J.B.
Assistent Coach
0 supporters, 0 afzakkertjes in de aftrap, en over mn sex leven heb ik het maar niet eens..Wat een dramatisch seizoen. 0 overwinningen tegen een aansprekende ploeg, 0 prijzen en 2e plek nog het hoogst haalbare in maart...
0 supporters, 0 afzakkertjes in de aftrap, en over mn sex leven heb ik het maar niet eens..Wat een dramatisch seizoen. 0 overwinningen tegen een aansprekende ploeg, 0 prijzen en 2e plek nog het hoogst haalbare in maart...
Het is ongelooflijk dat PSV met deze resultaten nog op de 2e plaats staat.Wat een dramatisch seizoen. 0 overwinningen tegen een aansprekende ploeg, 0 prijzen en 2e plek nog het hoogst haalbare in maart...
Zorgt voor gewenning. Dan wordt het minder erg.En dit 30x op dag vermelden gaat daar iets in veranderen?
Dat zit er dik in. Of in ieder geval dat PSV de kans had om te winnen. Dat is in alle toppers van dit seizoen zo geweest.Ik voorspel dat we zondag om 16:30h zeggen: "We hadden hier gewoon moeten winnen."
0 supporters, 0 afzakkertjes in de aftrap, en over mn sex leven heb ik het maar niet eens..
ja net als toen met Lozano. Dat was mooi zeg !Ik voorspel 1-1, maar ik droom van 2-3. Nou afwachten of die droom ook eens uit gaat komen.....
Andere (betere) tijden. Qua resultaat dan.ja net als toen met Lozano. Dat was mooi zeg !
het is wel de nuchtere realiteit ...............zou onze trainer dit ook al doorhebben ????En dit 30x op dag vermelden gaat daar iets in veranderen?
Volgend Aad is hij aan het testenhet is wel de nuchtere realiteit ...............zou onze trainer dit ook al doorhebben ????
Ja, Aad vindt ook Obispo beter dan De LigtVolgend Aad is hij aan het testen![]()
Hoe arrogant moet AZ dan wel niet worden willen ze echt aan de top staan ipv. af en toe een leuk seizoen?
Begint een beetje op FC Twente te lijken daarzo, die hadden ook al zo'n last van hoogmoed na 1 kampioenschap.Hoe arrogant moet AZ dan wel niet worden willen ze echt aan de top staan ipv. af en toe een leuk seizoen?