Algemene transfergeruchten

Ons keepersprobleem oplossen met Scherpen.. Is jong, daar heeft PSV wel oren naar. PSV koopt spelers om ze weer duurder te kunnen verkopen. Dat kan alleen met jonge spelers.
Die gedumpte (nou ja, 5 miljoen witwasgeld) keeper van ajax, die Brighton na een half jaar maar verhuurde aan Oostende, die hem maar weer terugstuurde. Die? :unsure:
 
Gakpo willen verkopen en dan Openda willen halen en die gearriveerd noemen... uhm, ja....
Ik wist dat dit ging gebeuren toen ik het opschreef. Dat er verbanden gezocht werden in beide opsommingen waarvan iedereen dondersgoed kan weten dat ze er zo niet staan.
Ik had geen zin meer om het nóg beter te duiden.
Alsof Brobbey gearriveerd is of LdJ branie heeft…

Lezen wat je lezen wil, een detail eruit pikken om de strekking onderuit te halen en dat negatief benaderen. De vraag voor mij was alleen wíé de slakkenbezouter zou zijn. Dat jij het was verbaast me ergens niet.

Waar ik me meer over verbaas is dat je post nog geliked wordt ook.
 
Hoewel ik Openda best een geinige/talentvolle speler vind verbaasd het mij wel enigszins dat er hier af en toe gedaan word alsof hij de nieuwe Mozes is die verdedigingen splijt en ons zelfstandig naar het kampioenschap schiet.

We hebben het hier nog steeds over engnek Openda met zijn maffe overtredingen en kaarten toch? Die ene met die mood swings zeg maar?
 
Hoewel ik Openda best een geinige/talentvolle speler vind verbaasd het mij wel enigszins dat er hier af en toe gedaan word alsof hij de nieuwe Mozes is die verdedigingen splijt en ons zelfstandig naar het kampioenschap schiet.

We hebben het hier nog steeds over engnek Openda met zijn maffe overtredingen en kaarten toch? Die ene met die mood swings zeg maar?
Dat was vooral mijn like waard, dat ik gakpo weg en openda in een bijzonder slechte verandering zou vinden.
 

Word gesproken over een bedrag van rond de €5mln. Heeft Oren naar het geschetste plan. Een basiswaardige linksbuiten gaat natuurlijk ook niet tekenen/komen zolang Bruma/Gakpo er nog is.

An sich kwa bedrag niet heel verkeerd als hij basiswaardig zou zijn maar dat blijft natuurlijk altijd de vraag
 
Ach ja, daar zijn we sowieso wel goed in. Noni (nog altijd maar 20 jaar) wordt ook beoordeeld alsof hij niets meer kan leren. Bizar hoe goed hij is voor zijn leeftijd. Ik kijk er ook naar uit om hem aan het werk te zien onder een andere coach, Schmidt was toch wel erg van het correct je taken uitvoeren en de rest lekker rigide. Van mij mag Noni wel wat meer vrijheid krijgen
En meer vertrouwen en speeltijd; dat ging onder Schmidt niet zo heel lekker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan