Robbendinho
Supporter
Of een geparkeerde Saab met een Bosnisch kenteken bij "De Willem"Nu nog een planespotter en dan is het confirmed
Of een geparkeerde Saab met een Bosnisch kenteken bij "De Willem"Nu nog een planespotter en dan is het confirmed
Er zijn al weer mensen die ontdekt hebben dat de vader van deze Bosniër actief is op Instagram. Genaamd mirsad6699. En dat die zojuist PSV is gaan volgen. Grappig.
Dat maakt het voor mij alleen maar opvallender.Ik zie het inderdaad. Al volgt hij pas 3 accounts, dus het kan ook een pas net aangemaakt account zijn natuurlijk
Dat klinkt alsof iemand net een nep account aangemaakt heeft.Ik zie het inderdaad. Al volgt hij pas 3 accounts, dus het kan ook een pas net aangemaakt account zijn natuurlijk
we kunnen beter spelers huren voor 2 wedstrijden. Daarna is het meestal alweer brak.Ja, recent bericht. Zou 7,5 mio euro voor betaald worden en tekent voor 5 jaar.
Pas als Rik het meldt gaat hier de vlag uit..
Rik weet het zelf pas nadat de VI dat heeft gemeld…Pas als Rik het meldt gaat hier de vlag uit..
Dan is het dubbel officieelRik weet het zelf pas nadat de VI dat heeft gemeld…
Pas als Rik het meldt gaat hier de vlag uit..
Nou, nee, foute aanname, en dat kan je beter niet hebben op een voetbalforum, dus gewist.Het wordt nu wel heel spannend...
Wisten de spelers van PSV maar iets te doen aan foute aannamesNou, nee, foute aanname, en dat kan je beter niet hebben op een voetbalforum, dus gewist.
Kan ie het beter meteen hier posten....Dan moet John het eerst in zijn oor fluisteren
Maar goed, op een ander PSV forum weten ze te melden dat het Insta-account nieuw is, maar dat de speler dit nu zelf ook volgt. De kans dat het een nep-account is op insta is daarmee kleiner.
Yups, wat een ongelofelijke knakenlayout heeft dat forum, reclamebanner dit, reclamebanner dat. Nee hulde aan onze mods en de ninja.Negentiendertien is een wilde plek... wel leuk voor transferroddels (zitten wat die-hards op), maar ik prefereer toch het kleinschaliger karakter van ons mooie forum![]()