Algemene transfergeruchten

Prometheus040

Basisspeler
Maar onze geweldige TD heeft destijds geoordeeld dat 1 spits, Luuk de Jong, genoeg was en deed al die andere spitsen van de hand. Meer dan logisch dat hij zijn koffers heeft moeten pakken.
Precies, wisten al een jaar of 1,5 dat de toenmalige spitsen niet rendeerde, dat je dan Luuk de Jong haalt, top, niks op aan te merken. Maar wel als het meteen de eerste en de laatste was. En dat Brands dan nog doodleuk roept in de media paar weken voor het ontslag van JdJ dat alles zo is ingekocht zoals ze het hadden voorgesteld. Oftewel, de gemiddelde ESPN kijker heeft er meer zicht op dan degenen die er dagelijks mee werken.

Skiete Willy podcast met daarin het bijzonder Marco Timmer, die kan het iig echt goed onder woorden brengen wat er gaande is vanaf het moment dat JdJ zijn biezen had gepakt. Dus de afgelopen 4 afleveringen zijn zeker de moeite waard als je echt wil weten over het hoe en wat in deze barmoedige PSV tijd.

Davitamonnetje

Routinier
Misschien, en dan bedoel ik ook echt misschien, kunnen we ook kijken naar een directe versterking voor t elftal. Spits waarvan je redelijk zeker weet dat ie er 15 in een seizoen in knalt. Maar goed wie ben ik.

Mikasa

Internationale Legende
Precies, wisten al een jaar of 1,5 dat de toenmalige spitsen niet rendeerde, dat je dan Luuk de Jong haalt, top, niks op aan te merken. Maar wel als het meteen de eerste en de laatste was. En dat Brands dan nog doodleuk roept in de media paar weken voor het ontslag van JdJ dat alles zo is ingekocht zoals ze het hadden voorgesteld. Oftewel, de gemiddelde ESPN kijker heeft er meer zicht op dan degenen die er dagelijks mee werken.

Skiete Willy podcast met daarin het bijzonder Marco Timmer, die kan het iig echt goed onder woorden brengen wat er gaande is vanaf het moment dat JdJ zijn biezen had gepakt. Dus de afgelopen 4 afleveringen zijn zeker de moeite waard als je echt wil weten over het hoe en wat in deze barmoedige PSV tijd.
Ik heb een keer die podcast geprobeerd, maar dat was echt 1,5 uur schijtlollig gelul.

J.B.

Trainer Coach
PSV trekt portemonnee voor een nieuwe spits.

Want de verdediging gaat -al jaren- zo lekker.:fy:
Met de defensie is toch niks mis?

cid77324_201108PZ32154.jpg

RAZINHO

Assistent Coach
PSV trekt portemonnee voor een nieuwe spits.

Want de verdediging gaat -al jaren- zo lekker.:fy:
Een spits is op zich zeer welkom, maar wat hebben we aan een spits van 19 jaar uit de MSL die nog erg weinig heeft laten zien? PSV moet in deze fase van de competitie toch op zoek gaan naar een ervaren spits van ca. 24 jaar uit de grotere competities? Ik vind dit dus maar niks !

Bacchus

Batmin
Administrator
Een spits is op zich zeer welkom, maar wat hebben we aan een spits van 19 jaar uit de MSL die nog erg weinig heeft laten zien? PSV moet in deze fase van de competitie toch op zoek gaan naar een ervaren spits van ca. 24 jaar uit de grotere competities? Ik vind dit dus maar niks !
Kijk voor de lol even naar het aantal tegendoelpunten. Ik vind het echt bizar dat je met onze huidige verdediging naar de voorste linie kijkt.
Daar gaat het al jaren mis en we blijven maar kijken naar de aanval en het middenveld. Alsof verdedigen niet bij het spel hoort.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Kijk voor de lol even naar het aantal tegendoelpunten. Ik vind het echt bizar dat je met onze huidige verdediging naar de voorste linie kijkt.
Daar gaat het al jaren mis en we blijven maar kijken naar de aanval en het middenveld. Alsof verdedigen niet bij het spel hoort.
Een kwalitatief ondermaatse linie vs een kwantitatief ondermaatse positie.. Hoop dat er naar beiden wordt gekeken

RAZINHO

Assistent Coach
Even voor de duidelijkheid: ik vind ook dat we eerst moeten investeren in de verdediging ( 1 CV, 1 linksback). Maar als PSV toch een spits wil halen, dan graag een spits met ervaring die binnen 2-3 weken mee kan doen in het 1e elftal en geen jonkie van 19. We hebben nu ook een jonkie als Savio en die is volgens mij maar 1 keer in de basis gestart, terwijl hij al bijna 3 maanden bij PSV zit. Dus, graag een ervaren spits van ca. 24 jaar.

Penalty

Internationale Legende
:unsure: PSV wil elke wedstrijd met 4-3 winnen. :sneaky:

Bovenaan Onderaan