Algemene transfergeruchten

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Er is geen enkel gerucht. Ben bang dat ze wachten tot CL duidelijk is en dat er dan evt wat bij komt. Als we dat niet halen dan zou het me niet verbazen als er geen vervanger komt voor Madueke.
Dan hoeven ze niet lang meer te wachten. Komende dinsdag weten ze dat ze geen geld meer hebben.

PSVNEC

Routinier
Bijna 3 weken zonder gerucht maar wel meer dan 10 pagina's erbij??
Hoop doet leven! Heb jij nog geen mooie suggestie?

Met de ontwikkeling van saibari zal er waarschijnlijk niets meer op de flanken gehaald worden. Het is hopen op een buitenkansje op cl of spits

Der Jaufe

Internationale Legende
Enige waar ik nog op hoop is dat als we de CL halen er een buitenkans wordt gehaald met de CL inkomsten. Mocht dit het geval zijn, dan is zo'n speler niet te laat gehaald want dan hebben we gewoon de groepsfase gehaald.
Heb het sterke vermoeden, slechts gebaseerd op het uitblijven van aankopen, dat we de CL ook moeten halen voor de middelen om dit te doen. Hoop ook dat ze het doen als we zover komen.

Buitenspelgoal

International
Hoffenheim probeert dus Angelino over te nemen, die weg mag bij Leipzig. Jammer dat PSV niet vol voor hem gaat. De kans om hem langdurig vast te leggen zonder vervelende City clausules en een echte geweldenaar. Dan zou je Max ook gerust kunnen laten gaan overigens.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Hoffenheim probeert dus Angelino over te nemen, die weg mag bij Leipzig. Jammer dat PSV niet vol voor hem gaat. De kans om hem langdurig vast te leggen zonder vervelende City clausules en een echte geweldenaar. Dan zou je Max ook gerust kunnen laten gaan overigens.
Geen geld voor denk ik. Als je ziet wat PSV tot nu toe heeft gedaan op de transfermarkt, is het vooral een koopjesjacht geweest.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Geen geld voor denk ik. Als je ziet wat PSV tot nu toe heeft gedaan op de transfermarkt, is het vooral een koopjesjacht geweest.

Yep.

dddlogonieuw_kopie.9e7698159a93.png

Buitenspelgoal

International
Ik weet het. Weerhoud mij er niet van om te dromen. Het zou wel een echt statement zijn als PSV het op een manier voor elkaar zou krijgen. Het soort transfers waarmee je daadwerkelijk laat zien dat je Ajax serieus wilt bedreigen, en niet zoals vorig seizoen vooral hoopt dat Ajax het zelf verkloot. Zo voelt het momenteel namelijk wel voor mij.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Ik weet het. Weerhoud mij er niet van om te dromen. Het zou wel een echt statement zijn als PSV het op een manier voor elkaar zou krijgen. Het soort transfers waarmee je daadwerkelijk laat zien dat je Ajax serieus wilt bedreigen, en niet zoals vorig seizoen vooral hoopt dat Ajax het zelf verkloot. Zo voelt het momenteel namelijk wel voor mij.
Meer dan op dat hopen zit er niet in momenteel. Mooie taal van JdJ, maar we zien er niks van terug op het veld.

Weltmeister

Bondscoach
Meer dan op dat hopen zit er niet in momenteel. Mooie taal van JdJ, maar we zien er niks van terug op het veld.
Ik weet niet of er teveel azijn door mijn aderen vloeit, maar ik ben geneigd het bijzonder naïef te vinden in een seizoen dat qua belasting en intensiteit zo zwaar gaat worden als het komende. Komt bij dat we met deze selectie - hoe welkom de miljoenen ook zijn - weinig te zoeken hebben in de CL. Blijkbaar gaan ze uit van koopjes en een hele gunstige loting en dat dan werkt. Ik moet het nog zien.

Weltmeister

Bondscoach
Ik vind overigens ook dat het zo graag van Ajax willen winnen (inzake een prijs die er niet toe doet) met als gevolg dat je na 65 minuten instort in een wedstrijd die er alles toe doet ook een vorm van toegeven dat je definitief de nummer 2 van Nederland bent. Bijzonder naïef.

Laatst bewerkt:

Der Jaufe

Internationale Legende
Ik weet niet of er teveel azijn door mijn aderen vloeit, maar ik ben geneigd het bijzonder naïef te vinden in een seizoen dat qua belasting en intensiteit zo zwaar gaat worden als het komende. Komt bij dat we met deze selectie - hoe welkom de miljoenen ook zijn - weinig te zoeken hebben in de CL. Blijkbaar gaan ze uit van koopjes en een hele gunstige loting en dat dan werkt. Ik moet het nog zien.
De huidige selectie is m.i. te smal en onervaren voor een leuke CL-poulefase. Als we door de voorrondes heenkomen mag ik hopen dat een deel van de dan binnenkomende miljoenen direct in versterkingen worden omgezet.

Weltmeister

Bondscoach
De huidige selectie is m.i. te smal en onervaren voor een leuke CL-poulefase. Als we door de voorrondes heenkomen mag ik hopen dat een deel van de dan binnenkomende miljoenen direct in versterkingen worden omgezet.
Ik zie ze alleen nog wat huren. Last minute. Meestal wordt dat een Michael Ball. Heel soms een Guardado.

znq

Routinier
Ik vind overigens ook dat het zo graag van Ajax willen winnen (inzake een prijs die er niet toe doet) met als gevolg dat je na 65 minuten instort in een wedstrijd die er alles toedoet ook een vorm van toegeven dat je definitief de nummer 2 van Nederland bent. Bijzonder naïef.
Uhmm redelijk mee oneens. Ik dacht vooraf ook krachten sparen maar op het moment dat de prijs zo binnen handbereik ligt en je 3-5 van je rivaal kan winnen geeft dit ook een boost. Als wij eraf waren gegaan tegen AJAX omdat we met een minder elftal hadden gespeeld was de sfeer misschien wel heel anders geweest en hadden we misschien wel verloren van Monaco ach wie weet het ook. 1-1 uit thuis afmaken maar eerst Emmen!

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Ik vind overigens ook dat het zo graag van Ajax willen winnen (inzake een prijs die er niet toe doet) met als gevolg dat je na 65 minuten instort in een wedstrijd die er alles toe doet ook een vorm van toegeven dat je definitief de nummer 2 van Nederland bent. Bijzonder naïef.

Eens, maar het zegt vooral iets over de matige fysieke gesteldheid van de selectie. Werd ook doodziek van die "ja maar de KNVB had..." calimero's.

Bovenaan Onderaan