Algemene transfergeruchten


Tijd dat wij eens door gaan pakken en niet blijven wachten op anderen

De voorzitter laat hem blijkbaar niet zomaar gaan. Hij wil vooral praten wanneer er echt grote clubs zich melden, en heeft voorkeur om Gnonto nog minimaal 1 jaar te blijven huren mocht er sprake zijn van verkoop. Gezien de hype die er nu omheen hangt kan dat wel eens uitvallen tot een bizar bedrag omdat clubs tegen elkaar gaan opbieden.
 
No offense btw guys, maar stoor me een beetje aan de FM suggesties hier. Dat zijn geen 'geruchten' namelijk, maar verzinsels. En JDJ leest echt niet mee hiero. ;)
Fm deelt vaak bronnen uit andere landen. Komt omdat het in andere oa mexico en Brazilië ook een site heeft met goede contacten. Dus dat is de reden dat ze vaak als eerste zijn. Maar vaak is het wel een goede bron. Dus verzinsels klopt meestal ook niet.
 

Bij 37m of hoger ben ik er wel voor om Sangare te laten gaan. Dat is gewoon veel geld en kun je veel mee doen. En we hoeven ook niet te doen alsof zonder Sangare alles in elkaar stort, zeker als je er een goede vervanger voor terug haalt. Ik heb bij Sangare toch het gevoel dat ie kan terugvallen en dat het niet beter als dit gaat worden. Ook dit seizoen had ie gewoon zwakke fases. bijna 40m is echt wel een jackpot bedrag voor hem.

Gakpo kun je dan houden, en dat is in mijn ogen toch de meer bepalende speler. Dan gooi je dus niet meteen al je sterren in de uitverkoop, maar haal je wel geld op om een paar stevige aankopen te doen waar nodig en dat geeft je m.i. meer kans op CL voetbal of een titel komend seizoen.
 
Bij 37m of hoger ben ik er wel voor om Sangare te laten gaan. Dat is gewoon veel geld en kun je veel mee doen. En we hoeven ook niet te doen alsof zonder Sangare alles in elkaar stort, zeker als je er een goede vervanger voor terug haalt. Ik heb bij Sangare toch het gevoel dat ie kan terugvallen en dat het niet beter als dit gaat worden. Ook dit seizoen had ie gewoon zwakke fases. bijna 40m is echt wel een jackpot bedrag voor hem.

Gakpo kun je dan houden, en dat is in mijn ogen toch de meer bepalende speler. Dan gooi je dus niet meteen al je sterren in de uitverkoop, maar haal je wel geld op om een paar stevige aankopen te doen waar nodig en dat geeft je m.i. meer kans op CL voetbal of een titel komend seizoen.
Ik ben hier wel een beetje bang voor. En ik denk ook dat Sangare wel nog veel beter kan worden. Zijn zwakke punten zijn prima te verbeteren met ervaring.

Verder ben ik het prima met je eens.
 
VI en ED bevestigen dit gerucht. Wellicht dat de Portugezen op het forum iets over zijn kwaliteiten kunnen zeggen? dante21 ? ParDeTetasSLB ?
Voetbalprimeur maakt mij al wat wijzer:
- In de hoofdmacht kwam de buitenspeler echter tot een handjevol duels: vier in het seizoen 2019/20, een jaar later speelde Fernandes geen enkele wedstrijd in het eerste elftal. Daardoor besloot Sporting om het talent in het afgelopen seizoen te verhuren, in de hoop op meer speelminuten. Fernandes vertrok voor anderhalf jaar naar FC Basel, dat een optie tot koop van tien miljoen euro wist te bedingen.
- In Zwitserland kreeg Fernandes meer kansen, maar toch was zijn aandeel bij Basel ook relatief klein: in het hele seizoen mocht de jeugdinternational slechts twee keer in de basis starten, wel viel hij relatief vaak in. In competitieverband kwam Fernandes uiteindelijk tot achttien duels. Daarin scoorde hij niet en gaf hij twee assists.

Als je dat zo op een rijtje ziet, dan snap je natuurlijk waarom JDJ niet om hem heen kan als opvolger van Gakpo
 
Voetbalprimeur maakt mij al wat wijzer:
- In de hoofdmacht kwam de buitenspeler echter tot een handjevol duels: vier in het seizoen 2019/20, een jaar later speelde Fernandes geen enkele wedstrijd in het eerste elftal. Daardoor besloot Sporting om het talent in het afgelopen seizoen te verhuren, in de hoop op meer speelminuten. Fernandes vertrok voor anderhalf jaar naar FC Basel, dat een optie tot koop van tien miljoen euro wist te bedingen.
- In Zwitserland kreeg Fernandes meer kansen, maar toch was zijn aandeel bij Basel ook relatief klein: in het hele seizoen mocht de jeugdinternational slechts twee keer in de basis starten, wel viel hij relatief vaak in. In competitieverband kwam Fernandes uiteindelijk tot achttien duels. Daarin scoorde hij niet en gaf hij twee assists.

Als je dat zo op een rijtje ziet, dan snap je natuurlijk waarom JDJ niet om hem heen kan als opvolger van Gakpo
Krijg er bruma vibes van
 
Wanneer Gakpo, Sangaré en Götze weggaan en daar tegenover zie ik de namen voorbij komen die mogelijk als versterking gelden…….drama.

Ik zou dan ook niet willen blijven als Sangaré of Gakpo zijnde.

Voorlopig:
- Drama.
- Prutswerk.
- Of geniale zand-in-ogen-strooi-strategie.
 
Fernandes heeft het profiel om de ideale opvolger van Bruma te worden, toch slim gezien van ome John.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het is wel een fijn idee dat er bij een mogelijk vertrek van Sangaré een soortgelijke speler als vervanger in beeld is. Lees best wat positieve verhalen over die Souza, dus dat zou een vertrek van Sangaré misschien wat minder pijnlijk maken. Al kan het ook zomaar zo zijn dat (Koop)Club Brugge er met hem vandoor gaat, die kopen tegenwoordig ook alles wat los en vast zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan