Algemene transfergeruchten

Kira

Aanvoerder
Ongetwijfeld, maar wat was Heerenveen daarmee opgeschoten? Speler weg, geen geld voor vervanging
Vaak krijg je ook een huurverhoging. Kan zijn dat je dan totaal meer verdiend aan een speler dan wanneer je hem direct verkoopt.

Eens dat het niet altijd logisch klinkt. Maar er zijn constructies waar het voor beide partijen een prima oplossing kan zijn.

PEEL

Routinier
Binnen Nederland kan ik mij niet zo snel eentje bedenken. Internationaal wel. Denk aan Barcelona met Yusuf Demir (van Rapid Wien). Club Brugge die Lang eerst huurde alvorens te betalen. Lang kwam dan wel van Ajax, maar had nog amper in het 1e gespeeld.

Nu ik erover nadenk: Adrian Fein? Gehuurd door PSV met koopoptie, speler van Bayern II op het 3e niveau van Duitsland. Komt het dichts in de buurt.
Arouna Kone werd eerst toch ook gehuurd van Nol Hendriks?

Schoutjes

Supporter
Bizar hoe weinig geruchten er zijn de laatste jaren; knap hoe ze dat binnenskamers houden hoop ik. Dramatisch als het komt omdat er niks ondernomen wordt op dit moment. Heel benieuwd naar de komende dagen.

PEEL

Routinier
Ik ken 'm niet. Nooit zien spelen. Kan alleen maar afgaan op wat via internet te vinden is. In elk geval jong, redelijke waarde en iemand die mee kan doen voor een basisplek.

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Hij was vandaag afwezig op de training, club gaf aan dat ie ziek was en het niet vanwege een transfer was. We gaan t zien.
Er waren meer kapers op de kust, dus kijken of hij bij ons uitstapt. Zelfs als een speler al toegezegd heeft naar ons te komen, kan het nog zijn dat hij het vliegtuig niet pakt. (Toch Brands? :S: )

robpsv11

Grammatifaler
Flinke investering voor een verdediger, maar als de verhalen zo lees is het wel een goede investering. Het is geen gevalletje Baumgartl.

Bovenaan Onderaan