JDJ met vakantie gegaan? Een Linksback en aanvaller nodig wederom een uitverkoop speler voor de hoofdprijs. Tranfers vallen tegen. LDJ,Benitez en Xavi dat is het?
Dit is een overzicht van alle aangetrokken en vertrokken spelers van de club PSV voor het seizoen Algehele statistiek van het actuele seizoen.
www.transfermarkt.nl
Ik snap het wel. De selectie heeft momenteel 1 doel en dat is de CL halen.
Daarvoor is deze selectie ook voldoende. Als je dan te veel wisselt dan is dat niet goed voor de groep.
Verder vind ik de transfers tot nu toe eigenlijk best goed. Alleen Hoever valt tegen (Savio heeft nog logischerwijs tijd nodig).
Maar ook Hoever is nog jong en zeker bruikbaar in de eredivisie (vond hem aanvallend prima tegen Emmen).
Verder zullen we eerst verkopen. Lincksback is niet ons sterkste punt momenteel. Maar met Max, Oppegard, Mauro jr en Mwene hebben we daar wel flink wat opties.
Ik snap wel dat we eerst Max zullen moeten verkopen voordat we daar iets gaan kopen.
Aanvallend eigenlijk hetzelfde. Veel talent en met LDJ ervaring. Mag nog een spits bij maar dan zal Vinicius toch moeten vertrekken.
Daarnaast kan ik me voorstellen dat investeren, zonder vertrek van een speler, makkelijker gaat als we de CL halen. To be fair de selectie is niet op orde voor de champions league. Maar in de eredivisie en Europa league zouden we prima mee moeten draaien.