Silverbullit
Routinier
Ja ik dus ook. Gewoon een hele goede speler.El Ghazi zie ik graag komen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik dus ook. Gewoon een hele goede speler.El Ghazi zie ik graag komen.
Nee mij ook niet, het ging mij erom dat doorverkoop percentage niks uitmaakt omdat ze die 50 nooit meer gaan ontvangen.Kan mij nou schelen dat United kat in de zak koopt… Als ze maar genoeg betalen. De rest is aan Cody en zijn geluk is dat daar een NLse trainer zit.
Ik ook, niet goed genoeg voor Birmingham wel goed genoeg voor ons. Maar misschien ziet onze TD wat ik niet zie, ik laat me graag verassen.Zirkzee naar Bologna. Zou hij op ons als we de cl halen lijstje hebben gestaan?
El Ghazi als vervanger voor Madueke. Daar moet ik even aan wennen.
Dat sowieso, maar ik had gehoopt, tegen beter weten in, dat de scouting met een verassende naam zou komen. Ik bedoel dan een positief verassende naam.El Ghazi zou ik niet zo verkeerd vinden. Veel liever hij dan Stengs.
Ja, ach... kan nog misschien.Dat sowieso, maar ik had gehoopt, tegen beter weten in, dat de scouting met een verassende naam zou komen. Ik bedoel dan een positief verassende naam.
Heeft een jaartje contract nog, dus zou relatief goedkoop op te pikken moeten zijn. Ik zie het wel gebeuren dat PSV hem koopt. Mits voor een schappelijk bedrag heb je een speler met PL ervaring die overal voorin (maar vooral op beide vleugels) kan spelen. Het is absoluut geen creatief scouting werk (alweer, maar what's new?), maar eigenlijk wel precies het soort speler dat PSV voor de voorhoede zoekt en ook wel ongeveer het kaliber dat PSV nu nog zal kunnen halen.Ik neem aan dat je zo'n el Gazi niet koopt maar huurt, al bij al vind ik de keuze jammer.
DAT ben ik wel met je eensEl Ghazi zou ik niet zo verkeerd vinden. Veel liever hij dan Stengs.
What else is new.Uit de koker.....Brands.... lachwekkende scouting en td. En waarom nu pas? Noni is toch al 4 weken van bekend dat hij pas in januari inzetbaar is. Mosterd na de maaltijd noem ik dit. Bam.. uitgeschakeld in de champions league... "wacht maar jongens.. er komt nog wat aan" ......tromgeroffel...... tadaaaaaa Anwaaaaaar El Ghaziiiiiiiiiii. Ik heb niks tegen die jongen en hij zal ongetwijfeld een aanwinst zijn... maar waarom nu pas.
Memphis speelt sowieso wel WK. Betere spelers op die plek hebben we niet.Memphis gaat niet naar Juventus, dus blijft nog een interessante optie alleen speelt hij dan geen CL maar wel WK
Met Louis weet je nooit ….Memphis speelt sowieso wel WK. Betere spelers op die plek hebben we niet.
What else is new.
Brands kan helaas geen verdedigers halen tenzij AZ nog wat heeft en dit is ook niet het sterke punt van JdJ (wat wel). En zo vallen we weer verder in herhaling en verval.
Omg…Boadu dan maar? En El Gazhi?
Myron Boadu - Spelersprofiel 24/25
Myron Boadu, 23, uit Nederland ➤ VfL Bochum, sinds 2024 ➤ Centrumspits ➤ Marktwaarde: 5,00 mln. € ➤ * 14 jan. 2001 in Amsterdam, Nederlandwww.transfermarkt.nl