Algemene transfergeruchten

Zijn kracht is zijn balvastheid en kalmte in de kleine ruimte. Daarom kreeg hij van Ruud veel speelminuten voor zijn blessure. Met Saibari kun je fijn door voetballen daar waar Bakayoko met zijn druistigheid veel balverlies leed. Maar als voorhoedespeler heeft hij geen rendement. Daarom ben ik het wel met Blokkie97 eens, ik zou hem ook weleens op het middenveld willen zien. Wie weet is het een betere uitvoering van Veerman
Ik vind het wel voorbarig om Blokkie97 nu al voor de leeuwen te gooien. Gezien zijn bouwjaar zal ik hem eerst eens in een wedstrijd van Jong willen zien, en minimaal de eerste indruk van robpsv11 afwachten.

(Fuck - ik realiseer me nu pas dat bouwjaar "97 zelfs al te oud is voor JPSV. En dan komt er voor mij nog 11 bovenop. ):cry:
 
Ik vind het wel voorbarig om Blokkie97 nu al voor de leeuwen te gooien. Gezien zijn bouwjaar zal ik hem eerst eens in een wedstrijd van Jong willen zien, en minimaal de eerste indruk van robpsv11 afwachten.

(Fuck - ik realiseer me nu pas dat bouwjaar "97 zelfs al te oud is voor JPSV. En dan komt er voor mij nog 11 bovenop. ):cry:
'86... guppie...
 
Ik vind het wel voorbarig om Blokkie97 nu al voor de leeuwen te gooien. Gezien zijn bouwjaar zal ik hem eerst eens in een wedstrijd van Jong willen zien, en minimaal de eerste indruk van robpsv11 afwachten.

(Fuck - ik realiseer me nu pas dat bouwjaar "97 zelfs al te oud is voor JPSV. En dan komt er voor mij nog 11 bovenop. ):cry:
Kids uit het jaar 2005 worden dit jaar 18.......

..................

Dat kan toch niet? Nu al?
 
Fofana, Bakayoko, Ledezma enz verhuren.
Bakayoko en Ledezma prima aangezien daarvoor ook andere opties zijn binnen de selectie zoals Xavi, Savio en Saibari. Vertessen als back up Luuk voldoet niet, zou hem hooguit als Joker inzetten als tegenstander laatste half uur alles op de aanval moet zetten om goal te forceren en in hun achterhoede veel ruimte is.

Fofana zou ik nu echt de kans geven als tweede spits achter Luuk. Hij heeft voor mij alle basisvoorwaarden om een topspits te worden: goede postuur, kan goed koppen, is redelijk snel, is doelgericht. Hij is ook blessuregevoelig, maar wie weet dat ie zijn portie gehad heeft.
 
Bakayoko en Ledezma prima aangezien daarvoor ook andere opties zijn binnen de selectie zoals Xavi, Savio en Saibari. Vertessen als back up Luuk voldoet niet, zou hem hooguit als Joker inzetten als tegenstander laatste half uur alles op de aanval moet zetten om goal te forceren en in hun achterhoede veel ruimte is.

Fofana zou ik nu echt de kans geven als tweede spits achter Luuk. Hij heeft voor mij alle basisvoorwaarden om een topspits te worden: goede postuur, kan goed koppen, is redelijk snel, is doelgericht. Hij is ook blessuregevoelig, maar wie weet dat ie zijn portie gehad heeft.
Grotendeels eens. Heb je wel scherp dat we Savio een hele maand gaan missen?
 
Grotendeels eens. Heb je wel scherp dat we Savio een hele maand gaan missen?
Goed punt maar eerlijk gezegd denk ik dat Ruud Savio sowieso nog niet ziet als volwaardige back up. Als Madueke geblesseerd raakt dan speelt Xavi op rechtsbuiten zoals eerder dit seizoen. Ledezma is ook geen volwaardige back up als 10. Xavi speelt daar en anders Veerman terwijl Saibari er ook prima uit de voeten zou kunnen.

Bij de blessure van Luuk ontstond een dik probleem dit seizoen. Xavi, Saibari en Vertessen zijj niet de ideale vervangers. Maar Fofana vind ik wel echt een serieuze optie op die positie. Dat is gewoon een echte spits met alles erop en eraan. Ik heb zelfs stiekem de hoop dat hij aan het einde van het seizoen Luuk uit de basis kan spelen
 
Goed punt maar eerlijk gezegd denk ik dat Ruud Savio sowieso nog niet ziet als volwaardige back up. Als Madueke geblesseerd raakt dan speelt Xavi op rechtsbuiten zoals eerder dit seizoen. Ledezma is ook geen volwaardige back up als 10. Xavi speelt daar en anders Veerman terwijl Saibari er ook prima uit de voeten zou kunnen.

Bij de blessure van Luuk ontstond een dik probleem dit seizoen. Xavi, Saibari en Vertessen zijj niet de ideale vervangers. Maar Fofana vind ik wel echt een serieuze optie op die positie. Dat is gewoon een echte spits met alles erop en eraan. Ik heb zelfs stiekem de hoop dat hij aan het einde van het seizoen Luuk uit de basis kan spelen
Wel lekker een gehuurde speler die er nog niet klaar voor is …..
 
Wel lekker een gehuurde speler die er nog niet klaar voor is …..
Ben benieuwd wat er na dit jaar met Savio gedaan wordt. Als hij terug gaat naar Troyes dan is het een belachelijke deal geweest. Maar als hij blijft en volgend jaar van flinke betekenis is geweest én we er een goed zakcentje aan over houden dan vind ik het nog prima. 80% van de transfersom wanneer City hem uiteindelijk over koopt van Troyes, bijvoorbeeld.
 
Wel lekker een gehuurde speler die er nog niet klaar voor is …..
Wat ik begreep is dat de intentie is dat hij voor langere tijd aan psv verhuurd zou worden maar vanwege regelgeving dit niet mogelijk is. Hij liet wel een paar leuke flitsen zien maar heb inmiddels bij jpsv meer leuke flitsen gezien bij Babadi.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Zijn kracht is zijn balvastheid en kalmte in de kleine ruimte. Daarom kreeg hij van Ruud veel speelminuten voor zijn blessure. Met Saibari kun je fijn door voetballen daar waar Bakayoko met zijn druistigheid veel balverlies leed. Maar als voorhoedespeler heeft hij geen rendement. Daarom ben ik het wel met Blokkie97 eens, ik zou hem ook weleens op het middenveld willen zien. Wie weet is het een betere uitvoering van Veerman
Ik vind dat ie te veel tijd nodig heeft en daardoor een te trage handelingssnelheid heeft. En ik vind hem heel vaak sjokken over het veld en achter zijn directe tegenstanders. Is zo’n speler die eerst de bal even een aai geeft en dan weer onder zijn voet laat glijden en dan weer even willen passeren voordat ie een besluit neemt.
 
Ik vind dat ie te veel tijd nodig heeft en daardoor een te trage handelingssnelheid heeft. En ik vind hem heel vaak sjokken over het veld en achter zijn directe tegenstanders. Is zo’n speler die eerst de bal even een aai geeft en dan weer onder zijn voet laat glijden en dan weer even willen passeren voordat ie een besluit neemt.

Wat mij bijstaat was dat hij een van de lichtpunten was toen het in het begin stroef draaide in het seizoen en juist beschikt over een hele snelle handelingssnelheid. Als ie geen afspeelmogelijkheden heeft dan kapt ie een keer om te wachten op nieuwe aanspeelmogelijkheden waardoor ie de bal in tegenstelling tot een bakayoko niet verspeeld. Tegen milan vond ik hem niet goed invallen maar hij komt terug van een zware blessure. Voor zijn blessure deed hij het alleraardigst op posities die voor hem onbekend zijn. Zou hem weleens op 8 of 10 willen zien.
 
Wat mij bijstaat was dat hij een van de lichtpunten was toen het in het begin stroef draaide in het seizoen en juist beschikt over een hele snelle handelingssnelheid. Als ie geen afspeelmogelijkheden heeft dan kapt ie een keer om te wachten op nieuwe aanspeelmogelijkheden waardoor ie de bal in tegenstelling tot een bakayoko niet verspeeld. Tegen milan vond ik hem niet goed invallen maar hij komt terug van een zware blessure. Voor zijn blessure deed hij het alleraardigst op posities die voor hen onbekend zijn. Zou weleens op 8 of 10 willen zien.

Helemaal mee eens, voor een buitenspeler of zelfs een 10 vind ik hem te weinig rendement hebben, maar hij blinkt wel uit in de goede keuzes maken en balvastheid. Ik zou hem ook wel eens op 8 willen zien, wie weet schuilt in hem wel een goede stand-in voor Sangaré.
 
Helemaal mee eens, voor een buitenspeler of zelfs een 10 vind ik hem te weinig rendement hebben, maar hij blinkt wel uit in de goede keuzes maken en balvastheid. Ik zou hem ook wel eens op 8 willen zien, wie weet schuilt in hem wel een goede stand-in voor Sangaré.
Op een middenveld met Sangaré en Xavi is ook niet verkeerd als Guti en/of Veerman geblesseerd zijn. Hij is echt een goed aanspeelpunt, daarom is hij in de spits uitgeprobeerd maar dat was geen geslaagd experiment. Maar op het middenveld denk ik dat je met hem echt goed aan het voetballen komt.

Hier wat beelden om de herinneringen op te frissen:

 
  • Leuk
Reactions: Bas
Vind het sowieso onzin om talenten te huren (zonder optie tot koop), als je daar ook saibari, bakayoko, babadi een kans zou kunnen geven. Lekker signaal geef je dan af naar je jeugd.
Ik vind het te rechtvaardigen als het een megatalent is in de buurt van categorie Ronaldo dat je zelfs in de tienerjaren kunt profiteren van hun aanwezigheid. Of net als met Alex destijds. Er verscheen een artikel rond de komst van savio wat in die richting uitwees en hij in Brazilië ook gezien werd als heel groot talent. Maar vooralsnog heeft ie dat niet laten zien en dan zit hij inderdaad eigen talenten alleen maar in de weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan