Amerika

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Dus hij ziet de Taliban niet als a benchmark for extremism? Of is hij van mening dat de Taliban en Moslims een pot nat zijn?

En bekijk maar eens de foto's van pro-life rally's. Daar is minimaal de helft vrouw.

Volgens mij zegt hij alleen niet te moeten vergelijken met Taliban extremisme, omdat je daarmee weer de aandacht verlegt naar het Midden Oosten. Alsof het probleem in Amerika daarvandaan komt. Het is Amerikaans extremisme, een op zichzelf staand probleem.

-040-

Assistent Bondscoach
Volgens mij zegt hij alleen niet te moeten vergelijken met Taliban extremisme, omdat je daarmee weer de aandacht verlegt naar het Midden Oosten. Alsof het probleem in Amerika daarvandaan komt. Het is Amerikaans extremisme, een op zichzelf staand probleem.
Als je denkt dat die anti-abortus wetten van Texas uit het Midden-Oosten komen ben je gewoon af.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Als je denkt dat die anti-abortus wetten van Texas uit het Midden-Oosten komen ben je gewoon af.

Ik weet ook niet of ik het helemaal eens met de benadering van de tweet ben en of mensen het zo letterlijk nemen, maar dat was in ieder geval mijn bijdrage over interpretatie van de tweet. :D

Vedette

Arthur Shelby Jr.
In

In de NRC vandaag, in de trump blog, wordt gesteld dat Pelosi zorgen heeft om het kernwapen en mat Chief of Staff Miley heeft gesproken, maar dat het toch echt de beslissing ven de Lresident alleen is om het kernwapen in te zetten. Dat is wat ik ook dacht.
Laten we hopen op gezond verstand van de uitvoerenden als dit mocht gebeuren

Moest uiteraard aan onze gesprekken denken. Een deel zal roepen verraad, maar het stelt mij toch gerust.

"The president alone can order the use of nuclear weapons. But he doesn't make the decision alone. One person can order it, several people have to launch it," he said later in the conversation."

Bovenaan Onderaan