Algemene transfergeruchten

Ik citeer:

1. "Dat alles op alles het volgende seizoen kennen we inmiddels. Dat was vorig seizoen ook zo"

Commentaar: eindstand vorig jaar: Ajax 88, PSV 72 punten.
Nu is dat anders.

2. "Als je nou tenminste 3-4 geslaagde transfers doet kun je"

Commentaar: Met wensdenken wordt natuurlijk elke club kampioen. het moet wel reeel zijn.


3. "Dat lijkt me nogal een zinloze strategie in de vluchtige voetbalwereld. Spelers vertrekken net zo makkelijk naar een andere club. Daar heb je als PSV vrijwel geen invloed op. En spelers weg, kan je weer overnieuw beginnen. Bouwen aan een winnend elftal zoals volgens jou de strategie zou zijn is onmogelijk geworden. "

Commentaar: ook ik hang de strategie aan van elk jaar de CL winnen.

Maar: hoe dan?
 
Dubbele gevoelens.

Een nieuwe keeper was top geweest maar achte die kans vrij klein.

Een cv zou wellicht nodig zijn geweest. Maar goed Ramalho kan , hopelijk, in april wil spelen. Dan mis je Februari en Maart nog iemand. In principe zouden Obispo, Teze en (afhankelijk) Seelt dat moeten opvangen. Beter geen aankoop dan een 3de luckassen of baumgartl. Dus moet veel geld smijten en nul procent verbetering tov het huidige materiaal.

Jammer genoeg weet je niet wat er beschikbaar was. Daarom heerst er toch een lichte teleurstelling op deze laatste transferdag.
 
Ik kom net terug van mijn werk maar ik zie het al “ op naar seizoen 2022/2023 ” want deze is weer heel tactisch verkloot. Al zouden ze het niet meer doen om kampioen te worden, doe het dan voor de attractieve waarde. Wat een wanbeleid weer. Met een miskoop kan ik nog beter leven dan helemaal niks proberen. Ze geven het gewoon op. En ik denk echt 1 vervelende blessure of rode kaart en we worden niet eens tweede.
 
Ik kom net terug van mijn werk maar ik zie het al “ op naar seizoen 2022/2023 ” want deze is weer heel tactisch verkloot. Al zouden ze het niet meer doen om kampioen te worden, doe het dan voor de attractieve waarde. Wat een wanbeleid weer. Met een miskoop kan ik nog beter leven dan er helemaal niks proberen. Ze geven het gewoon op. En ik denk echt 1 vervelende blessure of rode kaart en we worden niet eens tweede.
Mwuah eens met Kira hierboven…liever helemaal niets dan weer zo een net niet aankoop zoals Baumgartl…een goede verdediger vinden in de winter die direct meer toevoegt dan een Obispo of Teze zou doen is gewoon verdomd moeilijk met onze huidige middelen…
 
Mwuah eens met Kira hierboven…liever helemaal niets dan weer zo een net niet aankoop zoals Baumgartl…een goede verdediger vinden in de winter die direct meer toevoegt dan een Obispo of Teze zou doen is gewoon verdomd moeilijk met onze huidige middelen…
Dat geloof ik ook wel, maar nu probeer je niks. Toen ze Baumgartl kochten dachten ze ook niet het is een kluns maar laat maar komen. Waar hebben we dan in godsnaam nog scouts voor, die moeten toch een lijst hebben met interessante spelers. Kan toch niet zo zijn dat niemand haalbaar of een kluns is.
 
Dat geloof ik ook wel, maar nu probeer je niks. Toen ze Baumgartl kochten dachten ze ook niet het is een kluns maar laat maar komen. Waar hebben we dan in godsnaam nog scouts voor, die moeten toch een lijst hebben met interessante spelers. Kan toch niet zo zijn dat niemand haalbaar of een kluns is.
Ja heb je een punt…ik probeer het ook maar een beetje recht te praten voor mezelf…😅
 
Lees nu dat die cv van Malmö naar Bordeaux gaat maar als huur met optie tot koop. Dat gokje konden wij dus ook wagen. Maar jdj zal wel te laat door hebben gehad dat dit kon. Net als met Phillips.
Is het huur met optie of met verplichte koop? Als het inderdaad een optie tot koop is dan zou ik het schandelijk vinden als PSV dat niet geprobeerd heeft. Als we de komende 2 wedstrijden verliezen kan de directie mooi een vergadering gaan beleggen om te kijken waar het mis is gegaan.
 
Met dezelfde selectie (incl veel blessures) stonden we na 17 wedstrijden eerste.

Kampioenschap is Ajax favoriet en we hebben geen stappen gemaakt om dit om te draaien. Maar tweede lijkt me niet onrealistisch met deze selectie. Of anders gezegd, met deze selectie mag je niet derde worden dan heeft psv gewoon gefaald.
Precies dit. Dat we niet even wat gas geven om een keer geen 2e maar 1e te worden. Het is echt wel haalbaar hoor.
 
Hoho... we spelen nog het zeer prestigieuze Conference League toernooi. Iets om echt voor warm te lopen... echt....
😭

En toch, die Conference League… je kunt m maar een keer gewonnen hebben (al zie ik ons dat dit jaar niet doen) en op de palmares bijschrijven …

ik heb de tijd nog bewust meegemaakt dat we de wedstrijd om de wereldbeker tegen Nacional maar hinderlijk en overbodig vonden - begin december en dan ook nog helemaal naar Tokio. We verloren ‘m (dus).

Wat zouden we nu graag zo’n wedstrijd spelen 😊.
Zelfde met de komst van de Europa League, waren we veel te goed voor … nooit gewonnen. Zouden we nu maar wat graag willen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan