Algemene transfergeruchten

Op een middenveld met Sangaré en Xavi is ook niet verkeerd als Guti en/of Veerman geblesseerd zijn. Hij is echt een goed aanspeelpunt, daarom is hij in de spits uitgeprobeerd maar dat was geen geslaagd experiment. Maar op het middenveld denk ik dat je met hem echt goed aan het voetballen komt.

Hier wat beelden om de herinneringen op te frissen:

Helemaal eens! Middenveld is ook zijn favoriete positie. Zou ik ook graag een keer zien
 
Wat mij bijstaat was dat hij een van de lichtpunten was toen het in het begin stroef draaide in het seizoen en juist beschikt over een hele snelle handelingssnelheid. Als ie geen afspeelmogelijkheden heeft dan kapt ie een keer om te wachten op nieuwe aanspeelmogelijkheden waardoor ie de bal in tegenstelling tot een bakayoko niet verspeeld. Tegen milan vond ik hem niet goed invallen maar hij komt terug van een zware blessure. Voor zijn blessure deed hij het alleraardigst op posities die voor hem onbekend zijn. Zou hem weleens op 8 of 10 willen zien.
Hij deed het 3-4 wedstrijden goed maar daarna was het over. Ik ben niet echt gecharmeerd van zijn type speler. In alles is hij voor mij net niet, net niet snel genoeg, net niet fel genoeg, net niet overtuigend genoeg. Hij heeft een redelijke techniek en is zonder de bal in de buurt beter dan bijv een Bakayoku. Maar voor mij is hij niet van een andere categorie dan een Vertessen en daarmee niet geschikt voor PSV.
 
Ok. Ik herinner me Boscagli als een speler waarvan iedereen baalde toen bleek dat ie er lang zou uitliggen.. hoe snel kan een mening veranderen
Ik geef het overigens 65% kans dat je de 2e Wet van het Forum, welke over percentages gaat, wel kent?
 
Ok. Ik herinner me Boscagli als een speler waarvan iedereen baalde toen bleek dat ie er lang zou uitliggen.. hoe snel kan een mening veranderen
Is gewoon een hele goede speler die ons zodra hij weer in vorm is sterker maakt. Uitstekende balafpakker die ook nog eens veel voetbal van achteruit brengt. Passes en indribbelen. Sommigen hier zijn zo overdreven negatief hier zodra het over onze verdediging of verdedigers gaat. Dat slaat een beetje door.
 
Is gewoon een hele goede speler die ons zodra hij weer in vorm is sterker maakt. Uitstekende balafpakker die ook nog eens veel voetbal van achteruit brengt. Passes en indribbelen. Sommigen hier zijn zo overdreven negatief hier zodra het over onze verdediging of verdedigers gaat. Dat slaat een beetje door.
Heel veel matiger als Obispo of Teze (dit seizoen dan) kan niet.
 
Goed punt maar eerlijk gezegd denk ik dat Ruud Savio sowieso nog niet ziet als volwaardige back up. Als Madueke geblesseerd raakt dan speelt Xavi op rechtsbuiten zoals eerder dit seizoen. Ledezma is ook geen volwaardige back up als 10. Xavi speelt daar en anders Veerman terwijl Saibari er ook prima uit de voeten zou kunnen.

Bij de blessure van Luuk ontstond een dik probleem dit seizoen. Xavi, Saibari en Vertessen zijj niet de ideale vervangers. Maar Fofana vind ik wel echt een serieuze optie op die positie. Dat is gewoon een echte spits met alles erop en eraan. Ik heb zelfs stiekem de hoop dat hij aan het einde van het seizoen Luuk uit de basis kan spelen
En dan vergeet je Guus Til gewoon. Die krijgt van Ruud echt wel de voorkeur boven Saibari op 10.
 
Hij deed het 3-4 wedstrijden goed maar daarna was het over. Ik ben niet echt gecharmeerd van zijn type speler. In alles is hij voor mij net niet, net niet snel genoeg, net niet fel genoeg, net niet overtuigend genoeg. Hij heeft een redelijke techniek en is zonder de bal in de buurt beter dan bijv een Bakayoku. Maar voor mij is hij niet van een andere categorie dan een Vertessen en daarmee niet geschikt voor PSV.
Hij speelde de eerste wedstrijden op linksbuiten. Komt ie beter tot zijn recht als rechtspoot tov rechtsbuiten en helemaal als spits. Maar denk dat hij op het middenveld echt het beste tot zijn recht komt. Hij stond niet te boek als grootste talent van de jeugdopleiding (kwam op late leeftijd over uit België) en misschien juist omdat mijn verwachtingen niet hooggespannen waren viel hij enorm op. Speelde alsof hij al jaren actief is bij psv 1. En als zijn plafond een nuttige breedtespeler is van psv dan juich ik het ook toe. Dan tik je geen miljoenen af voor een ramselaar of thomas.
En dan vergeet je Guus Til gewoon. Die krijgt van Ruud echt wel de voorkeur boven Saibari op 10.
Ja die ben ik helemaal vergeten. Dat zijn de grootste tegenpolen die je kunt bedenken. Guus moet het van rendement hebben en is een van de slechtse voetballers in de eredivisie. Saibari kan heel behoorlijk voetballen alleen heeft geen rendement. Heeft Ruud wat te kiezen.
 
Mag toch hopen van niet. Vreselijk persoon. Dan zitten te klagen op Memphis. Nee laat dan maar Anwar gewoon staan.
Fort the record: ik klaag niet over Memphis, integendeel. Als die zou komen als vervanger van Cody , worden we er zeker niet slechtre van.

Lang hoeft van mij ook niet te komen, maar wel een spleer die als we hem aan de praat krijgen en houden, veel aan PSV toe kan voegen en weer 30-40m op kan leveren over een paar jaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan