Algemene transfergeruchten

Had zelf graag gezien dat wat types met bravoure zouden zijn gehaald. Hebben echt wat kerels nodig, in en buiten het veld.

Hadden we wat mij betreft bijvoorbeeld best met Bazoer mogen proberen. Met alleen ideale schoonzonen gaan we niet serieus om de prijzen meedoen, vrees ik.
 
Laatst bewerkt:
Had zelf graag gezien dat wat types met bravoure zouden zijn gehaald. Hebben echt wat kerels nodig, in en buiten het veld.

Hadden we wat mij betreft bijvoorbeeld best met Bazoer mogen proberen. Met alleen ideale schoonzonen gaan we niet serieus om de prijzen meedoen, vrees ik.
+ met Bazoer heb je meteen een middenvelder EN CV. Dergelijke multifunctionele spelers kunnen we goed gebruiken.
 
Ongeveer één post per uur in dit topic. Wat een sof deze laatste transfer dag.

Mag hopen dat PSV met gemak in ieder geval tweede wordt. Als we het spannend maken met Feyenoord en AZ is dat volledig te danken aan de smalle kwaliteit van de selectie. Weet niet wat erger zou zijn. Dat we wel willen maar niet kunnen of dat dit het niveau is waar John en Toon tevreden mee zijn.

hoe dan ook, alles behalve minimaal tweede worden en lang meedoen om het kampioenschap moet consequenties hebben.
 
Had zelf graag gezien dat wat types met bravoure zouden zijn gehaald. Hebben echt wat kerels nodig, in en buiten het veld.

Hadden we wat mij betreft bijvoorbeeld best met Bazoer mogen proberen. Met alleen ideale schoonzonen gaan we niet serieus om de prijzen meedoen, vrees ik.
Weghorst of Bas Dost was allemaal mogelijk maar nee wij zitten met Vinicius,Zahavi en Romero, de manke helpt de blinde.
 
Werkelijk iedereen heeft zich versterkt met meerdere spelers behalve PSV. Dit, ondanks zoveel blessures enz.
Chapeau voor Arnesen die met beperkte middelen steeds heeft gezocht naar de directe en breedte versterkingen voor Feyenoord.
Ajax heeft ook geen denderende keeper maar voor hem gebeuren zoveel goede dingen dat hij niet eens in actie hoeft te komen. Wij hebben de minste keeper van de top3 plus een onbetrouwbare defensie en ook veel balverlies vanuit de spits positie.
Met dit materiaal ga je gewoon voor de 3e plek.
 
Werkelijk iedereen heeft zich versterkt met meerdere spelers behalve PSV. Dit, ondanks zoveel blessures enz.
Chapeau voor Arnesen die met beperkte middelen steeds heeft gezocht naar de directe en breedte versterkingen voor Feyenoord.
Ajax heeft ook geen denderende keeper maar voor hem gebeuren zoveel goede dingen dat hij niet eens in actie hoeft te komen. Wij hebben de minste keeper van de top3 plus een onbetrouwbare defensie en ook veel balverlies vanuit de spits positie.
Met dit materiaal ga je gewoon voor de 3e plek.
Laat het maar gebeuren plek 4 dan kUunen RS en JDJ zich niet meer verstoppen. Met plek 2 is het weer pappen en nathouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan