Mohr
Aanvoerder
Er zijn nog meer ideeen mogelijk.Ik weet zeker dat hier een idee ligt voor een geweldige New Kids video.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn nog meer ideeen mogelijk.Ik weet zeker dat hier een idee ligt voor een geweldige New Kids video.
Wat heb je nu?M'n lease loopt af. Zo jammer dit. Ben erg blij met m'n auto en moet nu weer keuzes maken die ongetwijfeld geld gaan kosten
Die is gewoon 4x duurder dan mijn eerste auto!
Zwitserland, hè!Die is gewoon 4x duurder dan mijn eerste auto!
Volgens mij moet je dan wel de auto laten herkeuren en de verzekering aanpassen naar het extra vermogen? Maar neem aan dat ze dat in Houten wel weten en meenemen in hun offerte en communicatie richting klant? Of is dat wat je bedoeld met "gaat op de band"?Wellicht ten overvloede, maar zijn hier mensen die ervaring hebben met ATM Chiptuning in Houten? Recensies zijn goed, kwamen ook betrouwbaar over in het gesprek. Zitten natuurlijk altijd een paar mindere recensies tussen. Heb voor nu een afspraak in augustus staan. Gaat om mijn BMW 116i. Idee is van 109 naar 160pk en koppel van 180 naar 300 nm. Gaat vanzelfsprekend op de band.
Ik ben er achter gekomen dat je een chip niet hoeft aan te geven, mits je niks wijzigt aan je motor. Denk aan inhoud, turbo etc.Volgens mij moet je dan wel de auto laten herkeuren en de verzekering aanpassen naar het extra vermogen? Maar neem aan dat ze dat in Houten wel weten en meenemen in hun offerte en communicatie richting klant? Of is dat wat je bedoeld met "gaat op de band"?
Bij een vermogenstoename van meer dan 20% moet hij nog steeds wel herkeurd worden (zie bijv. https://www.independer.nl/autoverzekering/info/situaties/auto-tunen).Ik ben er achter gekomen dat je een chip niet hoeft aan te geven, mits je niks wijzigt aan je motor. Denk aan inhoud, turbo etc.
Afspraak was overigens gecanceld voor de chip. Zag het toentertijd niet zitten, omdat het niet helemaal ten goede komt aan je motor. De gene die ik telefonisch gesproken had leek ook niet helemaal bij kennis. Misschien in de toekomst, maar voor nu prima zo. Is al een lekker vlugge wagen.
Die zijn duurder om te chiptunenBij een vermogenstoename van meer dan 20% moet hij nog steeds wel herkeurd worden (zie bijv. https://www.independer.nl/autoverzekering/info/situaties/auto-tunen).
Verder is tuning van 109 naar 160 pk flink. Je kan je dan afvragen of andere delen, waaronder de remmen, niet ook vervangen moeten worden. Maar: waarom heb je dan een 116i en niet een 120i gekocht?
Op je laatste vraag; ik beschouw het meer als een extra. Is geen must voor mij. Prijsverschil i.c.m. met de huidige accessoires in mijn 116i is dan te groot voor mij.Bij een vermogenstoename van meer dan 20% moet hij nog steeds wel herkeurd worden (zie bijv. https://www.independer.nl/autoverzekering/info/situaties/auto-tunen).
Verder is tuning van 109 naar 160 pk flink. Je kan je dan afvragen of andere delen, waaronder de remmen, niet ook vervangen moeten worden. Maar: waarom heb je dan een 116i en niet een 120i gekocht?
Ik denk dat ie al hard zat kan? Waarom zou die harder moeten kunnen?Op je laatste vraag; ik beschouw het meer als een extra. Is geen must voor mij. Prijsverschil i.c.m. met de huidige accessoires in mijn 116i is dan te groot voor mij.
In 116i en 118i wordt overigens alleen software geknepen, blok is verder hetzelfde. Moet tot 160pk geen probleem zijn. V
Over die 20% toename heb ik ook gelezen en voorgesteld bij RDW. Zij gaven toen aan dat het daarbij gaat als je motortechnisch iets aanpast. Bij alleen een chip gaat dat dus niet op. Bij de verzekeraar gaven ze aan dat het niet hoeft te worden opgegeven, omdat er niks wijzigt aan de inhoud van de auto (kan overigens wel zijn dat andere verzekeraars hier anders mee om gaan).
Ik ben verder super tevreden met mijn auto en het is nog dagelijks een feestje. Ben dan ook niet meer echt van plan om het te gaan doen. Maar blijf die ontwikkelingen graag volgen
Je reinste compensatiedrang als je t mij vraagtIk denk dat ie al hard zat kan? Waarom zou die harder moeten kunnen?
Ik denk dat genieten van de kick van snelle acceleratie iets is dat je snapt of niet. Je kan nog steeds snel optrekken zonder per se hard te rijden. En dat is ook gewoon legaal.Ik denk dat ie al hard zat kan? Waarom zou die harder moeten kunnen?
Wat heb je nu?
Dan moet je snel remmen, voordat je over de 50 schiet. Maar je hebt gelijk. Een auto is voor mij een vervoersmiddel. Fijn als ie optrekt wanneer je dat wilt, maar dat hoeft niet zo extreem te zijn.Ik denk dat genieten van de kick van snelle acceleratie iets is dat je snapt of niet. Je kan nog steeds snel optrekken zonder per se hard te rijden. En dat is ook gewoon legaal.
Het is ook verder doorgaans niet de topsnelheid waarvoor je een auto laat chippen.
Is toch altijd wel handig als je een weg moet oprijden, moet invoegen e.d. Wat dat betreft is elektrisch ideaal, wel de acceleratie maar niet die zinloze topsnelheid.Dan moet je snel remmen, voordat je over de 50 schiet. Maar je hebt gelijk. Een auto is voor mij een vervoersmiddel. Fijn als ie optrekt wanneer je dat wilt, maar dat hoeft niet zo extreem te zijn.
Dat er mensen zijn die slecht anticiperen moeten compenseren met een overdaad aan Pk's is zeker waarIs toch altijd wel handig als je een weg moet oprijden, moet invoegen e.d. Wat dat betreft is elektrisch ideaal, wel de acceleratie maar niet die zinloze topsnelheid.
Ik denk dat ie al hard zat kan? Waarom zou die harder moeten kunnen?
Met name koppel, ja.Dat er mensen zijn die slecht anticiperen moeten compenseren met een overdaad aan Pk's is zeker waar