Algemene transfergeruchten

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
Selectie is klaar voor de competitie, selectie is klaar voor voorronde CL. Selectie op CL-sterkte brengen voordat CL daadwerkelijk bereikt wordt, dat is pas visieloos.
Okay we gaan het zien maar ik denk dat de huidige selectie de titel niet kan behalen en laat staan in Europa CL meekan. Missen een Spits,LB,RB,LCV.

DrJ

Routinier
Als ManU echt doorschakelt van Anthony naar onze Cody…wie moeten we dan halen als vervanger…?
Cody zou echt gek zijn als hij nu naar ManU gaat. Het gaat niet lekker daar. En het belangrijkste: Hij is er helemaal nog niet klaar voor. Ik denk dat het dan meteen einde WK voor hem is.

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
In en uit dat moet je gewoon op tijd af hebben.
Maar dat is tegenwoordig toch onmogelijk, joh. Voorrondes voor de verschillende Europese toernooien wegen zó zwaar voor spelers én clubs, terwijl de transferwindow laat sluit. Men wacht, wikt en weegt. Daar kan JdJ toch ook niks aan veranderen. Sterker nog, hij verdient lof omdat hij al vroeg Luuk, Xavi en Benitez haalde.
Nu is het afwachten hoe goed het potje nog gevuld raakt (groepsfase CL), en wat spelers als Cody doen. Dan pas weet je in welke vijver je kunt vissen voordat de window sluit.

Zomergast

Jeugdspeler
Ik had de mening dat Cody zijn stappen bewust maakt. Een overstap naar United zou ik niet overwogen vinden. Geen CL geen stabiele cultuur en waarschijnlijk geen WK.

Retro

Assistent Coach

Insider Spud even announced the name of a possible successor to Lozano - number one in Napoli's directors' notebooks for the 2023 summer transfer window is to be Noni Madueke from PSV Eindhoven.
Lijkt mij dat dit gerucht klopt, anders zou dit wel heel toevallig zijn:

---------------N
---------------A
-----N--------P
-----A--------O
-----P--------L
N--O---N---I
A---L---A
P---I----P
O-------O
L--------L
I---------I

Laatst bewerkt:

Bas

Routinier
Speelt er geen leuke linksbuiten bij Everton of heeft Marcel vakantie?

Dan zou ome John die allang in de gaten hebben, of hij heeft nog geen Viaplay-abonnement afgesloten dat kan ook. Wordt wel een dure grap voor de scouting om dat naast een ESPN- en Ziggo-abonnement ook nog te nemen.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Volgens Rik heeft psv lijstje met opvolgers gakpo klaar: Karlson en Stengs

Mag hopen dat dit onzin is
En weer spelers die je later niet voor een groot bedrag gaat verkopen. Stengs kostte al 18 miljoen en is mislukt. Geen enkele gek meer die opnieuw miljoenen gaat neerleggen voor hem. Hij is te traag en te lui voor het moderne voetbal.
Karlsson zal niet een beter verhaal worden dan pakweg een Doan..
Feyenoord investeert in kapitaal op het veld plus met het idee van doorverkopen in het achterhoofd. PSV blijft hangen in huurlingen en dit soort bord op schoot scouting. Ze komen met nieuwe en verrassende namen uit alle hoeken van de wereld.
Maar goed een jaar zonder een (ex) AZ speler bij PSV, is voor Brands geen jaar. Alhoewel, Guusje Til…

Retro

Assistent Coach
Ik had de mening dat Cody zijn stappen bewust maakt. Een overstap naar United zou ik niet overwogen vinden. Geen CL geen stabiele cultuur en waarschijnlijk geen WK.
Gini is van degradatiekandidaat bij Liverpool belandt. Zo'n stap zou United ook kunnen zijn. Gakpo lijkt mij niet klaar voor de PL top

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Ik kan me eerlijk gezegd maar 1 moment van Stengs herinneren, en erg positief is die niet

Ik hoop dat er nog een hoop andere namen op het lijstje staan die voorrang hebben op deze twee. Benitez was een verrassing en de contractvorm van Simons ook. PSV zal niet zo gek zijn om alle kaarten op tafel te gooien in ieder geval

Retro

Assistent Coach
Ik mag hopen dat dit niet waar is. Gevalletje Cillessen en Krul in beeld, maar dan Benitez binnenhalen.
Dat zou wel heel mooi zijn. Psv heeft lang kunnen broeden op opvolger Gakpo en Karlsson zou echt fantasieloos zijn.
En weer spelers die je later niet voor een groot bedrag gaat verkopen. Stengs kostte al 18 miljoen en is mislukt. Geen enkele gek meer die opnieuw miljoenen gaat neerleggen voor hem. Hij is te traag en te lui voor het moderne voetbal.
Karlsson zal niet een beter verhaal worden dan pakweg een Doan..
Feyenoord investeert in kapitaal op het veld plus met het idee van doorverkopen in het achterhoofd. PSV blijft hangen in huurlingen en dit soort bord op schoot scouting. Ze komen met nieuwe en verrassende namen uit alle hoeken van de wereld.
Maar goed een jaar zonder een (ex) AZ speler bij PSV, is voor Brands geen jaar. Alhoewel, Guusje Til…
Kan het mij niet voorstellen dat het waar is. Anders zou het echt heel triest gesteld zijn met psv

Ozymandias

Routinier
Holy shit, als je naar die alternatieven voor Gakpo kijkt ga je toch stiekem hopen dat United achterlijk genoeg is om veel te veel te betalen voor Anthony…Gakpo vervangen door de zoveelste net-niet-AZ’er…brrr…🤮 wat een ongekende slecht nieuws show vandaag…ik volg het nieuws morgen wel weer…

Weltmeister

Clubicoon
Die Reijnders, dat is een leuke speler. Heeft net als Veerman het overzicht, maar meer in de kleine ruimte. Als we dan toch bij AZ moeten shoppen, dan liever hem.

Bovenaan Onderaan