Auto's

Dan heb ik best vaak in Duitsland gereden. Meestal is het tweebaans waar het ongelimiteerd is, en te druk om echt hard te rijden. En elke keer optrekken naar rond de 200 om dan vervolgens weer in de ankers te moeten voor het verkeer vind ik zo ergerlijk rijden. Dan rij ik liever zo‘n beetje me5 het verkeer mee.
Dus heb ik tot nu toe welgeteld 1x tot de begrenzer gereden. :grin:
Mijn Micra heeft de geluidsbariere als begrenser.
Als ik de radio of vriendin naast me niet meer kan horen dan rijdt ik te hard.
 
Waarom heb je dan geen 118i of 120i gekocht? :geek:
Goede vraag!

De 120i was met de opties die ik nu heb (alcantara bekleding, sportstuur, zwarte hemelbekleding, na facelift etc) net buiten mijn budget.

De 118i heb ik natuurlijk ook gevolgd, maar zoals eerder gezegd heeft deze hetzelfde blok als de 116i. Met een chip kom je dus makkelijk op hetzelfde vermogen. Dit was dus geen issue voor mij.

Veel 118i modellen zijn ook geïmporteerd. Mijn voorkeur had een Nederlandse auto bij een BOVAG of merkendealer. Deze voldeed aan dat plaatje. Had ook een goed gevoel bij de betreffende garage. Ook niet onbelangrijk😀
 
Legaal maar ethisch dubieus.
Op het eerste gezicht eens, maar dit is toch ook onderzoek, waarbij er mogelijk mensenlevens gered worden? Waarom is dat heel anders en onethisch dan studenten te laten oefenen op snijden. Nogmaals, mijn eerste gevoel was het met je eens, maar als ik er langer over nadenk, valt het allemaal wel mee.
 
Op het eerste gezicht eens, maar dit is toch ook onderzoek, waarbij er mogelijk mensenlevens gered worden? Waarom is dat heel anders en onethisch dan studenten te laten oefenen op snijden. Nogmaals, mijn eerste gevoel was het met je eens, maar als ik er langer over nadenk, valt het allemaal wel mee.
Ik zat eerst op jouw gedachtegang, maar in een dummie snijden leert je niks, dat daar een echt mens gebruikt wordt is begrijpelijk. Een dummy, vol sensoren geeft hele goede data bij een proefbotsing, sterker nog, een lijk wat geen spieren aanspant is misschien wel minder betrouwbaar in data. Vandaar dat ik hier meer mee kan leven als het een tijd terug plaatsvond ipv nu.
 
Wellicht ten overvloede, maar zijn hier mensen die ervaring hebben met ATM Chiptuning in Houten? Recensies zijn goed, kwamen ook betrouwbaar over in het gesprek. Zitten natuurlijk altijd een paar mindere recensies tussen. Heb voor nu een afspraak in augustus staan. Gaat om mijn BMW 116i. Idee is van 109 naar 160pk en koppel van 180 naar 300 nm. Gaat vanzelfsprekend op de band.
 
Op het eerste gezicht eens, maar dit is toch ook onderzoek, waarbij er mogelijk mensenlevens gered worden? Waarom is dat heel anders en onethisch dan studenten te laten oefenen op snijden. Nogmaals, mijn eerste gevoel was het met je eens, maar als ik er langer over nadenk, valt het allemaal wel mee.

(geluid is kut, snelheid op .75 is het te volgen)

Ik kan me een artikel herinneren dat er in Amerika ook zoiets was. Een man die erachter kwam dat zijn oma gebruikt was voor een test van een schietstoel.

Tja, lastig. Misschien als optie erin zetten, net zoals ogen ed. (mijn moeder wil niet dat ze iets met haar ogen doen, dat vind ze eng). Ik denk trouwens dat als iemand hiervoor toestemming geeft en dit "openbaar" (dus laat weten waar en wanneer dat er mensen van een afstandje kunnen kijken) doet dat het ook nog veel vrienden zou trekken. Ik denk dat als mijn lijk uit een straatjager geschoten zou worden om de effectiviteit van een schietstoel zonder parachute te testen mijn vrienden met een kratje bier langs volkel afspreken.
 

(geluid is kut, snelheid op .75 is het te volgen)

Ik kan me een artikel herinneren dat er in Amerika ook zoiets was. Een man die erachter kwam dat zijn oma gebruikt was voor een test van een schietstoel.

Tja, lastig. Misschien als optie erin zetten, net zoals ogen ed. (mijn moeder wil niet dat ze iets met haar ogen doen, dat vind ze eng). Ik denk trouwens dat als iemand hiervoor toestemming geeft en dit "openbaar" (dus laat weten waar en wanneer dat er mensen van een afstandje kunnen kijken) doet dat het ook nog veel vrienden zou trekken. Ik denk dat als mijn lijk uit een straatjager geschoten zou worden om de effectiviteit van een schietstoel zonder parachute te testen mijn vrienden met een kratje bier langs volkel afspreken.
En hier op het forum volgen we het via een livestream, nemen we er ook nog een biertje bij :grin:
 
M'n lease loopt af. Zo jammer dit. Ben erg blij met m'n auto en moet nu weer keuzes maken die ongetwijfeld geld gaan kosten
 
Tja, lastig. Misschien als optie erin zetten, net zoals ogen ed. (mijn moeder wil niet dat ze iets met haar ogen doen, dat vind ze eng). Ik denk trouwens dat als iemand hiervoor toestemming geeft en dit "openbaar" (dus laat weten waar en wanneer dat er mensen van een afstandje kunnen kijken) doet dat het ook nog veel vrienden zou trekken. Ik denk dat als mijn lijk uit een straatjager geschoten zou worden om de effectiviteit van een schietstoel zonder parachute te testen mijn vrienden met een kratje bier langs volkel afspreken.
Ik weet zeker dat hier een idee ligt voor een geweldige New Kids video. :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan