Algemene transfergeruchten

Mikasa

Internationale Legende
Kijk voor de lol even naar het aantal tegendoelpunten. Ik vind het echt bizar dat je met onze huidige verdediging naar de voorste linie kijkt.
Daar gaat het al jaren mis en we blijven maar kijken naar de aanval en het middenveld. Alsof verdedigen niet bij het spel hoort.
Ik snap je punt, maar ook met deze verdedigers is het echt onnodig om zoveel tegengoals te krijgen. Dat ligt echt aan de tactiek dan wel het samenspel van het team.

Silverbullit

Basisspeler
De verdediging is sowieso slapper, want Luuk is er niet op dit moment. Die is bij echt gevaarlijke situaties altijd als extra verdediger in de 16 te vinden. In de omschakeling heb je hem toch niet nodig, want hij is niet snel genoeg. Heeft wel het inzicht om de pass op Cody of andere te geven. Dus we missen eigenlijk een verdediger en spits tegelijk.

Anyways. Kunnen we Romero terughalen in de winter? Hebben we iig een extra spits erbij.

Buitenspelgoal

Assistent Coach
De verdediging is sowieso slapper, want Luuk is er niet op dit moment. Die is bij echt gevaarlijke situaties altijd als extra verdediger in de 16 te vinden. In de omschakeling heb je hem toch niet nodig, want hij is niet snel genoeg. Heeft wel het inzicht om de pass op Cody of andere te geven. Dus we missen eigenlijk een verdediger en spits tegelijk.

Anyways. Kunnen we Romero terughalen in de winter? Hebben we iig een extra spits erbij.
Die raakt vervolgens op de training weer zwaar geblesseerd :lmao:

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Met de defensie is toch niks mis?

cid77324_201108PZ32154.jpg

Precies, Duits international. Wat willen we nog meer....?

RAZINHO

Assistent Coach

Romero terug...? Alsjeblieft niet...er lopen nog wel meer en betere spitsen rond op aarde..

DrJ

Routinier
PSV zou eens moeten proberen om Szymanski over te nemen. Dat is wel echt een rasvoetballer
Die Reijnders van AZ vind ik echt geweldig, maar ben bang dat AZ daar alweer 12 miljoen voor gaat vragen of zo.

Overigens vind ik Szymanski ook goed.

Mooie ruildeal met Til.

PSVNEC

Routinier
Die Reijnders van AZ vind ik echt geweldig, maar ben bang dat AZ daar alweer 12 miljoen voor gaat vragen of zo.

Mooie ruildeal met Til.
Dan zou je die met Dinamo Moskou moeten ruilen. Dat zal vast niet meer kunnen, beetje jammer. Misschien toch maar kopen.

Humtoezje

International

Zozo

Nou nou
Die Jhon oogt een beetje log. Harde voeten. Gok niet dat die hier in de veel snellere ED potten gaat breken.

Ik las in de kop alleen het woord Jhon en daarna de post van Ongezouten.
Jhon vd Beukering?

Humtoezje

International

Mooie ruildeal met Til.
Wellicht een incident, maar wat was Reijnders verschrikkelijk slecht tegen Apollon gisteren.
Niet normaal slecht.

Het mag bij AZ, maar hier op het forum zullen ze wanneer Reijnders bij PSV zo slecht speelt toch echt moeten beamen dat Max in vergelijking erg goed is.

Phillip Cocu

Bondscoach
Wat moet je met vd beek? Als we iets niet nodig hebben is het wel een middenvelder
Lijkt alleen in een specifiek systeem of op een bepaalde plek in het veld te functioneren?
Past een beetje in het rijtje Klaassen, Til en S de Jong thuis al is de 1 beter dan de ander.
Ik vind hem geen speler met flair en zie veel liever dat de prioriteit naar de verdediging gaat.

RAZINHO

Assistent Coach
Investeren in de verdediging met verdedigers van kwaliteit is dit seizoen Topprioriteit...in de winterstop efficiënt handelen...hopelijk heeft PSV begin december een nieuwe TD...

Phillip Cocu

Bondscoach
Vind dat onze verdediging wel wat aan het opkrabbelen is. Obispo en Ramalho waren sterk bezig tegen Zurich. Hoop dat ze die lijn doorzetten naar morgen thuis tegen Utrecht.
Dat de verdediging wat aan het opkrabbelen is hebben we veel te vaak gezien. Ramalho was vorig seizoen na zijn blessure niet best ,tegen Rangers was het ook niet best.
Tijd dat we weer wat verdedigers krijgen die een seizoen lang in de basis staan en goed spelen.

Nep Scout

Aanvoerder
Dat de verdediging wat aan het opkrabbelen is hebben we veel te vaak gezien. Ramalho was vorig seizoen na zijn blessure niet best ,tegen Rangers was het ook niet best.
Tijd dat we weer wat verdedigers krijgen die een seizoen lang in de basis staan en goed spelen.
Bijzonder hoe makkelijk er weer over opkrabbelen van de verdediging wordt gesproken na Zürich.. Inderdaad ook vorig seizoen, in de zomerstop had ik genoeg discussies hierover, maar men trapt er gewoon weer in. Als men serieus twijfelt of er wel versterkingen nodig zijn omdat Ramalho en Obispo eindelijk 2/3 goede wedstrijden hebben gespeeld, dan kan er nooit meer slecht gesproken worden over Brands of JDJ.

Bovenaan Onderaan