Amerika

Nou. Kan hij hiervoor dan veroordeeld worden? Vast niet, maar hij wordt steeds gekker.

Trump wil bestormers Capitool gratie verlenen

 
Nou. Kan hij hiervoor dan veroordeeld worden? Vast niet, maar hij wordt steeds gekker.

Trump wil bestormers Capitool gratie verlenen

Nee daar kan hij dan niet voor veroordeeld worden.
Het staat in de Amerikaanse grondwet: de president kan iedereen pardon geven en er is niets dat iemand ertegen kan doen. Ook rechters niet.
Er is maar één uitzondering: de president kan impeachment niet ongedaan maken. Impeachment is het uit het ambt zetten van een hoge functionaris, omdat hij zich schuldig heeft gemaakt aan een zwaar misdrijf. Maar mensen - dus ook vrienden - uit de bak halen, dat kan hij wel.

Er zijn meerdere redenen om te hopen dat Trump nooit meer president wordt. :cautious:
 
Nou. Kan hij hiervoor dan veroordeeld worden? Vast niet, maar hij wordt steeds gekker.

Trump wil bestormers Capitool gratie verlenen

Dat verwachtte iedereen in de tijd dat hij nog president was, maar toen deed hij het niet want hij had daar in zijn beleving geen voordeel bij.
Nu hij zijn achterban ziet slinken -mede door het feit dat hij ze heeft laten barsten na 6 januari '21- probeert hij weer in hun genade te komen en zo veel mogelijk zieltjes terug te winnen.

Iedereen met een IQ hoger dan kamertemperatuur doorziet dat.
Het probleem is dat het grootste deel van zijn achterban een dusdanig laag IQ heeft dat wanneer het inderdaad de temperatuur in de kamer zou vertegenwoordigen, je vlees nog een week goed zou kunnen houden buiten de koelkast.
 
Laatst bewerkt:
Nou. Kan hij hiervoor dan veroordeeld worden? Vast niet, maar hij wordt steeds gekker.

Trump wil bestormers Capitool gratie verlenen

Misschien had ie zich beter druk kunnen maken waarom ie de verkiezingen verloor. Geen enkele van zn beloftes is ie nagekomen..
 
Iedere keer als je denkt dat je weet hoe raar het land is loop je weer tegen een nieuwsbericht aan wat het overtreft.


Zielig man, zo kunnen ze alleen in rondjes vliegen.

Fock jullie allemaal! Ik vond het wel een leuk grapje!!!
Oke.. Ik weet al wat er aan de hand is. Jullie snappen hem niet. Dat maakt niet uit. De oplossing is makkelijk. Ik leg hem uit. Jullie erkennen de humor en overspoelen mij met lachende emoticons en likes.

Het gaat hier om een vlinder reservaat dat gesloten wordt vanwege (letterlijk vertaald) rechter vleugel aanvallen. Rechter Vleugel Aanvallen! Dit gaat natuurlijk over politiek rechts. Maar ik doe net alsof ze de rechter vleugels van de vlinders aanvallen. Met alleen een linkervleugel kunnen ze niet eens vliegen en gaan ze allemaal dood (dit is niet de grap) maar ik doe net alsof ze dan alleen maar rondjes kunnen vliegen! RONDJES!

Met alle respect jongens. Als ik al deze moeite moet doen voor een grapje vraag ik me af of dit het allemaal wel waard is.
 
Oke.. Ik weet al wat er aan de hand is. Jullie snappen hem niet. Dat maakt niet uit. De oplossing is makkelijk. Ik leg hem uit. Jullie erkennen de humor en overspoelen mij met lachende emoticons en likes.

Het gaat hier om een vlinder reservaat dat gesloten wordt vanwege (letterlijk vertaald) rechter vleugel aanvallen. Rechter Vleugel Aanvallen! Dit gaat natuurlijk over politiek rechts. Maar ik doe net alsof ze de rechter vleugels van de vlinders aanvallen. Met alleen een linkervleugel kunnen ze niet eens vliegen en gaan ze allemaal dood (dit is niet de grap) maar ik doe net alsof ze dan alleen maar rondjes kunnen vliegen! RONDJES!

Met alle respect jongens. Als ik al deze moeite moet doen voor een grapje vraag ik me af of dit het allemaal wel waard is.
Het zit je wel dwars hè..... Ik had de uitleg trouwens wel nodig. ;)
 
Oke.. Ik weet al wat er aan de hand is. Jullie snappen hem niet. Dat maakt niet uit. De oplossing is makkelijk. Ik leg hem uit. Jullie erkennen de humor en overspoelen mij met lachende emoticons en likes.

Het gaat hier om een vlinder reservaat dat gesloten wordt vanwege (letterlijk vertaald) rechter vleugel aanvallen. Rechter Vleugel Aanvallen! Dit gaat natuurlijk over politiek rechts. Maar ik doe net alsof ze de rechter vleugels van de vlinders aanvallen. Met alleen een linkervleugel kunnen ze niet eens vliegen en gaan ze allemaal dood (dit is niet de grap) maar ik doe net alsof ze dan alleen maar rondjes kunnen vliegen! RONDJES!

Met alle respect jongens. Als ik al deze moeite moet doen voor een grapje vraag ik me af of dit het allemaal wel waard is.
Meestal wordt een grap niet beter als je m uitlegt. En soms is er de uitzondering die de regel bevestigt.
 
Oke.. Ik weet al wat er aan de hand is. Jullie snappen hem niet. Dat maakt niet uit. De oplossing is makkelijk. Ik leg hem uit. Jullie erkennen de humor en overspoelen mij met lachende emoticons en likes.

Het gaat hier om een vlinder reservaat dat gesloten wordt vanwege (letterlijk vertaald) rechter vleugel aanvallen. Rechter Vleugel Aanvallen! Dit gaat natuurlijk over politiek rechts. Maar ik doe net alsof ze de rechter vleugels van de vlinders aanvallen. Met alleen een linkervleugel kunnen ze niet eens vliegen en gaan ze allemaal dood (dit is niet de grap) maar ik doe net alsof ze dan alleen maar rondjes kunnen vliegen! RONDJES!

Met alle respect jongens. Als ik al deze moeite moet doen voor een grapje vraag ik me af of dit het allemaal wel waard is.
Vlinders hebben bijna allemaal vier vleugels.
 
Wat een kudtland. Totaal verrot en moreel al tientallen jaren failliet.
Niet volgens de bronnen die ik lees? :maniac:

Serieus; Het ergste vind ik nog niet eens dit soort incidenten maar dat er vervolgens niet de juiste reactie komt. Je leest nog wel eens dat er zaken zijn die veel serieuzer zijn dan dit en de betrokken agenten hooguit een korte schorsing krijgen om een maandje later weer in functie op de straat lopen. Dan houdt je dit soort zaken in stand.

In Nederland hebben we zo onze problemen (waar we niet voor weg moeten lopen) maar ik heb wel het gevoel dat het minder erg is, mede omdat klachten serieus worden onderzocht. (ook dat zal niet zonder problemen zijn/ handje boven het hoofd houden van collegae. Maar niet zo extreem)
 
Nou volgens nu.nl zal maandag het sociale platform van de Trumpianen (Truth Social, what's in a name..) geopend worden. Kan er iemand voorstellen dat dit een succes gaat worden? Een kopie van Twitter, maar dan (volgens eigen zeggen) zonder restricties. Dat houden ze nooit vol natuurlijk, of het wordt een platform met allerlei racistische rotzooi en Q-anon complottheorieën en zo. Ik kan me ook niet voorstellen dat anti-Trump post er toegestaan worden. Volgens mij is dit alleen bedoeld om meer geld uit de zakken van de Trump-aanhangers en -investeerders te kloppen.
 
Nou volgens nu.nl zal maandag het sociale platform van de Trumpianen (Truth Social, what's in a name..) geopend worden. Kan er iemand voorstellen dat dit een succes gaat worden? Een kopie van Twitter, maar dan (volgens eigen zeggen) zonder restricties. Dat houden ze nooit vol natuurlijk, of het wordt een platform met allerlei racistische rotzooi en Q-anon complottheorieën en zo. Ik kan me ook niet voorstellen dat anti-Trump post er toegestaan worden. Volgens mij is dit alleen bedoeld om meer geld uit de zakken van de Trump-aanhangers en -investeerders te kloppen.
Wordt dat net zo open en vrij als dat vorige alternatief waar je niks negatiefs over het platform zelf mocht zeggen. En voor de rest, ze gaan hun gang maar, ik heb er geen last van.
 
Wordt dat net zo open en vrij als dat vorige alternatief waar je niks negatiefs over het platform zelf mocht zeggen. En voor de rest, ze gaan hun gang maar, ik heb er geen last van.
Ja, er zijn er verschillende geweest. Vooral "Frank" van Mike Lindell was een complete flop. Hij wilde vooral zijn kussens verkopen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan