Algemene transfergeruchten

Zo'n beetje de twee grootste talenten van PSV (die voor kapitaal moeten zorgen) spelen op zijn positie.. Mocht Madueke verkocht worden kan je toch wel gewoon iemand kopen ipv een 18-jarig talent te huren?

Betwijfel overigens of PSV deze jongen echt zelf heeft gevonden of dat ze weer gewoon hun handje in de grabbelbox van City Group hebben gestoken..
 
Wat ik heb gelezen is dat hij LB of RB kan. In de filmpjes stond hij inderdaad vooral RB.
En wordt hij vaak omver geschoffeld omdat hij zich vastloopt of er dwars doorheen denkt te kunnen. Wel iemand die er voor gaat dus laat maar komen en dan gaan we het wel zien. Hij komt vaak naar binnen dus kan ook prima op links.
 
Zo'n beetje de twee grootste talenten van PSV (die voor kapitaal moeten zorgen) spelen op zijn positie.. Mocht Madueke verkocht worden kan je toch wel gewoon iemand kopen ipv een 18-jarig talent te huren?

Betwijfel overigens of PSV deze jongen echt zelf heeft gevonden of dat ze weer gewoon hun handje in de grabbelbox van City Group hebben gestoken..
Rechtsbuiten is de laatste positie die versterking nodig heeft; dat gezegd hebbende sluit ik me aan bij de woorden van Jur 1913 : als het echt zo'n goeie speler is als gezegd wordt is ie altijd welkom. Helemaal als hij op de RB positie uit de voeten kan, zoals DrJ zegt.
 
Hier snap ik dus helemaal niets van, voor een positie waar we al Madueke, Doan en Bakayoko voor hebben. Hoop dat we geld toekrijgen om hem hier te laten spelen.
Van de laatste huren die ik mij kan heugen werd ik zelden heel vrolijk, Vinicius, Mitroglu, Lestienne, Zinchenko (later wel heel goed geworden). Enige echt goede huur laatste jaren heeft tgv covid te kort gespeelt dat was die back, Rodriguez. Beste huur daarvoor, 1e jaar van Guardado.
 
Van de laatste huren die ik mij kan heugen werd ik zelden heel vrolijk, Vinicius, Mitroglu, Lestienne, Zinchenko (later wel heel goed geworden). Enige echt goede huur laatste jaren heeft tgv covid te kort gespeelt dat was die back, Rodriguez. Beste huur daarvoor, 1e jaar van Guardado.
Vond Lestienne het ook nog wel waard, maar nog maar net inderdaad.
 
Heeft her en der nog wel wat bijgedragen, maar daar speelde de omstandigheden met beide ouders die kort na elkaar stierven als ik het goed heb. Hoe dan ook, geen succesvolle huurperiode, maar op een andere manier dan die gekke Griek.
Lestienne had ik graag zien blijven. Hij gaf toen die puntgave voorzet op Narsingh in de CL tegen man United bijvoorbeeld
 
Lestienne had ik graag zien blijven. Hij gaf toen die puntgave voorzet op Narsingh in de CL tegen man United bijvoorbeeld
Die staat mij zeker bij ja, hij begon goed, wedstrijd 1 tot 7 in de basis, daarna nog slechts 156 minuten als invaller, verdeeld over 7 invalbeurten. Waarbij hij wedstrijd 8 tot en met 16 niet eens in beeld was (ws ivm z'n ouders). Maar kan mij van die invalbeurten ook weinig moois herinneren, en de coach was dat kennelijk eens aangezien het bij invallen bleef (heb t dan louter over de competitie). En als ik zijn historie en statts na PSV zie weet ik niet of het erg is dat hij is gegaan...
 
Die staat mij zeker bij ja, hij begon goed, wedstrijd 1 tot 7 in de basis, daarna nog slechts 156 minuten als invaller, verdeeld over 7 invalbeurten. Waarbij hij wedstrijd 8 tot en met 16 niet eens in beeld was (ws ivm z'n ouders). Maar kan mij van die invalbeurten ook weinig moois herinneren, en de coach was dat kennelijk eens aangezien het bij invallen bleef (heb t dan louter over de competitie). En als ik zijn historie en statts na PSV zie weet ik niet of het erg is dat hij is gegaan...
Hij was zeker een meerwaarde voor zn persoonlijke drama...
 
Die staat mij zeker bij ja, hij begon goed, wedstrijd 1 tot 7 in de basis, daarna nog slechts 156 minuten als invaller, verdeeld over 7 invalbeurten. Waarbij hij wedstrijd 8 tot en met 16 niet eens in beeld was (ws ivm z'n ouders). Maar kan mij van die invalbeurten ook weinig moois herinneren, en de coach was dat kennelijk eens aangezien het bij invallen bleef (heb t dan louter over de competitie). En als ik zijn historie en statts na PSV zie weet ik niet of het erg is dat hij is gegaan...
Lestienne was een mooie speler maar het zat bij hem in het hoofd volgens mij niet helemaal juist. Dan is het natuurlijk ook lastig om die stappen te maken die als topsporter nodig zijn. Volgens mij werd hij ook regelmatig op Stratum gezien
 
Terug
Bovenaan Onderaan