Algemene transfergeruchten

Keito Nakamura

Tja, voor 4 miljoen over te nemen schijnbaar. Kan ook op meerdere positie uit de voeten en is ook nog pas 22 jaar. Lijkt me zeker goed genoeg voor de eredivisie, maar of het het niveau is voor de Europa League?
 
Keito Nakamura

Tja, voor 4 miljoen over te nemen schijnbaar. Kan ook op meerdere positie uit de voeten en is ook nog pas 22 jaar. Lijkt me zeker goed genoeg voor de eredivisie, maar of het het niveau is voor de Europa League?
Als dit tekenend is voor de financiele staat van PSV (en dat is het), dan ben ik in ieder geval blij als er een speler bij komt voor de voorhoede. We hoeven ook geen speler die in de buurt komt van het kaliber Gakpo terug te verwachten, zeker niet gezien PSV voornemens lijkt niet veel geld uit te geven aan de vervanger omdat het geld hard nodig is voor de financiele huishouding.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Keito Nakamura

Tja, voor 4 miljoen over te nemen schijnbaar. Kan ook op meerdere positie uit de voeten en is ook nog pas 22 jaar. Lijkt me zeker goed genoeg voor de eredivisie, maar of het het niveau is voor de Europa League?
Zeker een interessante optie, deze Nakamura. Zat hij onlangs ook niet bij de selectie van het Japanse elftal op het WK?
 
We hebben denk ik niet 10 a 20 mln klaar liggen voor een vervanger. Dan zou het mooi zijn als we wat creativiteit laten zien en een speler als Nakamura voor een laag transferbedrag halen die volop door kan groeien bij ons. Zijn stats zijn i.i.g. goed en qua stijl lijkt het ook prima te passen bij ons op linksbuiten; ook al wat ervaring in de eredivisie. Daarnaast altijd wel een zwak voor Aziatische spelers; mentaliteit vrijwel altijd top en echte teamspelers.

 
Laatst bewerkt:
Dat je dat moet kopen is al al erg genoeg. :sad:

Ach dat krijgen we met die pleasende, rubberen harrie woke mentaliteitsziekte die tegenwoordig hier in het westen heerst. Mensen mogen niet meer een eigen ruggengraat ontwikkelen.
 
Ik krijg dan het gevoel dat PSV dan net zo goed Doan had kunnen houden? Ook een nijvere Japanner met beperkt scorend vermogen. Maar wel al gewend aan PSV.
 
Enig probleem is dat Doan een basisplek wilde hebben en PSV die niet kon garanderen
Doan is een leuke speler maar zijn probleem was wat mij betreft dat hij geen buitenspeler is maar ook geen middenvelder die zich bij psv in de basis speelt. Leuk zo multifunctioneel maar alles net niet.
 
Doan is een leuke speler maar zijn probleem was wat mij betreft dat hij geen buitenspeler is maar ook geen middenvelder die zich bij psv in de basis speelt. Leuk zo multifunctioneel maar alles net niet.
Tijdens zijn basisplekken bij de vele blessures op de flanken heeft hij zijn waarde wel bewezen voor ons. Al paste hij ook wel perfect in het spelletje van Schmidt
 
Huur dan gewoon Malen of iig een speler die echt bijdrage levert aan het kampioenschap. PSV wil de indruk geven dat ze niet met de korte termijn bezig willen zijn maar in alle andere gevallen zoals de verkoop van onze beste speler, was men wel met de korte termijn bezig.. En nu je juist aan de korte termijn oftewel kampioenschap moet denken, wil men niet huren of een grotere aankoop doen dan dit. Zo’n speler gaat er niet voor zorgen dat je Cody zijn vertrek compenseert, en niet een klein beetje zelfs. Mijn collega, een echte Twente fan, kon zich niet eens meer herinneren wie deze speler was en of hij ooit bij Twente heeft gespeeld. Zoveel indruk maakte hij bij Twente dus. Kappen nou. Doe dan maar niets en ga niet weer 5-6 miljoen weggooien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan