Relix
Slimste Forummer 2020 & 2021
Lijkt me te vroeg. Wellicht als assistent.Of zullen ze Ruud al naar voren schuiven?
Als Koeman t ziet zitten speelt Luuk volgend jaar bij PSV.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Lijkt me te vroeg. Wellicht als assistent.Of zullen ze Ruud al naar voren schuiven?
Lijkt me te vroeg. Wellicht als assistent.
Als Koeman t ziet zitten speelt Luuk volgend jaar bij PSV.![]()
Mijn hemel, men is echt aan het zoeken zeg
![]()
PSV die huurt van Utrecht, lijkt mij inderdaad een zeer reëel scenario..
Ja? Huren wij vaker van middenmoters in NL?? Andersom komt voor, kan mij geen speler heugen die wij huurden van een subtopper of lager in NL.Als er geen geld voorhanden is niet gek toch? Optie tot koop voor de zomer, desnoods verplicht. Gebeurt wel vaker.
Alleen huren? Nee. Huren met optie tot koop zie je vaker. Dat is gewoon een uitstel van betaling en (mits optioneel) een kans om de speler eerst uit te testen alvorens weer miljoenen over te maken.Ja? Huren wij vaker van middenmoters in NL?? Andersom komt voor, kan mij geen speler heugen die wij huurden van een subtopper of lager in NL.
Hij bedoelt niet in het algemeen. Hij bedoelt dat we van een subtopclub of middenmoter in Nederland een speler ooit hebben gehuurd.Alleen huren? Nee. Huren met optie tot koop zie je vaker. Dat is gewoon een uitstel van betaling en (mits optioneel) een kans om de speler eerst uit te testen alvorens weer miljoenen over te maken.
Hij bedoelt niet in het algemeen. Hij bedoelt dat we van een subtopclub of middenmoter in Nederland een speler ooit hebben gehuurd.
Ok, dan graag een voorbeeld van huur met optie tot koop van een middenmoter.Alleen huren? Nee. Huren met optie tot koop zie je vaker. Dat is gewoon een uitstel van betaling en (mits optioneel) een kans om de speler eerst uit te testen alvorens weer miljoenen over te maken.
Ok, andersom dan, is het logisch voor Fc Utrecht?Dan had ik duidelijker moeten zijn. In het licht van hedendaagse trends zie je het vaker, en dus zou ik het niet onlogisch vinden als PSV dit doet, ongeacht of PSV dat eerder heeft gedaan. Clubs doen dit nu vaker, omdat men met corona toch wat minder snel veel geld direct wilt uitgeven.
Alleen als PSV betaalt voor het huren en een financieel gunstige (voor Utrecht) koopoptie heeft. 5m zou ik veel vinden voor Q Timber.Ok, andersom dan, is het logisch voor Fc Utrecht?
Ok, dan graag een voorbeeld van huur met optie tot koop van een middenmoter.
Kan binnen de NLse grenzen het alleen andersom bedenken, kopen en dan nog een tijdje verhuren Of wij als verhurende partij waarbij de hurende partij een optie tot koop heeft.
Dan nog niet, Utrecht is dan 1 van de betere spelers een half jaar kwijt, maar de middelen om hem te vervangen hebben ze nog niet.Alleen als PSV betaalt voor het huren en een financieel gunstige (voor Utrecht) koopoptie heeft. 5m zou ik veel vinden voor Q Timber.
Ok, dan graag een voorbeeld van huur met optie tot koop van een middenmoter.
Kan binnen de NLse grenzen het alleen andersom bedenken, kopen en dan nog een tijdje verhuren Of wij als verhurende partij waarbij de hurende partij een optie tot koop heeft.
Gebeurt wel vaker dat een club een speler huurt en dan bijvoorbeeld een huurvergoeding vraagt van 1-2 miljoen. Je ziet dit wel vaker bij grotere competities. Als die bevalt koop je hem anders bespaar je jezelf ook een miskoop. Juventus deed hetzelfde met Mckennie bijv.Mijn hemel, men is echt aan het zoeken zeg
![]()
PSV die huurt van Utrecht, lijkt mij inderdaad een zeer reëel scenario..
Ongetwijfeld, maar wat was Heerenveen daarmee opgeschoten? Speler weg, geen geld voor vervangingAls Veerman scepticus had ik het niet erg gevonden als PSV hem eerst half jaar gehuurd had.
Koeman...?? Liever niet, maar als hij wel de nieuwe trainer van PSV zou willen worden, dan graag in zijn contract op laten nemen dat als Koeman vrijwillig tussentijds vertrekt uit Eindhoven, hij een boete van minimaal 5 miljoen euro aan PSV betaalt. Genoeg met z'n fratsen van de interessante trein die langs komt.Koeman - Nistel, prima combi lijkt me.
Dat zegt ie in de media omdat hij - mits het niet lukt iemand te halen - een Teze en Obispo mét zelfvertrouwen nodig heeft.Maar Schmidt is juist wel degene die heeft gezegd dat ie niet per se een vervanger voor Ramalho hoeft te hebben en dat wilden John en Toon wel.
Kan toch ook andere kant op zijn;Dan nog niet, Utrecht is dan 1 van de betere spelers een half jaar kwijt, maar de middelen om hem te vervangen hebben ze nog niet.