Auto's

De grote vraag is natuurlijk, is het een 116, een 118 of een 120?
116. Was als aankoop gewoon net een stukje meer betaalbaar. Alle opties er op zoals mooi sportstuur, navi en alcantara bekleding. Reed ook heel mooi en prima service van de verkopende partij. Dat laatste geeft ook een fijn gevoel.
 
116. Was als aankoop gewoon net een stukje meer betaalbaar. Alle opties er op zoals mooi sportstuur, navi en alcantara bekleding. Reed ook heel mooi en prima service van de verkopende partij. Dat laatste geeft ook een fijn gevoel.
Nice. En nog een tuning in gedachten?
 
Hahaha dit soort dingen gaat helemaal aan mij voorbij. Een auto is een ding dat je praktisch, veilig en comfortabel van A naar B moet brengen. Tegen passende kosten.
Op zich een goed punt maar een beetje emotie mag ook wel toch? Ik koop nooit een auto waarbij ik geen goed gevoel heb emotioneel (Jezus wat klinkt dat truttig). Wat dat betreft ben ik echt wel een klein kind (a)
 
Hahaha dit soort dingen gaat helemaal aan mij voorbij. Een auto is een ding dat je praktisch, veilig en comfortabel van A naar B moet brengen. Tegen passende kosten.
In dit geval ging het om motortuning, dat je dus wat meer vermogen hebt. Dat je dus wat veiliger en comfortabeler onderweg kunt zijn.
 
In dit geval ging het om motortuning, dat je dus wat meer vermogen hebt. Dat je dus wat veiliger en comfortabeler onderweg kunt zijn.
Want meer vermogen zorgt voor meer veiligheid? Vermoed dat deze auto al een bovengemiddeld vermogen heeft.
 
Want meer vermogen zorgt voor meer veiligheid? Vermoed dat deze auto al een bovengemiddeld vermogen heeft.
Standaard 109 Pk. Was in de jaren zeventig behoorlijk wat.
En als ik een weg oprijd vind ik het wel prettig dat ik mij snel kan aanpassen aan de snelheid van het overige verkeer.
 
Standaard 109 Pk. Was in de jaren zeventig behoorlijk wat.
En als ik een weg oprijd vind ik het wel prettig dat ik mij snel kan aanpassen aan de snelheid van het overige verkeer.

Dat kan prima in Nederland met 100 pk. In de heuvels is dat inderdaad karig.
 
Gaat niet persé om snelheid in deze. Bij het optrekken is het wel lekker om goed weg te komen. Of hij 190 of 220kmh kan dat zal mij verder een worst wezen😂
Dan heb ik best vaak in Duitsland gereden. Meestal is het tweebaans waar het ongelimiteerd is, en te druk om echt hard te rijden. En elke keer optrekken naar rond de 200 om dan vervolgens weer in de ankers te moeten voor het verkeer vind ik zo ergerlijk rijden. Dan rij ik liever zo‘n beetje me5 het verkeer mee.
Dus heb ik tot nu toe welgeteld 1x tot de begrenzer gereden. :grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan