negatieve tendens over Luuk de Jong. Ja hij miste gisteren een grote kans en dat heeft ie vaker gedaan en dat zal hij ook gewoon nog doen. Maar deze man is zo ontzettend nuttig in dit systeem met zn duelkracht, koppende kwaliteiten en zn drukzetten. Ook gisteren kopte hij bijna schitterend er weer 1 binnen. Ik ben er heilig van overtuigd dat als wij niet een type de jong voorin hebben dat zowel bergwijn als lozano niet zo kunnen spelen als ze nu doen.
 
Ik zit echt met verbazing te lezen over de in mijn ogen te negatieve tendens over Luuk de Jong. Ja hij miste gisteren een grote kans en dat heeft ie vaker gedaan en dat zal hij ook gewoon nog doen. Maar deze man is zo ontzettend nuttig in dit systeem met zn duelkracht, koppende kwaliteiten en zn drukzetten. Ook gisteren kopte hij bijna schitterend er weer 1 binnen. Ik ben er heilig van overtuigd dat als wij niet een type de jong voorin hebben dat zowel bergwijn als lozano niet zo kunnen spelen als ze nu doen.

Dat zijn allemaal dingen die ik ook nog kan! Hij staat er om doelpunten te maken en hij mist al 2 seizoenen lang (zoals de laatste wedstrijden ook weer!) de meest simpele kansen. Dat kan gewoon echt niet. Al dat gelul over hard werken, druk zetten, duelkracht etc. is onzin. Dat kan elke boerenlul :eek:
 
Dat zijn allemaal dingen die ik ook nog kan! Hij staat er om doelpunten te maken en hij mist al 2 seizoenen lang (zoals de laatste wedstrijden ook weer!) de meest simpele kansen. Dat kan gewoon echt niet. Al dat gelul over hard werken, druk zetten, duelkracht etc. is onzin. Dat kan elke boerenlul :eek:
Noem jij van alle spitsen de laatste 10 jaar hier maar eens 3 die meer voldeden als spits.
 
ze voldeden allemaal niet. Na koeft, Romario, Ronaldo, en Kezman voor in de eredivisie en Van Nistelrooij is het alleen maar bagger geweest.
Zeker mee eens dus het argument van elke boerenlul moet het kunnen gaat niet op dat bedoelde ik aan te geven met mijn post. Ik vind dat Luuk zeker the best of the rest is van alle mindere spitsen van de afgelopen tijd plus het feit dat het niveau spelers van die namen niet meer echt haalbaar zijn.
 
Waar ik me enigszins over verbaas, is dat er van tevoren vooral werd gezegd dat BATE een heel stug team zou zijn en dat het nog heel knap zou zijn van PSV om daar met een goed resultaat weg te komen. Nu komen ze terug met een goed resultaat en dan wordt er ineens gezegd dat het spel niet om aan te zien was, dat BATE wel erg zwak was en dat een subtopper uit Italië of Duitsland met ruime cijfers van dit PSV zou winnen. Als dat zo zou zijn, waarom lukt het teams als Valencia en Galatasaray dan niet?
 
Luuk heeft in zijn eerste twee seizoenen meer dan voldaan als we hem toch puur op doelpunten gaan beoordelen:

Eredivisie 46 uit 55
Beker 6 uit 7
CL en EL 6 uit 17

Dat zijn cijfers waarvan je amper kunt ontkennen dat hij zijn taak als spits niet heeft volbracht. Dan laat ik de huidige tijd even weg, het ging mij om de uitspraak 'niemand heeft voldaan' na de periode Kezman.
 
Waar ik me enigszins over verbaas, is dat er van tevoren vooral werd gezegd dat BATE een heel stug team zou zijn en dat het nog heel knap zou zijn van PSV om daar met een goed resultaat weg te komen. Nu komen ze terug met een goed resultaat en dan wordt er ineens gezegd dat het spel niet om aan te zien was, dat BATE wel erg zwak was en dat een subtopper uit Italië of Duitsland met ruime cijfers van dit PSV zou winnen. Als dat zo zou zijn, waarom lukt het teams als Valencia en Galatasaray dan niet?

Omdat wij Nederlanders zijn die altijd even moeten zeiken :D. Ik geef je wel gelijk, ook ik tekende voor een gelijkspel. Maar kijkend naar het spelbeeld werden de verwachtingen door BATE niet waargemaakt. Als je dan ziet hoeveel kansen je verprutst en je makkelijk met 1-4 had kunnen winnen is die kritische noot wel terecht. Desondanks is het resultaat uiteindelijk gewoon een prima uitgangspositie waar iedereen op hoopte!
 
Ik zit echt met verbazing te lezen over de in mijn ogen te negatieve tendens over Luuk de Jong. Ja hij miste gisteren een grote kans en dat heeft ie vaker gedaan en dat zal hij ook gewoon nog doen. Maar deze man is zo ontzettend nuttig in dit systeem met zn duelkracht, koppende kwaliteiten en zn drukzetten. Ook gisteren kopte hij bijna schitterend er weer 1 binnen. Ik ben er heilig van overtuigd dat als wij niet een type de jong voorin hebben dat zowel bergwijn als lozano niet zo kunnen spelen als ze nu doen.
In de kampioenswedstrijd thuis tegen Heerenveen heb ik bijzonder van hem genoten en misschien is het wat overdreven om zijn slechte prestaties gisteren aan die aanvoerdersband te wijten, maar het lijkt er sterk op.
 
Kom op hé, positivo’s, ik zie die kans tegen Bate nog eens.
Denken jullie nou echt dat hij de volgende keer een passeerbeweging of een stiftje uit de hoge hoed kán toveren?

Ben er nog steeds ontstemd over. Maar het stomme is, dat het me zou verbazen als die er wel ingegaan zou zijn. Heb mijn verwachtingen dus aangepast inmiddels, maar mijn gemoedsrust en supporter-zijn duidelijk nog niet.
 
Noem jij van alle spitsen de laatste 10 jaar hier maar eens 3 die meer voldeden als spits.

Die zijn er inderdaad niet. Dat maakt LdJ echter niet beter toch?! Hij voldoet de laatste 2 seizoenen gewoon niet. Hard maar waar. Dat is topsport. En ik vind het onbegrijpelijk dat hij ondanks die zwakke prestaties niet eerder vervangen is en dat er zo weinig andere talenten de kans hebben gekregen om zich te bewijzen. En dan bedoel ik niet die spaarzame 10’ die ze af en toe van Cocu kregen.
Buiten dat is Luuk een goeie peer. Hij heeft alleen de pech dat ie niet goed genoeg is als spits.
 
Ik zit echt met verbazing te lezen over de in mijn ogen te negatieve tendens over Luuk de Jong. Ja hij miste gisteren een grote kans en dat heeft ie vaker gedaan en dat zal hij ook gewoon nog doen. Maar deze man is zo ontzettend nuttig in dit systeem met zn duelkracht, koppende kwaliteiten en zn drukzetten. Ook gisteren kopte hij bijna schitterend er weer 1 binnen. Ik ben er heilig van overtuigd dat als wij niet een type de jong voorin hebben dat zowel bergwijn als lozano niet zo kunnen spelen als ze nu doen.
Kortom: hij is een ontzettend goede slager, maar het is geplaatst in de bakkerij? Ik heb er moeite mee als iemand de functie waarvoor hij aangenomen is, onvoldoende weet uit te voeren. En zeker vervelend dat hem basiscompetenties ontberen, zoals 1-op-1 situaties.
 
Kortom: hij is een ontzettend goede slager, maar het is geplaatst in de bakkerij? Ik heb er moeite mee als iemand de functie waarvoor hij aangenomen is, onvoldoende weet uit te voeren. En zeker vervelend dat hem basiscompetenties ontberen, zoals 1-op-1 situaties.

Dan kan hij daar Brabantse worstenbroodjes maken. :D ;)
 
Dat zijn allemaal dingen die ik ook nog kan! Hij staat er om doelpunten te maken en hij mist al 2 seizoenen lang (zoals de laatste wedstrijden ook weer!) de meest simpele kansen. Dat kan gewoon echt niet. Al dat gelul over hard werken, druk zetten, duelkracht etc. is onzin. Dat kan elke boerenlul :eek:

Ik zeg: Rene Eijkelkamp. Ook zo'n houthakker die nauwelijks scoorde. Maar toch aardig wat wedstrijden speelde omdat het team goed draaide....
 
Ik zit echt met verbazing te lezen over de in mijn ogen te negatieve tendens over Luuk de Jong. Ja hij miste gisteren een grote kans en dat heeft ie vaker gedaan en dat zal hij ook gewoon nog doen. Maar deze man is zo ontzettend nuttig in dit systeem met zn duelkracht, koppende kwaliteiten en zn drukzetten. Ook gisteren kopte hij bijna schitterend er weer 1 binnen. Ik ben er heilig van overtuigd dat als wij niet een type de jong voorin hebben dat zowel bergwijn als lozano niet zo kunnen spelen als ze nu doen.

Jij snapt het.. en dat heeft hij vandaag maar weer eens bewezen
 
Dat zijn allemaal dingen die ik ook nog kan! Hij staat er om doelpunten te maken en hij mist al 2 seizoenen lang (zoals de laatste wedstrijden ook weer!) de meest simpele kansen. Dat kan gewoon echt niet. Al dat gelul over hard werken, druk zetten, duelkracht etc. is onzin. Dat kan elke boerenlul :eek:

ja en wat er vandaag gebeurde.. dat bewijst maar weer eens wat jij allemaal niet begrijpt aan het systeem van PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan