Algemene transfergeruchten

Wel deel van de middelmaat die het minst aan vervanging toe is. Mwene zal je niet zo gauw punten kosten. Een Max bijvoorbeeld wel
Beiden hebben ons punten gekost. Maar Max inderdaad beduidend meer dan Mwene. Max mag van mij ook weg uiteraard. Het zijn van die typische backs die meer aan aanvallen denken steeds en slecht zijn in verdedigen en vooral goed positie kiezen. Mwene laat/liet zich ook veel te vaak te makkelijk kloppen in de defensie. En klein dus koppend van 0,0 waarde. Leuk voor op de bank als 14e/15e man maar niet het niveau verdediger dat PSV moet nastreven als je het mij vraagt. Misschien is dat omdat ik de tijd gewend ben van Gerets, van Aerle, Heintze etc.
 
Beiden hebben ons punten gekost. Maar Max inderdaad beduidend meer dan Mwene. Max mag van mij ook weg uiteraard. Het zijn van die typische backs die meer aan aanvallen denken steeds en slecht zijn in verdedigen en vooral goed positie kiezen. Mwene laat/liet zich ook veel te vaak te makkelijk kloppen in de defensie. En klein dus koppend van 0,0 waarde. Leuk voor op de bank als 14e/15e man maar niet het niveau verdediger dat PSV moet nastreven als je het mij vraagt. Misschien is dat omdat ik de tijd gewend ben van Gerets, van Aerle, Heintze etc.
Lijkt mij een prima back up speler. Klaagt niet en doet wat er van hem gevraagd wordt. Is fel en werkt hard. Van mij mag hij blijven, maar niet perse als nr 1.

Mocht Sambo weer zijn niveau kunnen halen dan heb ik liever Sambo dan Mwene, dat wel
 
Lijkt mij een prima back up speler. Klaagt niet en doet wat er van hem gevraagd wordt. Is fel en werkt hard. Van mij mag hij blijven, maar niet perse als nr 1.

Mocht Sambo weer zijn niveau kunnen halen dan heb ik liever Sambo dan Mwene, dat wel
Hoever, Sambo, Mauro. Allemaal meer potentie denk ik. Vond Mwene op links overigens wel beter dan Max en beter dan op rechts
 
2 jeugdspelers gehuurd die zich nog niet hebben bewezen. 1 veteraan als keeper en voorlopig 1 keeper als basisspeler gehaald.
vooralsnog erg matig van JDJ. Leeds wil Gakpo en ManU wil Malacia nou we staan er lekker op.

Maar wat hebben wij dan eigenlijk met ManU en Malacia te maken?
 
Hij bedoeld dat malacia naar een grotere club kan gaan dan gakpo. Beetje scheef.
Tsja Gini ging ook naar Newcastle United. Donny van de Beek naar ManU. Gini is daarna heel lang basisspeler geweest bij 1 van de beste clubs ter wereld. Donny van de Beek gaat dat nooit redden.
 
Tsja Gini ging ook naar Newcastle United. Donny van de Beek naar ManU. Gini is daarna heel lang basisspeler geweest bij 1 van de beste clubs ter wereld. Donny van de Beek gaat dat nooit redden.
Als je geen once in a lifetime speler bent zoals een Frenkie dat was voor Ajax is het gewoon geen goed idee om direct naar een topclub te gaan. De concurrentie is daar moordend en als je dan een foutje maakt sta je er weer een paar weken naast.
 
Vind het dubbel die huur van Xavi Simons…zuur dat het “weer” een huur is zonder koop optie…maar zie dan filmpjes van hem voorbij komen en die is echt ontzettend goed volgens mij, zou toch makkelijk meteen in de basis kunnen zou je denken…?
 
Het feit dat Ten Hag al spelers als Malacia gaat halen, moet je niet willen voetballen. Die gaat daar zo'n veredeld Eredivisie elftal bouwen, wat compleet faalt. En daarnaast gun ik het Gakpo niet dat hij ten onder moet gaan met die kwal.
Helemaal mee eens, ik reageerde op een post van sneeuwvlok. Die was verbouwereerd dat malacia bij een betere club terecht komt dan gakpo. Nu vind ik leeds te min voor gakpo, maar een Arsenal zou mooi zijn. Daar kan hij groeien en speelminuten maken
 
Tsja Gini ging ook naar Newcastle United. Donny van de Beek naar ManU. Gini is daarna heel lang basisspeler geweest bij 1 van de beste clubs ter wereld. Donny van de Beek gaat dat nooit redden.
Denk ook dat het voor een speler als Gakpo juist niet verkeerd us om bij een ploeg te spelen die vaker achteruit wordt gedrongen omdat hij in de counter dodelijk kan zijn met zijn snelheid. Kan ie zich in de PL meteen in de kijker spelen en komt ie als grotere meneer binnen dan vanuit psv omdat ie zich al in de PL heeft bewezen. Voor psv ook niet slecht. Leeds heeft heel veel te besteden maar gaat geen spelers kunnen verleiden uit een nog hoger segment dus dan zijn ze bereid om er een hele hoge bedrag tegenaan te gooien. Waarschijnlijk hoger dan een Liverpool waar Gakpo zou worden binnengehaald als talent voor de toekomst
 
Denk ook dat het voor een speler als Gakpo juist niet verkeerd us om bij een ploeg te spelen die vaker achteruit wordt gedrongen omdat hij in de counter dodelijk kan zijn met zijn snelheid. Kan ie zich in de PL meteen in de kijker spelen en komt ie als grotere meneer binnen dan vanuit psv omdat ie zich al in de PL heeft bewezen. Voor psv ook niet slecht. Leeds heeft heel veel te besteden maar gaat geen spelers kunnen verleiden uit een nog hoger segment dus dan zijn ze bereid om er een hele hoge bedrag tegenaan te gooien. Waarschijnlijk hoger dan een Liverpool waar Gakpo zou worden binnengehaald als talent voor de toekomst
Ik denk niet dat Gakpo PSV wil verruilen voor Leeds....om eerlijk te zijn. Ik zie hem nog een jaar blijven en daarna naar een grotere club gaan. Dan doel ik niet op de allergrootste clubs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan