Algemene transfergeruchten

PSV gaat echt wel wat hoger mikken dan Sandler en vd Berg. Marcel Brands gaf gewoon netjes antwoord op Hans Kraaij die de naam van Sandler opperde. Ramalho is verdedigend al beter dan die 2 en het is juist de bedoeling dat hij de back-up wordt.
Mag hopen van wel. Het is weer zo'n typische net-niet speler die met het bord op schoot gescout is en even een opleving heeft gehad. Ook nog zeer blessuregevoelig. Niet doen. Een Flamingo vind ik nog een ander verhaal omdat dat een jonge speler betreft met potentie, maar Sandler is ook gewoon 26 of zo. RCV is de zwakste positie in het elftal momenteel. PSV kan heel veel winnen door daar een echte topaankoop neer te zetten. Het liefst dan verlengen met Boscagli en daar je basisduo van maken. Ramalho (tegen lager salaris) en een jonger talent zoals Flamingo erachter en je zit wat mij betreft goed. Schouten nog achter de hand in geval van nood (blessuregolf), maar de noodzaak hem daar op te stellen is niet zo hoog meer, zodat hij zich hoofdzakelijk op het middenveld kan focussen.
 
Mag hopen van wel. Het is weer zo'n typische net-niet speler die met het bord op schoot gescout is en even een opleving heeft gehad. Ook nog zeer blessuregevoelig. Niet doen. Een Flamingo vind ik nog een ander verhaal omdat dat een jonge speler betreft met potentie, maar Sandler is ook gewoon 26 of zo. RCV is de zwakste positie in het elftal momenteel. PSV kan heel veel winnen door daar een echte topaankoop neer te zetten. Het liefst dan verlengen met Boscagli en daar je basisduo van maken. Ramalho (tegen lager salaris) en een jonger talent zoals Flamingo erachter en je zit wat mij betreft goed. Schouten nog achter de hand in geval van nood (blessuregolf), maar de noodzaak hem daar op te stellen is niet zo hoog meer, zodat hij zich hoofdzakelijk op het middenveld kan focussen.
Flamingo heeft echt zo een kop van dat wordt een wereldspeler. Alleen daarom zou ik hem al halen.
 
Wel even wennen dat het seizoen leuker is dan de transferperiode... was jaren lang het hoogtepunt qua vermaak :)

Als je zag wat Stewart vorig jaar voorelkaar kreeg met CL druk qua planning en financiele onzekerheid dan ben ik benieuwd wat hij nu kan laten zien in deze rust en financiele zekerheid. Wel goed om nu door te selecteren om weer een hongerige selectie neer te zetten.

Drommel, Ramalho, Lozano, Bakayoko verkopen en vervangen.

Zwakke plekken weg te nemen (topper op RCV en een backup voor Schouten.

Rest proberen te behouden
 
Zag het ook... Goede speler maar o zo vaak geblesseerd. Typische PSV aankoop in dat opzicht :).

Als ie zou komen moeten is een goede backup dus zeker geen overbodige luxe. Ramalho laten blijven bijvoorbeeld.
 
Ben er niet blij mee. Zeker niet in combinatie met het proberen verlengen van Ramalho. St Juste heeft bij elkaar dit jaar in 10 wedstrijden 511 minuten gemaakt, allemaal door blessures. en de 2 jaar ervoor niet veel meer. Zit je dadelijk weer met Ramalho in de basis.
 
Ben er niet blij mee. Zeker niet in combinatie met het proberen verlengen van Ramalho. St Juste heeft bij elkaar dit jaar in 10 wedstrijden 511 minuten gemaakt, allemaal door blessures. en de 2 jaar ervoor niet veel meer. Zit je dadelijk weer met Ramalho in de basis.
Dit dus. Fijn dat ie qua kwaliteiten heel goed in het spel van Bosz past, maar wat heb je daar aan als hij zo vaak geblesseerd is?
 
Zucht, waarom leren we dit nou nooit? Waarom weer voor een verdediger gaan die zo'n blessurehistorie heeft? Dat is vragen om een CV die er straks in september weer 3 maanden uitligt, en dan mag Ramalho/een andere backup het weer gaan oplossen of kan Schouten weer achterin gaan spelen.

Het lijkt wel of we ons op elke positie willen versterken, maar op de CV positie weigeren we om adequaat en snel te handelen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan