Amerika

En dan blijven we over met de meer conservatieve kant van de Democraten die niet veel beter zijn. (Zie Obama, Clinton en nu Biden). Ons rechts is hun links eigenlijk. Met een AOC of Sanders zou ik het nog wel zien zitten, maar het gros van de Democraten heeft niet echt mijn politieke richting...

Dat is nu eenmaal de cultuur. Alles behalve een republikein lijkt me.
 

Docu over de gebeurtenissen tijdens de bestormingen van Het Capitool 1 jaar geleden. Ik denk dat dit wel goed laat zien hoe achterlijk die hele bestorming was. Wat een ongelofelijk dom volk leeft er toch op deze aardbol.
 

Docu over de gebeurtenissen tijdens de bestormingen van Het Capitool 1 jaar geleden. Ik denk dat dit wel goed laat zien hoe achterlijk die hele bestorming was. Wat een ongelofelijk dom volk leeft er toch op deze aardbol.
Ik ben nog geen 8 minuten onderweg en ik ben al pissig....:ROFL:

De zelfingenomenheid, ongelofelijk.
 

En het zou me niet verbazen dat het 'm nog gaat lukken ook. Biden bakt er niks van en Amerikanen houden nogal van leugens.
Trump hangt een gevangenisstraf boven het hoofd. Dus die comeback zal achter de tralies zijn..
 
Ja + African Americans zijn volgens deze religieuze nazi geen Amerikanen.
Mwa, de uitspraak is natuurlijk lullig maar op basis van dit filmpje twijfel ik of het niet gewoon ongelukkig is. Als we het zouden vertalen naar het Nederlands hebben we het over mensen met een migratieachtergrond. Dan zou de vergelijking zomaar kunnen zijn met Nederlanders of zelfs gewone Nederlanders. Impliceert iets heel slechts maar de intentie is er niet perse.

edit
Overigens de drang om geen les te geven over wandaden in ons verleden (of het verleden van Amerikanen in dit geval) is natuurlijk wel belachelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan