Algemene transfergeruchten

huez

Aanvoerder
Aardige speler broertje Timber. Maar moet PSV streven naar de afdankertjes van Ajax? Het lijkt me duidelijk dat deze jongen net wat minder getalenteerd is dan zijn broer. Ik heb zondag zitten kijken, maar hij drukte toch niet echt z'n stempel op het spel van Utrecht? Waar zijn broer één van de uitblinkers van Ajax was.

Maar goed, als hij de vervanger wordt van bijv. Thomas, gaat PSV er niet op achteruit natuurlijk.
Bergwijn was ook een afdankertje van Ajax.

Luc de Jong

International
Aardige speler broertje Timber. Maar moet PSV streven naar de afdankertjes van Ajax? Het lijkt me duidelijk dat deze jongen net wat minder getalenteerd is dan zijn broer. Ik heb zondag zitten kijken, maar hij drukte toch niet echt z'n stempel op het spel van Utrecht? Waar zijn broer één van de uitblinkers van Ajax was.

Maar goed, als hij de vervanger wordt van bijv. Thomas, gaat PSV er niet op achteruit natuurlijk.
Tja zo was Botman ook niet goed genoeg dacht Ajax en uiteindelijk moet die nu ook 40 miljoen kosten. Dat op dat moment nog niet goed genoeg was voor Ajax dat kan, maar het is een jongen van 20 die dit seizoen een van de betere spelers is van Utrecht en een goede mentaliteit heeft. Deze gaat zich echt nog wel ontwikkelen tot PSV niveau.

Mikasa

Internationale Legende
Het was misschien wat kort door de bocht. Maar als we gelijke tred willen houden met Ajax, moet je daar wel selectief mee omgaan. Vooralsnog is hij ook bij Utrecht geen onbetwiste basisspeler, dus ik hou de vlag nog even binnen.

Tja, en Botman. Ik vind er niet veel aan eerlijk gezegd. Ik vind hem niet beter dan de centrale verdedigers van PSV. Zijn die dan ook 40 miljoen waard?

• Leuk
Reactions: IPF

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Het was misschien wat kort door de bocht. Maar als we gelijke tred willen houden met Ajax, moet je daar wel selectief mee omgaan. Vooralsnog is hij ook bij Utrecht geen onbetwiste basisspeler, dus ik hou de vlag nog even binnen.

Tja, en Botman. Ik vind er niet veel aan eerlijk gezegd. Ik vind hem niet beter dan de centrale verdedigers van PSV. Zijn die dan ook 40 miljoen waard?
Nee. Botman heeft de Ajax label plus dat hij in een zwaardere competitie speelt en ook nog ervaring heeft in de CL. En hij is ook nog erg jong. Vind het trouwens een van de meest overschatte spelers momenteel.

Buitenspelgoal

Assistent Coach

Die zijn als basisspelers geen kampioen geworden in Frankrijk met een club die niet PSG is. Dat is het verschil. Botman werd bij Ajax afgedankt omdat het een klassieke verdediger is die sterk is in duels, maar techniek en snelheid mist. Daar houden ze bij Ajax niet van. Dan hebben ze liever kleine CVs als J Timber en Martinez, die wat met een bal kunnen.

Mikasa

Internationale Legende
Die zijn als basisspelers geen kampioen geworden in Frankrijk met een club die niet PSG is. Dat is het verschil. Botman werd bij Ajax afgedankt omdat het een klassieke verdediger is die sterk is in duels, maar techniek en snelheid mist. Daar houden ze bij Ajax niet van. Dan hebben ze liever kleine CVs als J Timber en Martinez, die wat met een bal kunnen.
Dat klopt. Maar is dat dankzij of ondanks Botman? Ik denk dat ik nog sneller ren en een binnenvaartschip een kleinere draaicirkel.

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Ongetwijfeld, maar wat was Heerenveen daarmee opgeschoten? Speler weg, geen geld voor vervanging

Niks dat bovenslootse tuig heeft zich maar aan ons aan te passen😁
Maar zonder gein, ik denk dat er in Nederland geen clubs zijn die een passend beleid weten te creëren waarin deze variant van spelers verkoop werkt.

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Dat klopt. Maar is dat dankzij of ondanks Botman? Ik denk dat ik nog sneller ren en een binnenvaartschip een kleinere draaicirkel.

Lijkt me toch niet dat ie zo goed in de markt ligt, Lille hem niet kwijt wil en hij alles gespeeld heeft wanneer fit als het allemaal 'ondanks' was. Het is een verdediger met duidelijke kwaliteiten en tekortkomingen, maar doet het bij Lille gewoon goed.

Mikasa

Internationale Legende
Lijkt me toch niet dat ie zo goed in de markt ligt, Lille hem niet kwijt wil en hij alles gespeeld heeft wanneer fit als het allemaal 'ondanks' was. Het is een verdediger met duidelijke kwaliteiten en tekortkomingen, maar doet het bij Lille gewoon goed.
Ik zie Lille eigenlijk nooit spelen, maar in Jong Oranje vind ik hem nooit eruit springen.

Weltmeister

Clubicoon
Zoals we van PSV gewend zijn.
Een blik op de ranglijst en wanneer je op 1 staat in het gunstigste geval geen versterking kopen en in het slechtste geval een belangrijke speler verkopen.

Teleurstellend, maar niet verrassend, toch?
En als we straks 3e worden zichzelf allemaal veren in de reet stekend voor alle eigen jeugd die dit jaar een kans heeft gehad.

Schoutjes

Supporter
Hopelijk geeft het openen van de stadions wat extra financiële speelruimte om te investeren in kwaliteit centraal achterin. Snap best dat ze geen 12 mln voor Phillips neerleggen; lijkt me ook alleen een speler geschikt voor tijdelijke oplossing. Wat zou het toch leuk zijn als er een teken van leven zou komen van onze scouting, een Alex achtige verdediger uit Zuid Amerika bijvoorbeeld.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Hopelijk geeft het openen van de stadions wat extra financiële speelruimte om te investeren in kwaliteit centraal achterin. Snap best dat ze geen 12 mln voor Phillips neerleggen; lijkt me ook alleen een speler geschikt voor tijdelijke oplossing. Wat zou het toch leuk zijn als er een teken van leven zou komen van onze scouting, een Alex achtige verdediger uit Zuid Amerika bijvoorbeeld.

Nee hoor, er is door de afgelopen tijd vooral een financieel gat ontstaan. Iedere wedstrijd die vanaf nu met publiek gespeeld wordt, is al in het budget opgenomen en maakt het jaar er dus niet beter op.

Kira

Aanvoerder
Ongetwijfeld, maar wat was Heerenveen daarmee opgeschoten? Speler weg, geen geld voor vervanging
Vaak krijg je ook een huurverhoging. Kan zijn dat je dan totaal meer verdiend aan een speler dan wanneer je hem direct verkoopt.

Eens dat het niet altijd logisch klinkt. Maar er zijn constructies waar het voor beide partijen een prima oplossing kan zijn.

Bovenaan Onderaan