Algemene transfergeruchten

Ben wel benieuwd hoe goed hij nou daadwerkelijk is. Inderdaad heel jammer dat het maar huur is, dan maar hopen dat we een goede indruk maken zodat hij misschien later nog een keertje permanent terugkomt!
 
Er zal wel speciale constructie bedacht zijn daar hij over paar dagen transfer vrij zou zijn. Hoop dat er wel iets aan overgehouden wordt financieel.
 
Er zal wel speciale constructie bedacht zijn daar hij over paar dagen transfer vrij zou zijn. Hoop dat er wel iets aan overgehouden wordt financieel.
Ik heb je post nu al 5x gelezen en ik snap hem nog steeds niet haha! Over paar dagen transfervrij? Of is dit een typfout.
 
Ik heb je post nu al 5x gelezen en ik snap hem nog steeds niet haha! Over paar dagen transfervrij? Of is dit een typfout.
Hij is transfervrij op 1 juli tenzij hij verlengt. Dus als hij verlengt heeft zal er mogelijk een verdienmodel voor ons bedacht zijn.

Zo ongeveer gok ik.
 
Op zich leuk voor de breedte van de selectie inderdaad. Met dit soort jonge spelers is het altijd maar de vraag hoe goed ze nou precies zijn, maar vooralsnog ben ik neutraal tot hij er een aantal wedstrijdjes op heeft zitten.

Oh op die fiets ik ging ervan uit dat hij nog een jaar contract had! Maar dan wel jammer dat we hem niet transfervrij kunnen halen!
Ja, meneertje kan niet rondkomen zonder PSG salaris, dus geen keus behalve verlengen bij die prachtige club natuurlijk.
 
Oh op die fiets ik ging ervan uit dat hij nog een jaar contract had! Maar dan wel jammer dat we hem niet transfervrij kunnen halen!

Zo'n jongen heeft een salaris waar je U tegen zegt (met hoofdletter ja...). Die had je alleen heel misschien kunnen overtuigen in een Zahavi/Götze constructie. En daarmee had je waarschijnlijk een groot aantal scheve gezichten in de selectie gecreëerd, aangezien ik denk dat een Madueke verder is in zijn ontwikkeling
 
2 jeugdspelers gehuurd die zich nog niet hebben bewezen. 1 veteraan als keeper en voorlopig 1 keeper als basisspeler gehaald.
vooralsnog erg matig van JDJ. Leeds wil Gakpo en ManU wil Malacia nou we staan er lekker op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan