Algemene transfergeruchten

2 spelers weg waarvan 1 vervangen. Kortom, Pröpper -> Veerman is een vooruitgang (obv laatste half jaar Pröpper) en Rigo is weg, zal niet veel loon zijn geweest, maar hoe minder hoe beter in deze tijd waarin de inkomsten sterk tegenvallen tgv weer een flinke periode zonder publiek
Ja dan hadden we toch niet meer spelers moeten slijten zonder spelers te valen?

Als we enigszins nog kampioen willen worden lijkt het me onnodig om Zahavi te slijten en niks er voor terug te halen. Om salaris te besparen.
 
Ik zou heel graag eens willen zien hoe het er de afgelopen weken toeging op de burelen van PSV. En dan vooral de gesprekken tussen Gerbrands, JdJ en Schmidt.
 
Ik zou heel graag eens willen zien hoe het er de afgelopen weken toeging op de burelen van PSV. En dan vooral de gesprekken tussen Gerbrands, JdJ en Schmidt.
Toon tegen John 'is er geld voor versterkingen?'
John 'nope'.
Toon 'ok, bedankt John '
 
Ik stel me eerder twee zwijgende mannetjes voor die naar de grond kijken, waar tegenover een ander mannetje staat met een papiertje in zijn hand waarop 5 namen staan die zegt: ‘Gibt’s doch nicht.’
Het erge is, dit zou me niet eens verbazen..
 
Het erge is, dit zou me niet eens verbazen..
Dan te bedenken dat ik keihard gelachen heb toen die kale….goh….die pr-man van het Nederlands elftal, die verslaggever die connecties met Ado heeft, Toornstra ontdekt heeft etc….kom er zo wel op, tijdens een interview de woorden in de mond van Overmars legde, die net bij Ajax begon en er werkelijk geen reet van kon.
‘Cardozo?’
‘Euh, euh, die ja.’

…..Kees Jans maar.
 
Schmidt over wintertransfers destijds:

'‘Nee, ik heb geen wensen, zeker niet als wij geen grote problemen hebben met blessures’, zegt Schmidt. ‘De winter is ook niet de beste tijd om transfers te doen. Het beste is om te vertrouwen in de spelers die je hebt. Ik denk ook dat we er goed voorstaan in de Eredivisie. Natuurlijk: als er een goede kans komt, moet je er open voor staan. Dan moet je erover nadenken. We weten bijvoorbeeld dat Ibrahim Sangaré niet inzetbaar is in januari. Maar we rekenen op de spelers die we hebben. Het moet wel zin hebben.’

https://www.psvinside.nl/roger-schmidt-koestert-team-psv-en-vraagt-niet-om-winterse-versterkingen/

PSV over Schmidt:

'De Jong geeft aan dat PSV geen Plan B klaar heeft liggen. "Wij zijn alleen met deze trainer bezig", aldus de directeur, die niet vindt dat de Eredivisie-koploper een risico neemt, bijvoorbeeld doordat alternatieven al een andere club hebben gevonden. '

'Schmidt wil wel dat PSV duidelijk maakt hoe het de concurrentie met Ajax aan denkt te blijven gaan. "Inhoudelijk hebben we daar goede gesprekken over. Uiteraard willen wij ook verbeteren en omhoog. Dat hopen we in eerste instantie samen te kunnen bereiken."

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1014895/psv-niet-bezig-met-alternatief-voor-schmidt-we-kijken-niet-verder.html

Oude, al vermelde quotes.

Maar je zou bijna denken dat er een beleid is!

En natuurlijk kunnen we allemaal ons plasje doen over dat beleid.

Mijn indruk bijvoorbeeld is, dat alles op alles wordt gezet op volgend seizoen, en dat deze tweede plek, en 'minder achterstand op Ajax' dit seizoen wordt gekoesterd.

Maar, als supporter, ben ik daar niet blij mee :xp:
 
Laatst bewerkt:
En dan lees ik in het Brenet topic dat hij naar Twente gaat? Hem hadden we er toch best bij kunnen hebben..
 
Schmidt over wintertransfers destijds:

'‘Nee, ik heb geen wensen, zeker niet als wij geen grote problemen hebben met blessures’, zegt Schmidt. ‘De winter is ook niet de beste tijd om transfers te doen. Het beste is om te vertrouwen in de spelers die je hebt. Ik denk ook dat we er goed voorstaan in de Eredivisie. Natuurlijk: als er een goede kans komt, moet je er open voor staan. Dan moet je erover nadenken. We weten bijvoorbeeld dat Ibrahim Sangaré niet inzetbaar is in januari. Maar we rekenen op de spelers die we hebben. Het moet wel zin hebben.’

https://www.psvinside.nl/roger-schmidt-koestert-team-psv-en-vraagt-niet-om-winterse-versterkingen/

PSV over Schmidt:

'De Jong geeft aan dat PSV geen Plan B klaar heeft liggen. "Wij zijn alleen met deze trainer bezig", aldus de directeur, die niet vindt dat de Eredivisie-koploper een risico neemt, bijvoorbeeld doordat alternatieven al een andere club hebben gevonden. '

'Schmidt wil wel dat PSV duidelijk maakt hoe het de concurrentie met Ajax aan denkt te blijven gaan. "Inhoudelijk hebben we daar goede gesprekken over. Uiteraard willen wij ook verbeteren en omhoog. Dat hopen we in eerste instantie samen te kunnen bereiken."

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1014895/psv-niet-bezig-met-alternatief-voor-schmidt-we-kijken-niet-verder.html

Oude, al vermelde quotes.

Maar je zou bijna denken dat er een beleid is!

En natuurlijk kunnen we allemaal ons plasje doen over dat beleid.

Mijn indruk bijvoorbeeld is, dat alles op alles wordt gezet op volgend seizoen, en dat deze tweede plek, en 'minder achterstand op Ajax' dit seizoen wordt gekoesterd.

Maar, als supporter, ben ik daar niet blij mee :xp:

Dat alles op alles het volgende seizoen kennen we inmiddels. Dat was vorig seizoen ook zo. Helaas faalde dat hopeloos op het moment dat het er op aan kwam en ook gewoon heel haalbaar was, (thuis tegen tien man en slechts een goal nodig). Ook de grote aankopen lieten toen weer te wensen over. Als je nou tenminste 3-4 geslaagde transfers doet kun je het eventueel falen in CL voorrondes nog opvangen met een serieuze titelpoging. Ja, daarvoor doen we nog mee, maar ook daar moet je constateren dat Ajax gewoon een betere selectie heeft en we alleen kampioen worden als Ajax beneden kunnen presteert zoals in de eerste seizoenshelft. Dat is gewoon te karig. Veerman is vooralsnog een goede transfer en potentieel een schot in de roos, maar dat is slechts 1 goede transfer van de 3-4 die nodig zijn om de zwakke plekken op te vullen in de selectie en die afgelopen zomer en/of deze winter plaats hadden moeten vinden.
 
Uiterst serieus.. we hebben een redelijke back, Nwene en een gemaakte back die de andere back uit de basis houdt. En Brenet heeft het bij ons goed gedaan. Zat bij het kampioenselftal...

Misschien hebben Jetro Willems en Jozefzoon ook nog wel zin, die zaten er toen immers ook bij :maniac:
 
Mijn indruk bijvoorbeeld is, dat alles op alles wordt gezet op volgend seizoen, en dat deze tweede plek, en 'minder achterstand op Ajax' dit seizoen wordt gekoesterd.

Maar, als supporter, ben ik daar niet blij mee :xp:
Dat lijkt me nogal een zinloze strategie in de vluchtige voetbalwereld. Spelers vertrekken net zo makkelijk naar een andere club. Daar heb je als PSV vrijwel geen invloed op. En spelers weg, kan je weer overnieuw beginnen. Bouwen aan een winnend elftal zoals volgens jou de strategie zou zijn is onmogelijk geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan