AZ - PSV | Zondag 21 maart | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, Sangaré mag het vandaag wel weer eens gaan laten zien w.m.b. Die begon slecht, had toen even een goede periode, en nu is het weer slecht, waardoor ik hem toch richting de volgende miskoop van JdJ begin te schuiven. 3 miskopen van meer dan €10 miljoen, dat zou toch eigenlijk wel 3 strikes and you're out moeten betekenen voor JdJ.
Zijn pluspunten: lang & sterk, bal afpakken, spelers afhouden
Zijn minpunten: slechte passing, trage handelingssnelheid, ruzie met de bal, geen spelinzicht

Rosario kostte tenminste niks...

Wellicht tegen beter weten in, hoop ik op een snelle openingsgoal van ons, waardoor AZ helemaal van slag raakt, en wij toeslaan.
Dat is juist waar PSV altijd last van heeft. 1 tegengoal en ze zijn het helemaal kwijt.
 
Wellicht tegen beter weten in, hoop ik op een snelle openingsgoal van ons, waardoor AZ helemaal van slag raakt, en wij toeslaan.
Dan ontstaat nog het gevaar dat PSV achteruit gaat lopen en voor de zoveelste keer de deksel op de neus krijgt. :cautious:
Een zeer late goal en voorsprong in de extra tijd geeft meer zekerheid op winst.
 
Nou, Sangaré mag het vandaag wel weer eens gaan laten zien w.m.b. Die begon slecht, had toen even een goede periode, en nu is het weer slecht, waardoor ik hem toch richting de volgende miskoop van JdJ begin te schuiven. 3 miskopen van meer dan €10 miljoen, dat zou toch eigenlijk wel 3 strikes and you're out moeten betekenen voor JdJ.
Zijn pluspunten: lang & sterk, bal afpakken, spelers afhouden
Zijn minpunten: slechte passing, trage handelingssnelheid, ruzie met de bal, geen spelinzicht

Rosario kostte tenminste niks...


Dat is juist waar PSV altijd last van heeft. 1 tegengoal en ze zijn het helemaal kwijt.
Rosario kostte niks, maar die is ook net ff slechter in de bal afhouden.

Overigens vond ik het tegen Feyenoord wel meevallen, daar waren we niet echt van slag door de tegengoal.
 
Wellicht tegen beter weten in, hoop ik op een snelle openingsgoal van ons, waardoor AZ helemaal van slag raakt, en wij toeslaan.
Ik hoop op een PSV dat gewoon eens 90 minuten aanvaardbaar voetbal speelt, en niet achteruit gaat lopen na een voorsprong.
 
Heb veel zin om zo de wedstrijd te gaan kijken

en tegelijkertijd merk ik dat ik maar weinig vertrouwen heb in een overwinning 🤔

een voor mij nieuwe combinatie bij een potje tegen AZ
 
Laatst bewerkt:
Heb veel zin om zo de wedstrijd te gaan kijken

en tegelijkertijd merk ik dat ik maar weinig vertrouwen heb in een overwinning 🤔

een voor mij nieuwe combinatie voor een potje tegen AZ
Als we weer met 2 controleurs spelen, gaan we dezelfde wisselvalligheid zien als al zo vaak.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Rosario kostte niks, maar die is ook net ff slechter in de bal afhouden.

Overigens vond ik het tegen Feyenoord wel meevallen, daar waren we niet echt van slag door de tegengoal.
Hoe vaak hebben we dit seizoen al met 1-0 achter gestaan? Ze zullen er inmiddels aan gewend zijn.
 
ExAAGICWUAU_-9L

Deze wedstrijd moet gewonnen worden als PSV nog op de 2e plaats wil eindigen.
:PSV:
 
AZ zal wel in het eerste halfuur op voorsprong komen.
Daarna wordt het of 1-1 of een 3-1 nederlaag. 0 vertrouwen in winst.
 
Hoe vaak hebben we dit seizoen al met 1-0 achter gestaan? Ze zullen er inmiddels aan gewend zijn.
Ja, maar vaak resulteerde een tegengoal (niet eens per definitie een achterstand) in een (zeer) rommelige fase waarin heel veel domme keuzes gemaakt werden.

Het antwoord op de triviantvraag is 14x
1x in de vorbereiding
1x in de beker
9x in de competitie
3x in de EL
0x in de voorronde EL
 
De te verwachten opstelling van PSV op Viergever na. Boscagli is er niet bij.

bIEpdzLD
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan