Algemene transfergeruchten

Nou, dan kwam er tzt altijd wel een wazige foto, geruchten over gelande vliegtuigen etc.

Overigens, waarom zou deze speler dan hét target zijn, meer spelers waar 1 of 2 tweets over te vinden zijn. Daarnaast, we horen niets over Messi, dus die komt ;) ;)
Nou, het zou me niet verbazen :sneaky:. Ik had ook nooit gedacht dat een spler als Gotze naar PSV zou komen.
 
Nou, dan kwam er tzt altijd wel een wazige foto, geruchten over gelande vliegtuigen etc.

Overigens, waarom zou deze speler dan hét target zijn, meer spelers waar 1 of 2 tweets over te vinden zijn. Daarnaast, we horen niets over Messi, dus die komt ;) ;)
Inderdaad, we weten het niet. Ze zijn ergens mee bezig, hoogstwaarschijnlijk een aanvaller, 'vervanging' van Gakpo. Meer weten we niet. Ik hoop dat we spoedig meer weten.
 
Hoe zit het met die Vega of die gekke Oekraïner? Die gasten schijnen beide een contract van nog maar 6 maanden te hebben. Dat moet toch niet heel veel kosten, waarom word er dan niet op dat soort gasten ingespeeld. Met El Ghazi zouden die dan prima af kunnen wisselen

Waarom vind je die Japanner dan per se slechter dan Vega en Tsygankov vraag ik me af. Ze zijn beiden ouder dan Cody dus het station 'talentvol' zijn ze m.i. wel voorbij, Vega heeft in zijn carrière nog nooit meer dan 5 doelpunten in een seizoen gemaakt en Tsygankov is een linksbenige vleugelspeler dus daarvoor zouden we heel onze tactiek aan moeten passen.
 
Waarom vind je die Japanner dan per se slechter dan Vega en Tsygankov vraag ik me af. Ze zijn beiden ouder dan Cody dus het station 'talentvol' zijn ze m.i. wel voorbij, Vega heeft in zijn carrière nog nooit meer dan 5 doelpunten in een seizoen gemaakt en Tsygankov is een linksbenige vleugelspeler dus daarvoor zouden we heel onze tactiek aan moeten passen.
Ik zeg niet dat die japanner, minder is dan deze 2. Alleen zijn Tsygankov en Vega jongens van naam dus ik ben benieuwder naar hun dan naar die japanner. Denk dat het allemaal prima spelers zijn die hier zouden kunnen renderen. Maar ik heb geen voorkeur. Feit is wel dat Tsygankov en Vega goedkoper zullen zijn tov die jap.
 
Ik zeg niet dat die japanner, minder is dan deze 2. Alleen zijn Tsygankov en Vega jongens van naam dus ik ben benieuwder naar hun dan naar die japanner. Denk dat het allemaal prima spelers zijn die hier zouden kunnen renderen. Maar ik heb geen voorkeur. Feit is wel dat Tsygankov en Vega goedkoper zullen zijn tov die jap.
Dat denk ik niet hoor. Tsygankov en Vega zullen met aflopende contracten een pittige tekenbonus vragen
 
Ik zeg niet dat die japanner, minder is dan deze 2. Alleen zijn Tsygankov en Vega jongens van naam dus ik ben benieuwder naar hun dan naar die japanner. Denk dat het allemaal prima spelers zijn die hier zouden kunnen renderen. Maar ik heb geen voorkeur. Feit is wel dat Tsygankov en Vega goedkoper zullen zijn tov die jap.

Geen idee, ik dacht dat die Japanner een 'handvol miljoenen' moest kosten. De marktwaarde van Tsygankov is 22 miljoen, het lijkt me niet dat ze die deze winter voor 5-6 laten gaan, of ja misschien op de laatste dag van de markt als niemand meer wil betalen. En dan nog haal je eigenlijk een rechtsbuiten. Vega zou best eens minder kunnen kosten maar dan haal je een nieuwe Bruma qua rendement.
 
Even voor de goede orde, maar Tsygankov speelt eigenlijk al 3 seizoen niet meer op linksbuiten. Zag dat zijn stats op linksbuiten niet slecht zijn, in 12 wedstrijden 6 doelpunten en 6 assists. Maar waarschijnlijk wel iets waar PSV rekening mee houdt. Buiten dat heeft die gast wel hele goede stats, heel bijzonder dat hij nog steeds bij Kiev speelt.
 
Ik lees hier en in de media tot dusver alleen maar namen voor de linksbuiten. Vink jammer. Ik had graag een goede back erbij gezien. Creativiteit is niet ons grote struikelblok.
 
In tafeltennis????? vertel eens wat meer over deze knul. Ik vind op dit moment het turkse voetbal niet zo veel zeggend
Alles goed verder…?

Technisch heel begaafd, goede dribbel, kan een man passeren, draait makkelijk weg bij zijn tegenstander, creatief in passing en combinatiespel, snel met en zonder bal, ondanks zijn 17 jaar kan hij fysiek al mee op het hoogste nivo en heeft hij al meerdere wedstrijden gespeeld voor het eerste elftal van de grootste club van het land en ondanks dat jij die competitie niet veel aan vind weet ik niet zo zeker of wij even van Fener zouden winnen op dit moment…gewoon een groot talent en hele creatieve nr 10…

Hij zal vast ook een aardig balletje kunnen pingpongen ja…
 
Alles goed verder…?

Technisch heel begaafd, goede dribbel, kan een man passeren, draait makkelijk weg bij zijn tegenstander, creatief in passing en combinatiespel, snel met en zonder bal, ondanks zijn 17 jaar kan hij fysiek al mee op het hoogste nivo en heeft hij al meerdere wedstrijden gespeeld voor het eerste elftal van de grootste club van het land en ondanks dat jij die competitie niet veel aan vind weet ik niet zo zeker of wij even van Fener zouden winnen op dit moment…gewoon een groot talent en hele creatieve nr 10…

Hij zal vast ook een aardig balletje kunnen pingpongen ja…
Hahah ja hoor. Ik vond je nogal vaag in je beschrijving. Maar dit is idd wel een mooie beschrijving
 
Terug
Bovenaan Onderaan