Algemene transfergeruchten

Is er eigenlijk niemand naast Waterreus die Blind heeft gekoppeld aan PSV? Ik weet wel dat het beste er bij hem van af is, maar opbouwend is hij nog steeds - zeker op eredivisie-niveau - een hele goede speler, en laat dat nou net een probleem zijn bij PSV. En rancune is altijd een goede drijfveer.
Wat dacht je van zijn salaris? Dat is wel een dingetje
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik zou voor de Noor gaan. Goede statistieken, 5 miljoen dacht gelezen te hebben? En kan op meerdere posities in de voorhoede spelen. Salaris moet ook geen probleem zijn. Het is wellicht een gokje maar van dit soort potentiële groeibriljantjes zou je het moeten hebben.
 
Volgens dit artikel


Staan Ledezma en Bakayoko dus op de nominatie om verhuurd te worden. Zolang dit maar op het hoogste niveau met speeltijdgarantie is moet je dit doen. Jongens moeten meters maken, anders zit je komende zomer weer met hetzelfde dilemma. Op basis van de prestaties tijdens verhuur kan je dan ook een afweging maken of er toekomst voor beiden is.

Lees overigens dat Savio een maand afwezig zal zijn ivm wedstrijden met Brazilië O20. Dan wordt het wel dun voorin.
 
Is er eigenlijk niemand naast Waterreus die Blind heeft gekoppeld aan PSV? Ik weet wel dat het beste er bij hem van af is, maar opbouwend is hij nog steeds - zeker op eredivisie-niveau - een hele goede speler, en laat dat nou net een probleem zijn bij PSV. En rancune is altijd een goede drijfveer.
Teze en Boscagli hadden de beste passing stats in het debuutjaar van Schmidt. Van Gaal nam Teze er bij voor zijn opbouwende kwaliteiten.
Obispo en Ramalho lijken ook over een lange pass te beschikken?
Ik vind ze allen beter dan Blind die het echt niet meer kan belopen.
Ik denk dat we 1 centrale verdediger nodig hebben waar de rest zich aan kan optrekken. Daarnaast nog een back omdat Max te wisselvallig is en dan hoop ik dat Mauro weer op zijn oude niveau komt. Met Blind gaat dat niet werken vermoed ik
 
Wat dacht je van zijn salaris? Dat is wel een dingetje
Hij heeft nu geen salaris. Dus alles dat hoger is dan € 0,00 is meegenomen voor hem. ;)
Hij heeft toch geld genoeg. Hij wil wellicht zelfs contributie betalen om Schreuder een loer te draaien. :geek: :lmao:
 
Inderdaad, stel dat we een brede bank hebben in de 2e seizoenshelft, we moeten toch iets te zeiken houden ;).

Verhuren best, maar dan zal er toch ook iets voor terug moeten komen.
Jonge spelers (uit de eigen jeugd) die bij de A-selectie zitten maar geen basisplek hebben, moeten minuten maken. Ze zijn allemaal nog te licht voor PSV, dus kun je je afvragen of dat goed is voor hun ontwikkeling. Juist om deze gaten op te vullen, huur je zelf spelers die wel al het niveau van PSV hebben maar die door hun huurcontract de ontwikkeling van je eigen talenten niet in de weg staan. Overigens heb ik nog te weinig klasse bij bovenstaande namen gezien om te vermoeden dat ze uiteindelijk in PSV 1 gaan belanden. Babadi, Tygo Land en die keeper. Daar straalt de klasse vanaf en dan nog is het afwachten.
 
  • Droevig
Reactions: Bas
Teze en Boscagli hadden de beste passing stats in het debuutjaar van Schmidt. Van Gaal nam Teze er bij voor zijn opbouwende kwaliteiten.
Obispo en Ramalho lijken ook over een lange pass te beschikken?
Ik vind ze allen beter dan Blind die het echt niet meer kan belopen.
Ik denk dat we 1 centrale verdediger nodig hebben waar de rest zich aan kan optrekken. Daarnaast nog een back omdat Max te wisselvallig is en dan hoop ik dat Mauro weer op zijn oude niveau komt. Met Blind gaat dat niet werken vermoed ik

Is natuurlijk wel de vraag hoe Boscagli terugkomt - bij zo'n lange blessure kost het sowieso maanden om weer op topniveau te komen. Daarnaast heeft Blind natuurlijk ook een hele fijne voorzet, waar een Luuk dan weer raad mee weet.
 
Ik pleit niet per se voor een komst van Blind, hoor. Probeer creatief te denken hoe niet alleen gemis aan goals, maar ook aan toevoer Luuk op te vangen - terwijl de RvC natuurlijk hooguit 10 a 15 miljoen aan herinvestering van de Cody-miljoenen toestaat.
 
Hele andere discussie maar ik zou Saibari wel eens willen zien op zijn favoriete positie. Is wel een leuke speler om naar te kijken.
Komt te kort voor dit niveau, waar die ook gaat spelen. Heeft te veel tijd nodig en ik zie ook geen onverzettelijkheid om de tekortkomingen te compenseren. Vertessen bijv heeft nog zijn enorme snelheid als wapen al komt ook hij te kort.
 
Komt te kort voor dit niveau, waar die ook gaat spelen. Heeft te veel tijd nodig en ik zie ook geen onverzettelijkheid om de tekortkomingen te compenseren. Vertessen bijv heeft nog zijn enorme snelheid als wapen al komt ook hij te kort.
Vertessen lijkt wel een gevalletje Rommedahl. Soms laat ie flitsen zien dat hij t wel kan en soms verprutst ie de meest makkelijke ballen.
 
Jonge spelers (uit de eigen jeugd) die bij de A-selectie zitten maar geen basisplek hebben, moeten minuten maken. Ze zijn allemaal nog te licht voor PSV, dus kun je je afvragen of dat goed is voor hun ontwikkeling. Juist om deze gaten op te vullen, huur je zelf spelers die wel al het niveau van PSV hebben maar die door hun huurcontract de ontwikkeling van je eigen talenten niet in de weg staan. Overigens heb ik nog te weinig klasse bij bovenstaande namen gezien om te vermoeden dat ze uiteindelijk in PSV 1 gaan belanden. Babadi, Tygo Land en die keeper. Daar straalt de klasse vanaf en dan nog is het afwachten.

Dus al met al, geld weggooien aan huurspelers zodat spelers waarvan je niet zeker bent dat ze ooit goed genoeg zijn elders minuten kunnen maken. Klinkt dan weer niet erg als een goed businessplan. Verder heeft Bakayoko vorig seizoen al 17x gescoord in de KKD, dat mag Babadi nog maar eens even voor elkaar krijgen. Of ja, laat hem eerst maar eens onbetwist basisspeler worden.
 
Ziet er niet heel betrouwbaar uit maar het is wel een gerucht:) Een wonderkind; altijd mooi als iemand zo`n stempel krijgt; kun je beter meteen een ander beroep kiezen.

https://www.soccernews.nl/news/psv-wil-ajax-pootje-lichten-met-supertransfer/

En nog een geruchtje; als dit waar zou zijn dan zou ik hem direct halen. Karlsson is wat mij betreft een zekerheidje en een goede vervanger voor Gakpo; alleen niet voor 20 mln. Maar wel voor 12. Al kan ik me bijna niet voorstellen dat dit de vraagprijs is van AZ.

 
Komt te kort voor dit niveau, waar die ook gaat spelen. Heeft te veel tijd nodig en ik zie ook geen onverzettelijkheid om de tekortkomingen te compenseren. Vertessen bijv heeft nog zijn enorme snelheid als wapen al komt ook hij te kort.
Zijn kracht is zijn balvastheid en kalmte in de kleine ruimte. Daarom kreeg hij van Ruud veel speelminuten voor zijn blessure. Met Saibari kun je fijn door voetballen daar waar Bakayoko met zijn druistigheid veel balverlies leed. Maar als voorhoedespeler heeft hij geen rendement. Daarom ben ik het wel met Blokkie97 eens, ik zou hem ook weleens op het middenveld willen zien. Wie weet is het een betere uitvoering van Veerman
 
Terug
Bovenaan Onderaan