Algemene transfergeruchten

Savinho is ijs en weder dienende zoals Rikkert zeg al zo goed als binnen. En Luuk is ook een kwestie van tijd. En als Luuk niet komt dan wordt er doorgeschakeld naar een andere optie is al aangekondigd. Ik ging er vanuit dat jij dit ook wist en dacht je hier bovenop nog een extra versterking graag zag komen. Alcohol onwaarschijnlijk in mijn geval. Maar een zonnesteek is nooit uit te sluiten
Kon zijn dat je je bezondigd had aan een zakje kersenbonbons ;) Zolang ze niet gepresenteerd zijn ga ik er ff niet vanuit. Maar goed, dan maar snel doorschakelen naar die ervaren CV. Goed om te zien dat een flink deel van de verwachte basiself zeker een maand samen toe kan werken naar de voorronde CL.
 
Kon zijn dat je je bezondigd had aan een zakje kersenbonbons ;) Zolang ze niet gepresenteerd zijn ga ik er ff niet vanuit. Maar goed, dan maar snel doorschakelen naar die ervaren CV. Goed om te zien dat een flink deel van de verwachte basiself zeker een maand samen toe kan werken naar de voorronde CL.
Ik zou het wel een masterpiece vinden als het M&J lukt om de cv ook transfervrij op te pikken en alleen een schamele drie miljoen voor Luuk de Jong gaan betalen. Aangezien Toon veel vrije tijd heeft kan hij misschien een boek schrijven over hoe je een complete selectie versterkt als topclub met het budget van PEC.
 
Ik zou het wel een masterpiece vinden als het M&J lukt om de cv ook transfervrij op te pikken en alleen een schamele drie miljoen voor Luuk de Jong gaan betalen. Aangezien Toon veel vrije tijd heeft kan hij misschien een boek schrijven over hoe je een complete selectie versterkt als topclub met het budget van PEC.
Vergis je niet in tekengeld en salariskosten.
 
Uiteraard, budget PEC is gechargeerd maar wel heel knap om twee grote versterkingen transfervrij op te halen. Verkleint alleen maar de noodzaak om Sangare en Gakpo te verkopen
En schetst voor hun een perspectief dat we als PSV een mooi jaar tegemoet gaan, dat in combi met het WK in de winter en de plannen van Ruud kan tezamen een hele goede reden zijn om dit seizoen te blijven.
 
Uiteraard, budget PEC is gechargeerd maar wel heel knap om twee grote versterkingen transfervrij op te halen. Verkleint alleen maar de noodzaak om Sangare en Gakpo te verkopen
Ik wil echt niet de sfeer verzieken en iedereen gun ik deze periode want die is echt leuk dit jaar maar Simons wordt denk ik zwaar overschat net als Hoever al zijn het wel logische aankopen/huurconstructie. Benitez wordt met afstand de beste keeper uit onze historie en dat doet me pijn om te zeggen omdat van Breukelen mijn held is.
 
Ik wil echt niet de sfeer verzieken en iedereen gun ik deze periode want die is echt leuk dit jaar maar Simons wordt denk ik zwaar overschat net als Hoever al zijn het wel logische aankopen/huurconstructie. Benitez wordt met afstand de beste keeper uit onze historie en dat doet me pijn om te zeggen omdat van Breukelen mijn held is.
Poh en dan mijn favoriet Gomes niet eens noemen in je post.. een steek diep in m’n hart.. 😵
 
Ik wil echt niet de sfeer verzieken en iedereen gun ik deze periode want die is echt leuk dit jaar maar Simons wordt denk ik zwaar overschat net als Hoever al zijn het wel logische aankopen/huurconstructie. Benitez wordt met afstand de beste keeper uit onze historie en dat doet me pijn om te zeggen omdat van Breukelen mijn held is.
Lekker stoken he hahhaha, Xavi slechts 3 maal youth ball d’or. Om maar wat te noemen. Kunnen er niet veel van jouw teampje zeggen ;)
 
Ik las net, maar ik ben de website/het bericht kwijt, dat PSG een optie tot koop heeft voor de toekomst?!
 
Ik wil echt niet de sfeer verzieken en iedereen gun ik deze periode want die is echt leuk dit jaar maar Simons wordt denk ik zwaar overschat net als Hoever al zijn het wel logische aankopen/huurconstructie. Benitez wordt met afstand de beste keeper uit onze historie en dat doet me pijn om te zeggen omdat van Breukelen mijn held is.

Ach, ik vind het al fantastisch dat je enthousiast bent over Benitez. Jouw lat ligt altijd heel hoog. :grin:
 
Ik las net, maar ik ben de website/het bericht kwijt, dat PSG een optie tot koop heeft voor de toekomst?!
Inmiddels ook alweer ontkracht. Lijkt mij ook vreemd dat ze bij PSG in eerste instantie van niks weten en direct na de aankondiging van PSV wel een afkoopsom hebben weten afdwingen? Daarbij zit een PSG helemaal niet tussen de onderhandeling als een speler zijn contract afloopt
 
Terug
Bovenaan Onderaan