Sneeuwvlok2
Aanvoerder
Voor Az?Ik was altijd een meestervoorspeller al zeg ik het zelf
De laatste tijd klopt er niks meer van mijn voorspellingen maar toch verwacht ik een simpele overwinning.
Voor Az?Ik was altijd een meestervoorspeller al zeg ik het zelf
De laatste tijd klopt er niks meer van mijn voorspellingen maar toch verwacht ik een simpele overwinning.
Dat is juist waar PSV altijd last van heeft. 1 tegengoal en ze zijn het helemaal kwijt.Wellicht tegen beter weten in, hoop ik op een snelle openingsgoal van ons, waardoor AZ helemaal van slag raakt, en wij toeslaan.
Dan ontstaat nog het gevaar dat PSV achteruit gaat lopen en voor de zoveelste keer de deksel op de neus krijgt.Wellicht tegen beter weten in, hoop ik op een snelle openingsgoal van ons, waardoor AZ helemaal van slag raakt, en wij toeslaan.
Rosario kostte niks, maar die is ook net ff slechter in de bal afhouden.Nou, Sangaré mag het vandaag wel weer eens gaan laten zien w.m.b. Die begon slecht, had toen even een goede periode, en nu is het weer slecht, waardoor ik hem toch richting de volgende miskoop van JdJ begin te schuiven. 3 miskopen van meer dan €10 miljoen, dat zou toch eigenlijk wel 3 strikes and you're out moeten betekenen voor JdJ.
Zijn pluspunten: lang & sterk, bal afpakken, spelers afhouden
Zijn minpunten: slechte passing, trage handelingssnelheid, ruzie met de bal, geen spelinzicht
Rosario kostte tenminste niks...
Dat is juist waar PSV altijd last van heeft. 1 tegengoal en ze zijn het helemaal kwijt.
Haha ja misschien beter dat ik dat zeg.Voor Az?
Ik hoop op een PSV dat gewoon eens 90 minuten aanvaardbaar voetbal speelt, en niet achteruit gaat lopen na een voorsprong.Wellicht tegen beter weten in, hoop ik op een snelle openingsgoal van ons, waardoor AZ helemaal van slag raakt, en wij toeslaan.
Behalve 3 handen vol met punten.Rosario kostte tenminste niks...
Als we weer met 2 controleurs spelen, gaan we dezelfde wisselvalligheid zien als al zo vaak.Heb veel zin om zo de wedstrijd te gaan kijken
en tegelijkertijd merk ik dat ik maar weinig vertrouwen heb in een overwinning
een voor mij nieuwe combinatie voor een potje tegen AZ
Lijkt me niet. Boscagli zou ook in een controleur rol spelen maar dan loopt 't primaAls we weer met 2 controleurs spelen, gaan we dezelfde wisselvalligheid zien als al zo vaak.
Dat bedoelde ik. Gewoon óf R óf S. Alles wat je ernaast zet met meer voetbal zorgt voor meer voetbal.Lijkt me niet. Boscagli zou ook in een controleur rol spelen maar dan loopt 't prima
Hoe vaak hebben we dit seizoen al met 1-0 achter gestaan? Ze zullen er inmiddels aan gewend zijn.Rosario kostte niks, maar die is ook net ff slechter in de bal afhouden.
Overigens vond ik het tegen Feyenoord wel meevallen, daar waren we niet echt van slag door de tegengoal.
Ja, maar vaak resulteerde een tegengoal (niet eens per definitie een achterstand) in een (zeer) rommelige fase waarin heel veel domme keuzes gemaakt werden.Hoe vaak hebben we dit seizoen al met 1-0 achter gestaan? Ze zullen er inmiddels aan gewend zijn.
Meestal tot 2 minuten voor de wedstrijdMatchday, mooiste dag van de week.
1-3 PSV