Algemene transfergeruchten

Ajaks die alle kut uit wedstrijden gewonnen heeft, zonder publiek. Alle geluk van de wereld heeft, straks thuis met publiek tegen de overige toppers mag spelen, misschien nog morgen gaat verassen met een dikke aankoop. En dan komen wij... Met Drommel of een Vaccinius die nutteloos zijn, en zo kan je wel tig droevige voorbeelden noemen waardoor wij kansloos zijn voor plek 1 en zullen moeten knokken om 2de te blijven.
Als we met deze voorsprong geen tweede worden stop ik met psv kijken.. oftewel, gaat niet gebeuren
 
Maar goed, iedereen zou achter ahmedhodzic aan zitten inclusief PSV. Wij hebben m (nog) niet gekocht. Maar ook wat de andere clubs betreft blijft t bij slechts geruchten. Is ie minder gewild dan het lijkt?
 
Ik denk dat er gewoon zoals altijd teveel wordt gegokt op de buitenkansjes. De spelers die mooi zouden zijn maar waarschijnlijk of te duur zijn, of toch niet willen vertrekken, of voor een andere club kiezen.

En de winter is ook een klote periode om te zoeken naar een speler die er meteen staat, tenminste als je kijkt naar de CV positie. De grote jongens van de kleine clubs kosten een bak met geld omdat ze deze midden in het seizoen liever niet kwijt zijn (Ahmedhodzic). En de spelers van de grote clubs zijn vaak de afdankertjes en spelers die amper wedstrijdritme hebben en waarschijnlijk niet erg bijzonder zijn (Philips).

Een type ala Moreno of Guardado, de buitenkansjes van destijds die er meteen staan zijn vaak zeldzaam. En als je daar continu op blijft gokken, dan wordt het eigenlijk zoeken naar een speld in een hooiberg. Het is namelijk niet de 1ste keer dat dat gebeurd.

Ik vroeg me trouwens af welke spelers wij ooit hebben aangetrokken in de winter die succesvol zijn geweest.
 
Ik denk dat er gewoon zoals altijd teveel wordt gegokt op de buitenkansjes. De spelers die mooi zouden zijn maar waarschijnlijk of te duur zijn, of toch niet willen vertrekken, of voor een andere club kiezen.

En de winter is ook een klote periode om te zoeken naar een speler die er meteen staat, tenminste als je kijkt naar de CV positie. De grote jongens van de kleine clubs kosten een bak met geld omdat ze deze midden in het seizoen liever niet kwijt zijn (Ahmedhodzic). En de spelers van de grote clubs zijn vaak de afdankertjes en spelers die amper wedstrijdritme hebben en waarschijnlijk niet erg bijzonder zijn (Philips).

Een type ala Moreno of Guardado, de buitenkansjes van destijds die er meteen staan zijn vaak zeldzaam. En als je daar continu op blijft gokken, dan wordt het eigenlijk zoeken naar een speld in een hooiberg.

Ik vroeg me trouwens af welke spelers wij ooit hebben aangetrokken in de winter die succesvol zijn geweest.
V Ginkel kwam 2x (?) op huurbasis in de winter. Maar neem aan dat jij een daadwerkelijke aankoop zoekt?

Recenter, Rodriguez, maar ook dat was huur
Recentste koop (voor Veerman) was Maxi, hopelijk over een jaar wel als succes te noemen, maar sowieso geen direct succes.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Je staat 2 punten achter op Ajax en het spel is niet om aan te gluren. Als je als TD zijnde niets erbij haalt zeg je eigenlijk dat je tevreden bent met een tweede plaats, waarvan ik me nog afvraag of we dat gaan halen. Zij moeten toch ook zien dat het tegen Groningen en Ajax benedenmaats was en schandelijk wat je het publiek laat zien. Maar misschien komen ze morgen nog met een konijn uit de hoge hoed.
 
Face it, er komt niemand meer bij in de winterstop. Morgenavond verstrijkt de deadline en ik zie JDJ geen serieuze versterkingen meer halen...hooguit 1 paniekaankoop om zand in onze ogen te strooien.
Ik denk inderdaad dat dat laatste wel iets is waar JdJ mee bezig is :rolleyes:
 
Nou daar gaan we dan! Altijd leuk een deadline dag; hopelijk gaat het ook echt leuk worden met een goede cv er bij. Maar normaal gesproken is er dan wel iets van een gerucht. Het is nu stiller dan ooit
 
Maar goed, iedereen zou achter ahmedhodzic aan zitten inclusief PSV. Wij hebben m (nog) niet gekocht. Maar ook wat de andere clubs betreft blijft t bij slechts geruchten. Is ie minder gewild dan het lijkt?
Kan ook gewoon zijn dat de prijs aan de forse kant is.
Nou daar gaan we dan! Altijd leuk een deadline dag; hopelijk gaat het ook echt leuk worden met een goede cv er bij. Maar normaal gesproken is er dan wel iets van een gerucht. Het is nu stiller dan ooit
Heb het idee dat de laatste tijd het redelijk rustig is met de geruchten versus spelers die we willen halen. De geruchten kwamen vaak pas op gang toen het al bijna zo goed als rond was.
 
Best wel een mooi overzicht; waarbij je toch heel snel ziet waar het probleem ligt als het gaat om kwantiteit.

Centrale verdediger en de spits (als Romero en Vinicius er lang uit zijn). De rest van de posities is prima dubbel gevuld, zeker als je ook nog eens de Seelts en Bakayoko`s meeneemt.

Kwalitatief twijfel ik vooral aan Drommel en de spitspositie; die zijn problematisch.

Knipsel.PNG
 
Het erge is dat deze gast voor Rik ook een bron is waarschijnlijk.
Rik - scoops are forbidden - Elfrink.
Vlak nadat de speler zijn eerste wedstrijd voor PSV gespeeld heeft, durft Rikkepik het meestal wel aan de interesse te bevestigen.
Kopen om het kopen is niet de oplossing. Geen oplossing kunnen vinden en het denken te kunnen rooien met deze groep is echter wel een probleem.
 
Rik - scoops are forbidden - Elfrink.
Vlak nadat de speler zijn eerste wedstrijd voor PSV gespeeld heeft, durft Rikkepik het meestal wel aan de interesse te bevestigen.
Kopen om het kopen is niet de oplossing. Geen oplossing kunnen vinden en het denken te kunnen rooien met deze groep is echter wel een probleem.
Eens liever geen Baumgartl en Brumaatjes meer, dan liever door met wat we hebben. Wellicht huur met optie tot koop achtige constructies, maar dat lukt vaak niet bij de toptalenten in categorie begin 20 jaar.
 
Gebeurt geen kut, gaat geen kut gebeuren. Alleen een verrassing a la Mario kan het nog redden. Kudos naar PSV als ze al langer wel bezig zijn met iemand maar het niet is uitgelekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan