Algemene transfergeruchten

Kan mij nou schelen dat United kat in de zak koopt… Als ze maar genoeg betalen. De rest is aan Cody en zijn geluk is dat daar een NLse trainer zit.
Hoop wel dat Cody bij United slaagt als hij daar heen gaat maar als het niet lukt dan ben ik er van overtuigd dat hij ergens anders slaagt.
Dan misschien via Leicester of Brighton uiteindelijk naar AS Roma, Dortmund, Sevilla, Arsenal of Everton? En als dat niet lukt kan hij nog naar Turkije of gewoon lekker terug naar PSV.
Lukt dat wel dan zit er zelfs nog een stap naar Liverpool of een andere hele grote club in, voetbal kan raar lopen.

Maar als hij toch gaat dan zie ik hem het liefste meteen naar een andere goede club dan United gaan. Die club draait al jaren niet meer
 
Kan mij nou schelen dat United kat in de zak koopt… Als ze maar genoeg betalen. De rest is aan Cody en zijn geluk is dat daar een NLse trainer zit.
Jij bent toch altijd degene die zegt dat PSV-ers in het buitenland moeten slagen om de naam van PSV hoog te houden en de prijs van toekomstige transfers op te drijven?
 
Jij bent toch altijd degene die zegt dat PSV-ers in het buitenland moeten slagen om de naam van PSV hoog te houden en de prijs van toekomstige transfers op te drijven?
Klopt! Dat was echter mijn romantische beeld van PSV. Tegenwoordig ben ik wat pragmatischer, noodgedwongen, dat wel…
 
Jij denk serieus dat hij voor meer dan 55 miljoen doorverkocht wordt?
Zal dus rond de 50 miljoen worden. Met de 18 miljoen startpremie van de el moet daar binnen nu en 6 dagen nogal wat bij. Met op papier 68 miljoen moet zelfs John er iets fatsoenlijks weten uit te peuren.
 
Zirkzee naar Bologna. Zou hij op ons als we de cl halen lijstje hebben gestaan?

El Ghazi als vervanger voor Madueke. Daar moet ik even aan wennen.
 
Als ie gaat presteren heb ik er geen moeite mee.
Als het het type rechtsbuiten is dat vooral panklare voorzetten geeft op kophoogte dan niet. Als t meer een type naar binnen trekken en schieten is dan gaat het weer lekker samen met Luuk.
 
Als het het type rechtsbuiten is dat vooral panklare voorzetten geeft op kophoogte dan niet. Als t meer een type naar binnen trekken en schieten is dan gaat het weer lekker samen met Luuk.
Het is goed om aanvallend meer smaken te hebben. We zijn nog niet klaar. Ik verwacht toch ook een ander type spits achter Luuk. Her zou fijn zijn als we de optie Luuk hebben en een technisch iets betere meevoetballende spits. Zeker met Simons in je selectie.
 
El ghazi, even het lijstje erbij pakken

(Oud)-eredivisiespeler ✅
Speler uit een grotere competitie ✅
Minimale doorverkoopwaarde ✅
Recent geblesseerd ❌

Daarnaast vorig seizoen niet gepresteerd. Snap niet een meerendeel van de forumleden hier positief over lijken te zijn. We gaan het zien. Wat mij betreft een speler in de categorie Stengs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan