Algemene transfergeruchten

Tsja Gini ging ook naar Newcastle United. Donny van de Beek naar ManU. Gini is daarna heel lang basisspeler geweest bij 1 van de beste clubs ter wereld. Donny van de Beek gaat dat nooit redden.
Ja zo kan ik ook alles recht praten wat krom is. Uitzondering bevestigt de regel echter een verkoop van je beste PSV speler is altijd beter aan een top club dan aan een degradatie kandidaat.
 
Als ze betalen, maakt dat minder uit toch? Bovendien heeft PSV er meer aan als Cody het goed doet bij Leeds, dan op de bank zit bij Arsenal.
maakt zeker een groot verschil bv exposure. Daarnaast bezit Gakpo kwaliteiten die krijgt bijna in elk team een basis plek. Arsenal vind ik ook te min voor hem.
 
maakt zeker een groot verschil bv exposure. Daarnaast bezit Gakpo kwaliteiten die krijgt bijna in elk team een basis plek. Arsenal vind ik ook te min voor hem.
Hij kan daar zeker komen, maar Martinelli speelt hij er niet zomaar uit. Cody groeit gestaag door, zijn hele carriere al. Niet stormachtig, maar elke keer is hij weer beter. Als je de eerste pagina's terugleest zie je hoe we allemaal dachten dat hij minder zou zijn dat Stevie, en later minder dan Malen. Maar hij maakt elk jaar weer een stap.

In de grote wedstrijden vond ik hetzelfde: Soms was hij een van de besten, maar bij vlagen wilde hij teveel en kon hij zijn stempel niet drukken. Geldt ook voor zijn wedstrijden in Oranje. In dat licht past het veel beter bij hem om rustige stappen te maken, ipv een enorme. Ik denk dat hij daar uiteindelijk beter van wordt, en dat zal afstralen op PSV. Want zijn PSV stempel staat er voor eeuwig en altijd op.
 
Ja zo kan ik ook alles recht praten wat krom is. Uitzondering bevestigt de regel echter een verkoop van je beste PSV speler is altijd beter aan een top club dan aan een degradatie kandidaat.
Ja, want Depay ging naar ManU en liet ook zo'n onuitwisbare indruk achter🙄. En Arias kwam ook zonder moeite in de basis bij Atletico. Lozano had de mazzel dat hij een jaartje mocht opwarmen bij Napoli😉, bij een Juventus zou hij na zo'n eerste jaar gelijk verhuurd zijn.
 
Ja, want Depay ging naar ManU en liet ook zo'n onuitwisbare indruk achter🙄. En Arias kwam ook zonder moeite in de basis bij Atletico. Lozano had de mazzel dat hij een jaartje mocht opwarmen bij Napoli😉, bij een Juventus zou hij na zo'n eerste jaar gelijk verhuurd zijn.
En dan missen we nog Malen en Bergwijn :)
Dumfries is de uitzondering op de regel.

Maar dat is bij Ajax ook zo: Tete, Riedewald, El Ghazi, vd Beek, Klaassen oa.
 
maakt zeker een groot verschil bv exposure. Daarnaast bezit Gakpo kwaliteiten die krijgt bijna in elk team een basis plek. Arsenal vind ik ook te min voor hem.

Anderzijds als hij dan een seizoen lang de absolute ster speler blijkt te zijn bij Leeds..
 
En dan missen we nog Malen en Bergwijn :)
Dumfries is de uitzondering op de regel.

Maar dat is bij Ajax ook zo: Tete, Riedewald, El Ghazi, vd Beek, Klaassen oa.
Eerste deel van je post ben ik het mee eens, maar ik betwijfel ten zeerste of je deze Ajacieden kunt bestempelen als belangrijkste spelers in het elftal waar ze in speelden. Alleen vd Beek past volgens mij in dat rijtje.
 
Wel 1 van de 2 posities waar ik heel graag een versterking zie, maar dit is natuurlijk slechts wensdenken ;)
Als Luuk komt heb je met hem, Vinicius, Vertessen en Fofana 4 opties in het centrum van de aanval. En zelfs Savinho kan er spelen. Lijkt erop dat jouw afweermechanisme nog steeds aanstaat voor Brands-obsessie met middenvelders :maniac:
 
Als Luuk komt heb je met hem, Vinicius, Vertessen en Fofana 4 opties in het centrum van de aanval. En zelfs Savinho kan er spelen. Lijkt erop dat jouw afweermechanisme nog steeds aanstaat voor Brands-obsessie met middenvelders :maniac:
2 spelers noemen die er nog niet zijn om mijn stelling dat de verdediging en aanval meer prioriteit hebben voor versterking dan het middenveld te weerleggen. Lekker weer, zit u al aan de alcohol?
 
2 spelers noemen die er nog niet zijn om mijn stelling dat de verdediging en aanval meer prioriteit hebben voor versterking dan het middenveld te weerleggen. Lekker weer, zit u al aan de alcohol?
Savinho is ijs en weder dienende zoals Rikkert zeg al zo goed als binnen. En Luuk is ook een kwestie van tijd. En als Luuk niet komt dan wordt er doorgeschakeld naar een andere optie is al aangekondigd. Ik ging er vanuit dat jij dit ook wist en dacht je hier bovenop nog een extra versterking graag zag komen. Alcohol onwaarschijnlijk in mijn geval. Maar een zonnesteek is nooit uit te sluiten
 
Terug
Bovenaan Onderaan