Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ach over het algemeen speelt PSV veel meer tobbers dan toppers.Zal je zien, winnen we deze, tellen mensen m niet mee als topper.
Eens, maar t zou wel heul fijn zijn om deze te winnen en AZ op 6 punten te zetten.Ach over het algemeen speelt PSV veel meer tobbers als toppers.
Het is kommer en kwel.
Misschien moeten we het ook geen topper laten zijn.Zal je zien, winnen we deze, tellen mensen m niet mee als topper
Gewoon killen die boel.Misschien moeten we het ook geen topper laten zijn.
We hebben echt geluk met al die ruime voorsprongen die ze toch in een gelijkspel deden laten eindigen in het begin van de competitie.Geen vertrouwen in als ik kijk hoe onze verdediging/middenveld in de eerste helft tegen Feyenoord en eigenlijk het hele seizoen al staan te klunzen. Vier 100% kansen waar AZ wel raad meet weet. Combineer dat met ons negatief trackrecord in "toppers" en ik kom niet verder dan 3-1 verlies.
Is het ook niet.Misschien moeten we het ook geen topper laten zijn.
5-0 en we staan mooi derdeGeen vertrouwen in als ik kijk hoe onze verdediging/middenveld in de eerste helft tegen Feyenoord en eigenlijk het hele seizoen al staan te klunzen. Vier 100% kansen waar AZ wel raad meet weet. Combineer dat met ons negatief trackrecord in "toppers" en ik kom niet verder dan 3-1 verlies.
Ja, ik kan d'r ook niet meer van maken.Wat een dramatisch seizoen. 0 overwinningen tegen een aansprekende ploeg, 0 prijzen en 2e plek nog het hoogst haalbare in maart...
In april waarschijnlijk ook.Wat een dramatisch seizoen. 0 overwinningen tegen een aansprekende ploeg, 0 prijzen en 2e plek nog het hoogst haalbare in maart...
Gebeurt wel. Ik kijk.0-3. Wat wil ik die omhooggevallen club graag vernederen. Gebeurt niet, moet wel.
Dat wil ik ook, dat PSV dat doet, en niet 1x, maar altijd, maar dat gebeurt inderdaad helaas niet. 4-1, zelfde spelbeeld als vandaag.0-3. Wat wil ik die omhooggevallen club graag vernederen. Gebeurt niet, moet wel.
En dit 30x op dag vermelden gaat daar iets in veranderen?Wat een dramatisch seizoen. 0 overwinningen tegen een aansprekende ploeg, 0 prijzen en 2e plek nog het hoogst haalbare in maart...
0 supporters, 0 afzakkertjes in de aftrap, en over mn sex leven heb ik het maar niet eens..Wat een dramatisch seizoen. 0 overwinningen tegen een aansprekende ploeg, 0 prijzen en 2e plek nog het hoogst haalbare in maart...