Algemene transfergeruchten

oh dacht dat ze daar zoveel geld hadden? Toch niet veel bla bla ook gepoch met Tagliafico ze krijgen hem gewoon niet verpatst maar kraaien victori. Kan JDJ nog wat van leren :we hebben Bruma kunnen behouden en grote topclubs weerhouden.
Of ze vinden Bergwijn geen 25m waard, en daar valt ook wat voor te zeggen. Is ie zoveel beter als wat ze hebben om daar zoveel geld voor te halen? Voor 25m kun je zeker voor de Eredivisie 3 goede basisspelers halen.
 
oh dacht dat ze daar zoveel geld hadden? Toch niet veel bla bla ook gepoch met Tagliafico ze krijgen hem gewoon niet verpatst maar kraaien victori. Kan JDJ nog wat van leren :we hebben Bruma kunnen behouden en grote topclubs weerhouden.
Of ze vinden Bergwijn geen 25m waard, en daar valt ook wat voor te zeggen. Is ie zoveel beter als wat ze hebben om daar zoveel geld voor te halen? Voor 25m kun je zeker voor de Eredivisie 3 goede basisspelers halen.
Tottenham Hotspur wil € 30.000.000,= ontvangen en Bergwijn heeft een netto salaris van ongeveer € 5.000.000,= per jaar. Niet zo vreemd dat het niet doorgaat.
 
Vinicius en Madueke blijkbaar MOGELIJK op tijd terug voor AZ, aldus ' goed nieuws' Rik E.

Zelfs het feit dat Ramalho in April terug zou kunnen zijn, wordt gevierd als ware het de schaal van 2022 .......

Rik lijkt wel een kritiekloze spreekbuis.

( Oh wacht, dat is hier al eens gezegd ;) )
 
Met Veerman zijn we er tov Propper op vooruit gegaan.

Achterin met Sangare ervoor is het acceptabel alleen moeten er geen blessures komen. En dat is nou net het probleem met onze technische staf; die krijgen het niet voor elkaar om de spelers blessure vrij te houden. Dus wat mij betreft nemen ze een onverantwoord risico. Huren was gepast geweest; wel blij dat we geen Baumgartl aankoop hebben gedaan.
 
Vinicius en Madueke blijkbaar MOGELIJK op tijd terug voor AZ, aldus ' goed nieuws' Rik E.

Zelfs het feit dat Ramalho in April terug zou kunnen zijn, wordt gevierd als ware het de schaal van 2022 .......

Rik lijkt wel een kritiekloze spreekbuis.

( Oh wacht, dat is hier al eens gezegd ;) )
Tja dat sijpelt dan net nu door om ons te managen. Mooi dat ze terugkomen maar tegenvallende transferperiode.
 
En wat misschien onderbelicht blijft: het is ook dit window niet gelukt om de overbodige spelers te slijten.
Wie is er overbodig? Als iets aangetoond is , is dat iedereen nodig is.

Ik had graag versterking gezien voor Drommel en Ramalho. Maar de allergrootste zorg is toch wel kaartenlast, blessures en Corona.
 
En wat misschien onderbelicht blijft: het is ook dit window niet gelukt om de overbodige spelers te slijten.
Ik vind eigenlijk niet dat we overbodige spelers hebben die we konden slijten.

Met corona en blessures hebben we iedereen nodig zolang er niemand is gekocht.
 
Ik vind eigenlijk niet dat we overbodige spelers hebben die we konden slijten.

Met corona en blessures hebben we iedereen nodig zolang er niemand is gekocht.
2 spelers weg waarvan 1 vervangen. Kortom, Pröpper -> Veerman is een vooruitgang (obv laatste half jaar Pröpper) en Rigo is weg, zal niet veel loon zijn geweest, maar hoe minder hoe beter in deze tijd waarin de inkomsten sterk tegenvallen tgv weer een flinke periode zonder publiek
 
2 spelers weg waarvan 1 vervangen. Kortom, Pröpper -> Veerman is een vooruitgang (obv laatste half jaar Pröpper) en Rigo is weg, zal niet veel loon zijn geweest, maar hoe minder hoe beter in deze tijd waarin de inkomsten sterk tegenvallen tgv weer een flinke periode zonder publiek
Veerman is wel een schakel die we eerder niet hadden, zeker als Sangaré weer terug is. Dus ik vind het middenveld wel sterker geworden. Qua keeper en centrale verdedigers vind ik ons echt matig.
 
Mooi zio. Spelers halen in de winterstop is als winkelen bij de 1 €; winkel. Je krijgt de rommel van iemand anders. Zitten we niet op te wachten.
We haalden destijds van Ginkel in de winter en werden daarmee kampioen. Hij was de ontbrekende schakel. Ook Rodriguez was een zeer aangename versterking in de winter. Het is zoooo 2010 om te denken dat de winterse aankopen niets zijn. Grote clubs hebben gewoon te veel spelers die ze ergens moeten stallen. Het is geen PSV hè…
 
Terug
Bovenaan Onderaan