Algemene transfergeruchten

Want een transfersom en teken geld zitten ook niet in de kosten bij die japanner?
Vaak zie je dat transfervrije spelers een hogere tekenbonus vragen dan niet transfervrije spelers. Ik denk dat de Japanner onderaan de streep goedkoper is dan Tsygankov of Vega
 
Feyenoord zit trouwens weer achter die Zerrouki aan…is dit geen gemiste kans voor ons…? Sangare gaat komende zomer toch wel weg en ik vind Zerrouki echt een interessante controleur die heel goed kan voetballen…
 
Goede speler, wel erg duur voor wat je krijgt denk ik. Weet niet of hij in potentie veel beter is dan Veerman.
Iig veel dynamischer dan Veerman en veel meer loopvermogen. Veerman sjokt over het veld en doet altijd aan quasie meeverdedigen.
 
Iig veel dynamischer dan Veerman en veel meer loopvermogen. Veerman sjokt over het veld en doet altijd aan quasie meeverdedigen.
Dat dynamische en meeverdedigen vind ik nog wel meevallen, ligt vooral aan zijn manier van bewegen en imago wat er rondom hem is gecreëerd. Kan me nog direct een goal herinneren tegen Ajax uit wat mede door het vroeg drukzetten en dus vooruit verdedigen (gewoon erin klappen dus) uit voort kwam.
 
Iig veel dynamischer dan Veerman en veel meer loopvermogen. Veerman sjokt over het veld en doet altijd aan quasie meeverdedigen.
Veerman is niet geod genoeg voor PSV, daar ben ik inmiddels wel van overtuigd. Leuk tegen NEC en Volendam, maar mist handelingssnelheid tegen sterkere tegenstanders. En als als en tegenstander als NEC of Volendam met geslepen noppen en het schuim op de bek het veld opkomt, heb je er ook niks aan.
 
Veerman is niet geod genoeg voor PSV, daar ben ik inmiddels wel van overtuigd. Leuk tegen NEC en Volendam, maar mist handelingssnelheid tegen sterkere tegenstanders. En als als en tegenstander als NEC of Volendam met geslepen noppen en het schuim op de bek het veld opkomt, heb je er ook niks aan.
Ben ik het mee eens, niet echt een populaire mening omdat iedereen zijn sierlijke kwaliteiten ziet maar met Joey win je de oorlog helaas niet…
 
Ben ik het mee eens, niet echt een populaire mening omdat iedereen zijn sierlijke kwaliteiten ziet maar met Joey win je de oorlog helaas niet…
Hij scoort makkelijk, en dat is ook wel wat waard, maar in mijn ogen is dat ook het enige. Zelfde geldt voor Til, ook die maakt makkelijk doelpunten, verder komt hij op alle fronten heel veel tekort. Leuke invallers.
 
Veerman is niet geod genoeg voor PSV, daar ben ik inmiddels wel van overtuigd. Leuk tegen NEC en Volendam, maar mist handelingssnelheid tegen sterkere tegenstanders. En als als en tegenstander als NEC of Volendam met geslepen noppen en het schuim op de bek het veld opkomt, heb je er ook niks aan.
Ik weet niet of hij echt niet goed genoeg is. Grotendeels eens, maar ik vind hem wel een nuttige kracht, en mijn zijn kwaliteiten ook een goeie toevoeging. Sterkhouder is hij niet.
 
Met het juiste team er omheen wel, maar tussen alle jeugdigheid wat bij ons ronddartelt vooralsnog niet.
Als hij nou zelf het goede voorbeeld zou geven aan de jeugd op het veld… Veerman zijn houding en atletisch vermogen is niet geschikt om een vaste waarde te zijn bij een topclub waar je niet eens per 2 maanden een goede wedstrijd speelt naar elke week iig een 6 moet zijn. Hij heeft een goede pass en goede schot. Maar een moderne middenvelder is hij niet. En als het tegen zit kun je niet op hem bouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan