Op basis dat we eerste stonden voor de wedstrijd tegen Ajax. Die we trouwens ook maar nipt verloren.
Dit terwijl we flink wat blessures hebben gehad. Denk aan Madueke, Zahavi, Ramalho, Gakpo, Romero etc.
Ook Veerman voor Propper lijkt een versterking.
Wedstrijden zijn niet om aan te zien, heel vaak met de billen bij elkaar omdat ze het niet af maken.
Er is zeker nog genoeg ruimte voor verbetering. Daarom blijft Ajax ook favoriet.
Als het kwartje een paar keer de verkeerde kant op valt worden we gewoon derde of vierde.
Als het kwartje een paar keer de goede kant op staat worden we gewoon eerste
Ik vond trouwens wel dat we vaak de betere partij waren maar verloren door persoonlijke fouten en zelf de kansen niet af te maken (ja niet elke wedstrijd). Het spelbeeld kan nog wel stukken mooier. Maar kom op, dit psv is toch gewoon sterker dan Feyenoord en AZ? Als we derde worden dan falen we.
Ze hebben er nu voor gezorgd dat als er nog een vervelende blessure bijkomt dat we heel kwetsbaar zijn.
Zeker dat is een risico. Ook eentje die ik zelf liever niet zag gebeuren. Maar goed als Ramalho in April alweer inzetbaar is. Snap ik ookwel dat we niet zomaar met geld smijten voor twee maandjes (en daarmee ook nog onze talenten in de weg zitten).
De laatste jaren komen de tegenstanders ook niet meer met poep in de broek naar Eindhoven toe, iedere tegenstander denkt nu als het een beetje meezit valt er hier wat te halen. Ik denk zelfs dat Telstar dat gedacht heeft en wat blijkt, ze hadden nog gelijk ook.
Klopt maar dat maakt niet uit. Moeten ze gewoon winnen. Jammer voor de spelers dat ze moeten knokken voor ieder punt maar dat moet maar.
Iedereen is helemaal weg van Ajax. Met bevende knietjes schijnen ze naar de arena te komen. Maar een Go Ahead pakt daar ook een punt. Ook verliespunten tegen AZ, Twente en Heracles.
Dus ik zie niet een directe aanleiding waarom we nu al moeten denken aan een 3de plek. Over twee wedstrijden kan dat anders zijn. Maar dan mag Schmidt en de selectie spelers zich ookal wel schamen dat ze voorsprong met Feyenoord al hebben weggegeven.