Algemene transfergeruchten

Komen we al bij die categorie uit. :sad:
Oostenrijkse competitie
2022-2023 15 wedstrijden 8 goals 5 assists
2021-2022 22 wedstrijden 6 goals 1 assist

Kvaratskhelia:

Premier Liga (Rusland): 19w 2g 5a
Crystalbet Erovnui Liga (Georgië): 11w 8g 2a

Napoli kocht hem voor 10 miljoen

En die kan er ook aardig wat van ;)

Natuurlijk een wat overdreven vergelijking, maar statistieken zeggen niet altijd alles. Kwestie van goed scouten.

Niet dat we daar erg sterk in zijn, maar goed
 
Elfrink meldt nu ook dat PSV Nakamura als serieuze optie ziet. Ik zou graag zien dat ze een beetje tempo maken; onbegrijpelijk dat getreuzel. Elke wedstrijd telt.
Hij gaat sowieso niet meteen spelen. Meestal is de eerste pot een bankwedstrijd voor een nieuwe aankoop.
 
Weinig geruchten, weer wat over de Japanner, maar dat lijkt vooral op napraten van elkaar. Daarnaast schijnt AZ 20mlj voor Karlsson te willen, dus die komt niet.
 
Hoe zit het met die Vega of die gekke Oekraïner? Die gasten schijnen beide een contract van nog maar 6 maanden te hebben. Dat moet toch niet heel veel kosten, waarom word er dan niet op dat soort gasten ingespeeld. Met El Ghazi zouden die dan prima af kunnen wisselen
 
Maar zelfs daar vindt je echt bitter weinig over op de socials. Wat dat betreft neem ik het verre van serieus.
Lijkt me juist een reden om het wel serieus te nemen. Als er nou iets goed is aan ons aankoopbeleid de laatste jaren, is het wel dat er voordat de deal rond is helemaal niks uitlekt. En dat vind ik eigenlijk wel prima. Wat er op de 'socials' rondgaat zij speculaties/verzinsels van journalisten.

En als het helemaal rond is, mag Rik het kogeltjerond maken.
 
Lijkt me juist een reden om het wel serieus te nemen. Als er nou iets goed is aan ons aankoopbeleid de laatste jaren, is het wel dat er voordat de deal rond is helemaal niks uitlekt. En dat vind ik eigenlijk wel prima. Wat er op de 'socials' rondgaat zij speculaties/verzinsels van journalisten.

En als het helemaal rond is, mag Rik het kogeltjerond maken.
Nou, dan kwam er tzt altijd wel een wazige foto, geruchten over gelande vliegtuigen etc.

Overigens, waarom zou deze speler dan hét target zijn, meer spelers waar 1 of 2 tweets over te vinden zijn. Daarnaast, we horen niets over Messi, dus die komt ;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan