Algemene transfergeruchten


We hebben ons al gemeld voor hem.

'Afgelopen seizoen werd El Ghazi verhuurd aan Everton, de club waar Marcel Brands, de huidige algemeen directeur van PSV, toen werkzaam was als technisch directeur.'

Helder.

Ik snap de positiviteit hier ook niet. Het is nooit echt een uitblinker geweest, heeft geen restwaarde en verdient waarschijnlijk veel. Laat dan die drie jonkies (Saibari, Bakayoko en Savio) het uitvechten.
 
Kan mij nou schelen dat United kat in de zak koopt… Als ze maar genoeg betalen. De rest is aan Cody en zijn geluk is dat daar een NLse trainer zit.
Nee mij ook niet, het ging mij erom dat doorverkoop percentage niks uitmaakt omdat ze die 50 nooit meer gaan ontvangen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zirkzee naar Bologna. Zou hij op ons als we de cl halen lijstje hebben gestaan?

El Ghazi als vervanger voor Madueke. Daar moet ik even aan wennen.
Ik ook, niet goed genoeg voor Birmingham wel goed genoeg voor ons. Maar misschien ziet onze TD wat ik niet zie, ik laat me graag verassen.
 
Ik neem aan dat je zo'n el Gazi niet koopt maar huurt, al bij al vind ik de keuze jammer.
 
Ik neem aan dat je zo'n el Gazi niet koopt maar huurt, al bij al vind ik de keuze jammer.
Heeft een jaartje contract nog, dus zou relatief goedkoop op te pikken moeten zijn. Ik zie het wel gebeuren dat PSV hem koopt. Mits voor een schappelijk bedrag heb je een speler met PL ervaring die overal voorin (maar vooral op beide vleugels) kan spelen. Het is absoluut geen creatief scouting werk (alweer, maar what's new?), maar eigenlijk wel precies het soort speler dat PSV voor de voorhoede zoekt en ook wel ongeveer het kaliber dat PSV nu nog zal kunnen halen.
 
Uit de koker.....Brands.... lachwekkende scouting en td. En waarom nu pas? Noni is toch al 4 weken van bekend dat hij pas in januari inzetbaar is. Mosterd na de maaltijd noem ik dit. Bam.. uitgeschakeld in de champions league... "wacht maar jongens.. er komt nog wat aan" ......tromgeroffel...... tadaaaaaa Anwaaaaaar El Ghaziiiiiiiiiii. Ik heb niks tegen die jongen en hij zal ongetwijfeld een aanwinst zijn... maar waarom nu pas.
 
Uit de koker.....Brands.... lachwekkende scouting en td. En waarom nu pas? Noni is toch al 4 weken van bekend dat hij pas in januari inzetbaar is. Mosterd na de maaltijd noem ik dit. Bam.. uitgeschakeld in de champions league... "wacht maar jongens.. er komt nog wat aan" ......tromgeroffel...... tadaaaaaa Anwaaaaaar El Ghaziiiiiiiiiii. Ik heb niks tegen die jongen en hij zal ongetwijfeld een aanwinst zijn... maar waarom nu pas.
What else is new.

Brands kan helaas geen verdedigers halen tenzij AZ nog wat heeft en dit is ook niet het sterke punt van JdJ (wat wel). En zo vallen we weer verder in herhaling en verval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan