Amerika

Ja, er zijn er verschillende geweest. Vooral "Frank" van Mike Lindell was een complete flop. Hij wilde vooral zijn kussens verkopen...
Yups, die hield een drie daagse rally waarin hij zou aantonen dat er echt fraude was gepleegd. 0.0 nieuwe feiten, maar wel de entree opstrijken en reclame voor je kussens maken. En nog gaan mensen er naar toe, die willen kennelijk bedonderd worden.
 
Beide politieke partijen in de VS zijn natuurlijk schuldig aan misinformatie en zoeken de randen op wat wettelijk is toegestaan. Als ze over de grenzen van de wet heengaan, dan moet dat natuurlijk hard bestraft worden. Als dat niet gebeurt zie ik het heel somber in voor de democratie in de VS. Van Trump weten we veel wat hij zegt projectie is. Hij beschuldigd Clinton van een privé-mailserver te gebruiken, terwijl hij zelf misschien nog wel onzorgvuldiger (lees strafbaar) is met geheime informatie (dozen met deels geclassificeerde informatie in Mar-a-Lago). De komende tijd zal aantonen of hoog geplaatste mensen in de VS verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor hun daden. Als dat niet gebeurt, dan zullen de volgende presidenten overal mee weg kunnen komen. Een angstaanjagende gedachte...
 
Ik vind Russel Brand erg vermoeiend, en dat lijkt met de jaren alleen erger te worden.
Ik heb vorige week Forgetting Sarah Marshall gezien, en ik moet zeggen dat hij daarin wel geniaal was, sympathiek zelfs, ondanks dat zijn character een behoorlijke mafkees was.

En nee, hij is zeker niet rechts. Duidelijk aan de linkerkant, met een vleugje waanzin.

Voor wat Amerika betreft; dat land is zwaar ziek, en dat geld voor beide kanten.
Ik denk wel dat de rechterkant zieker is.

(Edit: ik heb anderhalve minuut van dat filmpje gekeken. Meer trek ik echt niet.)
 
Ik vind Russel Brand erg vermoeiend, en dat lijkt met de jaren alleen erger te worden.
Ik heb vorige week Forgetting Sarah Marshall gezien, en ik moet zeggen dat hij daarin wel geniaal was, sympathiek zelfs, ondanks dat zijn character een behoorlijke mafkees was.

En nee, hij is zeker niet rechts. Duidelijk aan de linkerkant, met een vleugje waanzin.

Voor wat Amerika betreft; dat land is zwaar ziek, en dat geld voor beide kanten.
Ik denk wel dat de rechterkant zieker is.
Klopt. Die man heeft issues. Oud heroïne verslaafde met een bipolaire stoornis. Ik heb 'm overigens nooit leuk gevonden..
 
Ik hou niet van schreeuwlelijks en aandachtstrekkers. Of ze nou gelijk hebben of niet.
 
Nou volgens nu.nl zal maandag het sociale platform van de Trumpianen (Truth Social, what's in a name..) geopend worden. Kan er iemand voorstellen dat dit een succes gaat worden? Een kopie van Twitter, maar dan (volgens eigen zeggen) zonder restricties. Dat houden ze nooit vol natuurlijk, of het wordt een platform met allerlei racistische rotzooi en Q-anon complottheorieën en zo. Ik kan me ook niet voorstellen dat anti-Trump post er toegestaan worden. Volgens mij is dit alleen bedoeld om meer geld uit de zakken van de Trump-aanhangers en -investeerders te kloppen.
Zonder restricties, my ass

 
Niet verrassend. Blijkbaar hebben ze geprobeerd om Twitter na te maken, met open source software. Ik denk dat er intern zoveel druk op zat (door Devin Nunes), dat er brakke software opgeleverd is. Hier is gewoon slecht over nagedacht.
Ongeacht wat je software is, als je heel hard roept dat t free-speech is, dan kan je niet binnen enkele dagen mensen d'r vanaf gooien.
 
Jammer genoeg krijg ik sterk het idee dat het Rusland beleid nu ook weer partij ingegeven is. Dat er discussie over is lijkt me normaal. Maar net als met andere zaken, ook vergelijkbaar met Thierry, lijkt het nu weer vooral schoppen tegen de gevestigde orde te zijn. Wat Rusland nu doet is gewoon fout. En zelfs met sancties komt er protest.
 
Jammer genoeg krijg ik sterk het idee dat het Rusland beleid nu ook weer partij ingegeven is. Dat er discussie over is lijkt me normaal. Maar net als met andere zaken, ook vergelijkbaar met Thierry, lijkt het nu weer vooral schoppen tegen de gevestigde orde te zijn. Wat Rusland nu doet is gewoon fout. En zelfs met sancties komt er protest.
Alles in dat land lijkt partij-ingegeven. Hoe beroerd het hier in NL is, ik ben blij dat we geen 2 partijen stelsel hebben.
 
Alles in dat land lijkt partij-ingegeven. Hoe beroerd het hier in NL is, ik ben blij dat we geen 2 partijen stelsel hebben.
Aan de andere kant is het hebben van tig partijen ook niet handig. Alleen al die debatten duren al 2x zo lang...
 
Iemand de state of the Union integraal gezien? Ik vond het echt onthutsend zwakke retoriek. Alsof je naar een slechte jaren 90 actiefilm kijkt. Onbegrijpelijk ook wat voor types er daar na elke verkiezing blijkbaar komen bovendrijven als het beste wat het land te bieden heeft.
 
Iemand de state of the Union integraal gezien? Ik vond het echt onthutsend zwakke retoriek. Alsof je naar een slechte jaren 90 actiefilm kijkt. Onbegrijpelijk ook wat voor types er daar na elke verkiezing blijkbaar komen bovendrijven als het beste wat het land te bieden heeft.
Als ik de "hoogtepunten" bij LSSC zie dan denk ik niet dat ik het volledig wil zien...
 
Iemand de state of the Union integraal gezien? Ik vond het echt onthutsend zwakke retoriek. Alsof je naar een slechte jaren 90 actiefilm kijkt. Onbegrijpelijk ook wat voor types er daar na elke verkiezing blijkbaar komen bovendrijven als het beste wat het land te bieden heeft.

Highlights:
 
Terug
Bovenaan Onderaan