Algemene transfergeruchten

Nothing has changed really. I think Gakpo is leaving and that the money will be re-invested. But that would be the case with UCL aswell
Ik neem aan dat we met plaatsing Champions League nog wel meer versterkingen hadden gehaald. Linksback, linksbuiten en een rechtsbuiten. Ik denk niet dat daar nu geld voor is.
 
I have a question to you guys. Now that you are out from the UCL what impact are you expecting squad-wise to accomodate for the financial "loss"? Namely players that you expect now to leave, or new signings that won't happen anymore?

Also aside of above mentioned, there aren't really any rumors on signings at the moment so i guess only the insiders know what will happen on that matter
 
I have a question to you guys. Now that you are out from the UCL what impact are you expecting squad-wise to accomodate for the financial "loss"? Namely players that you expect now to leave, or new signings that won't happen anymore?
With that UCL money we would've been able to sign a higher profile player probably. Gakpo will still leave though, and was probably going to leave anyway. No other players will leave because of this.
 
Nog 6 dagen....en dan weten waar PSV het komende seizoen het mee moet doen.

Ik hoop dat Vinicius weer gezellig naar Benfica terugmag, dat Van Ginkel Vitesse mag versterken en dat Max lekker z'n potjes in Duitsland mag voortzetten.
En natuurlijk moeten we ook nog van Luckassen af.
Verder: Als er 50 miljoen voor Gakpo geboden wordt, meteen verkopen.
Daarna je selectie nog versterken met een Basis LV, Basis LCV, Basis LA en Basis RA.
Oh wacht....een spits erbij?

Succes John!
 
Ja ook. Vorig jaar was het trouwens Sangare tegen Benfinca die een bal gevaarlijk inleverde. Dus wat dat betreft..
De fout begon al eerder in de tweede helft we waren al enkele keren goed weggekomen door het gepingel achteraan en toch blijven volhouden. Het was gewoon voorspelbaar dat het fout ging aflopen Er had gewoon iemand ( trainer /speler ) duidelijk moeten maken dat dit gepingel moest ophouden Laat dit nu juist het mankement zijn dat we die leider-opjutter niet hebben bij slappe momenten
 
Het collectief heeft verzaakt gisteren. Maar wil niet zeggen dat we verloren seizoen spelen. Denk dat zeker niet. De jonge jongens houden ( Hoever nog niet overtuigend) en dan in rust bouwen naar een team. Nu waren het individulisten.
 
Nog 6 dagen....en dan weten waar PSV het komende seizoen het mee moet doen.

Ik hoop dat Vinicius weer gezellig naar Benfica terugmag, dat Van Ginkel Vitesse mag versterken en dat Max lekker z'n potjes in Duitsland mag voortzetten.
En natuurlijk moeten we ook nog van Luckassen af.
Verder: Als er 50 miljoen voor Gakpo geboden wordt, meteen verkopen.
Daarna je selectie nog versterken met een Basis LV, Basis LCV, Basis LA en Basis RA.
Oh wacht....een spits erbij?

Succes John!
Je hebt nog 6,5 dagen :maniac: :CENSORED:
 
  • Geweldig
Reactions: DrJ
Het is dat we het geld nodig hebben, maar ben geneigd zoiets te hebben van "blijf nou maar ook en maak het goed door PSV naar een kampioenschap te schieten."

Cody heeft een wanprestatie geleverd tegen Monaco EN Rangers. Zo wil hij zelf zijn PSV carriere (voorlopig) toch niet laten eindigen?
Maar ook hij maakt ons geen kampioen, kwalitatief en kwantitatief gewoon veel te weinig om het Ajax moeilijk te maken. Wij denken aan Karlsson en Stengs en zij kopen Bergwijn. Maak het verhaal zelf af en kleur de plaatjes.
 
Nou als hij ons 55 miljoen oplevert, dan maakt ie dat nog enigszins goed. En we bedingen hopelijk ook een doorverkooppercentage waardoor we later ook mee profiteren. Een jeugd product dat voor een recordbedrag wordt verkocht. Dat overkomt ons niet zo heel vaak. Laten we omdenken!
Jij denk serieus dat hij voor meer dan 55 miljoen doorverkocht wordt?
 
Het collectief heeft verzaakt gisteren. Maar wil niet zeggen dat we verloren seizoen spelen. Denk dat zeker niet. De jonge jongens houden ( Hoever nog niet overtuigend) en dan in rust bouwen naar een team. Nu waren het individulisten.
Zeker, er is nog tijd zat. Wel jammer van de tegenslag. Dit zal geen positief effect hebben op de groep. Wonnen we deze wedstrijd dan ging de teambuilding een stuk makkelijker.
 
Inclusief bonussen wel.
Geloof Ik niksvan, ik denk dat United een kat in de zak koopt en dat hij over een jaar of wat verkocht wordt aan een middenmoter of degradatiekandidaat. Ik ben bang dat de fans daar net zo over Cody gaan praten als wij over een Baumgartl. Begrijp me niet verkeerd, ik gun hem het allerbeste, maar ik zijn kwaliteit niet voor dat niveau. Ik hoop dat ik het mis heb.
 
Je hebt nog 6,5 dagen :maniac: :CENSORED:
Ja ja nu allemaal in paniek omdat JDJ wederom heeft gefaald? Ik werd als doemdenker en azijnzeiker weggezet. Welke aanwinst stond er in de basis gisteren, alleen Benitez en LDJ en dan denken dat je verder bent???? Geen Backs, LCV,Spits en flank aanvaller gehaald we hadden immers de geblesseerde Mauro, Madueke en Bosgacli. JDJ is de man die alle treurnis heeft gebracht wat een aanfluiting en een mislukte TD. Nu in de grabbel bak miskopen gaan halen is een handelsmerk van JDJ. jaloers kijk ik naar Feyenoord die wel op tijd spelers haalde en verkocht
 
Geloof Ik niksvan, ik denk dat United een kat in de zak koopt en dat hij over een jaar of wat verkocht wordt aan een middenmoter of degradatiekandidaat. Ik ben bang dat de fans daar net zo over Cody gaan praten als wij over een Baumgartl. Begrijp me niet verkeerd, ik gun hem het allerbeste, maar ik zijn kwaliteit niet voor dat niveau. Ik hoop dat ik het mis heb.
Kan mij nou schelen dat United kat in de zak koopt… Als ze maar genoeg betalen. De rest is aan Cody en zijn geluk is dat daar een NLse trainer zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan