Algemene transfergeruchten

Het is wel een fijn idee dat er bij een mogelijk vertrek van Sangaré een soortgelijke speler als vervanger in beeld is. Lees best wat positieve verhalen over die Souza, dus dat zou een vertrek van Sangaré misschien wat minder pijnlijk maken. Al kan het ook zomaar zo zijn dat (Koop)Club Brugge er met hem vandoor gaat, die kopen tegenwoordig ook alles wat los en vast zit.
Klopt, ik heb wel het idee dat ze zich goed aan het voorbereiden zijn. Hopelijk kan er dan ook snel geschakeld worden.
 

Mooi nieuws van Vinicius.
 
Openda scoort voor België. Een speler die wel voor PSV zou willen spelen.
Als ik Gakpo zo zag ploeteren in het Nl-elftal, zou ik zeggen, wisselen maar (naar Arsenal vs van Club Brugge) en hou 30 miljoen over.
 
.
Openda scoort voor België. Een speler die wel voor PSV zou willen spelen.
Als ik Gakpo zo zag ploeteren in het Nl-elftal, zou ik zeggen, wisselen maar (naar Arsenal vs van Club Brugge) en hou 30 miljoen over.
Hij moet nog zn weg vinden. Dat ie psv zo'n beetje vooruit trok is een ding, Oranje is andere koek. Alleen daarom moet ie nog gewoon een seizoen hier Europees spelen met basisplek.
 
.
Hij moet nog zn weg vinden. Dat ie psv zo'n beetje vooruit trok is een ding, Oranje is andere koek. Alleen daarom moet ie nog gewoon een seizoen hier Europees spelen met basisplek.
Teze en vooral hij waren onzekere jongetjes vanavond. Kon je zien aan hun gezichtsuitdrukkingen; gespannen, geen plezier, de ogen wat meer open dan normaal.
(Werk aan de winkel voor Fred Rutten.)

Dat had Erghuis ook, zeg maar twee jaar geleden: na een (verkeerde) pass of schot op doel direct kijken naar de gearriveerde ploeggenoten om te zien wat die ervan vonden.

Jammer en onnodig. Vooral voor Teze, dit was dé kans. Ideale plek voor hem: geen cv, geen rechtsback.

Ik zou vol voor de verkoop van Gakpo gaan om met dat geld de ploeg op diverse posities (oa spits, keeper) echt te versterken en vol voor behoud van Sangaré en Guti gaan.

Het lijkt er namelijk op dat met het geld dat op dit moment voorhandig is, PSV in een onzekere vijver zit te vissen als ik de namen zo zie die voorbij komen in dit topic. Oftewel Gakpo- of Sangarégeld lijkt nodig om echt te versterken.
Gakpo dus.

Koop daarmee branie, koop lef, koop zelfverzekerdheid, koop gearriveerde status: types als LdJ, Brobbey, Openda, trek de buidel voor een hele goede keeper van 28 jaar van een of ander nationaal elftal….en hou misschien zelfs geld over.

Hopelijk is het niet te laat na vanavond.
 
Laatst bewerkt:
Teze en vooral hij waren onzekere jongetjes vanavond. Kon je zien aan hun gezichtsuitdrukkingen; gespannen, geen plezier, de ogen wat meer open dan normaal.
(Werk aan de winkel voor Fred Rutten.)

Dat had Erghuis ook, zeg maar twee jaar geleden: na een (verkeerde) pass of schot op doel direct kijken naar de gearriveerde ploeggenoten om te zien wat die ervan vonden.

Jammer en onnodig. Vooral voor Teze, dit was dé kans. Ideale plek voor hem: geen cv, geen rechtsback.

Ik zou vol voor de verkoop van Gakpo gaan om met dat geld de ploeg op diverse posities (oa spits, keeper) echt te versterken en vol voor behoud van Sangaré en Guti gaan.

Het lijkt er namelijk op dat met het geld dat op dit moment voorhandig is, PSV in een onzekere vijver zit te vissen als ik de namen zo zie die voorbij komen in dit topic. Oftewel Gakpo- of Sangarégeld lijkt nodig om echt te versterken.
Gakpo dus.

Koop daarmee branie, koop lef, koop zelfverzekerdheid, koop gearriveerde status: types als LdJ, Brobbey, Openda, trek de buidel voor een hele goede keeper van 28 jaar van een of ander nationaal elftal….en hou misschien zelfs geld over.

Hopelijk is het niet te laat na vanavond.
Gakpo willen verkopen en dan Openda willen halen en die gearriveerd noemen... uhm, ja....
 
Teze en vooral hij waren onzekere jongetjes vanavond. Kon je zien aan hun gezichtsuitdrukkingen; gespannen, geen plezier, de ogen wat meer open dan normaal.
(Werk aan de winkel voor Fred Rutten.)

Dat had Erghuis ook, zeg maar twee jaar geleden: na een (verkeerde) pass of schot op doel direct kijken naar de gearriveerde ploeggenoten om te zien wat die ervan vonden.

Jammer en onnodig. Vooral voor Teze, dit was dé kans. Ideale plek voor hem: geen cv, geen rechtsback.

Ik zou vol voor de verkoop van Gakpo gaan om met dat geld de ploeg op diverse posities (oa spits, keeper) echt te versterken en vol voor behoud van Sangaré en Guti gaan.

Het lijkt er namelijk op dat met het geld dat op dit moment voorhandig is, PSV in een onzekere vijver zit te vissen als ik de namen zo zie die voorbij komen in dit topic. Oftewel Gakpo- of Sangarégeld lijkt nodig om echt te versterken.
Gakpo dus.

Koop daarmee branie, koop lef, koop zelfverzekerdheid, koop gearriveerde status: types als LdJ, Brobbey, Openda, trek de buidel voor een hele goede keeper van 28 jaar van een of ander nationaal elftal….en hou misschien zelfs geld over.

Hopelijk is het niet te laat na vanavond.
Mmm, 28 jaar, (reserve)keeper van het Zwitserse team: Yvon Mvogo.
Ik zeg: halen die gast! :grin:
 
Teze en vooral hij waren onzekere jongetjes vanavond. Kon je zien aan hun gezichtsuitdrukkingen; gespannen, geen plezier, de ogen wat meer open dan normaal.
(Werk aan de winkel voor Fred Rutten.)

Dat had Erghuis ook, zeg maar twee jaar geleden: na een (verkeerde) pass of schot op doel direct kijken naar de gearriveerde ploeggenoten om te zien wat die ervan vonden.

Jammer en onnodig. Vooral voor Teze, dit was dé kans. Ideale plek voor hem: geen cv, geen rechtsback.
Ook fdj was in Oranje niet meteen een succesnummer. Allemaal jonge spelers en die staan er niet altijd meteen
 
Ook fdj was in Oranje niet meteen een succesnummer. Allemaal jonge spelers en die staan er niet altijd meteen
Ach ja, daar zijn we sowieso wel goed in. Noni (nog altijd maar 20 jaar) wordt ook beoordeeld alsof hij niets meer kan leren. Bizar hoe goed hij is voor zijn leeftijd. Ik kijk er ook naar uit om hem aan het werk te zien onder een andere coach, Schmidt was toch wel erg van het correct je taken uitvoeren en de rest lekker rigide. Van mij mag Noni wel wat meer vrijheid krijgen
 
Ons keepersprobleem oplossen met Scherpen.. Is jong, daar heeft PSV wel oren naar. PSV koopt spelers om ze weer duurder te kunnen verkopen. Dat kan alleen met jonge spelers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan