Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee hoe goed hij is, maar klinkt meer als een speler voor Jong PSV en dus voor de toekomst, geen directe versterking. Van mij mogen ze hoor, maar ik blijf hopen op een verdediger...
Ik ook. Tegen beter weten in...Geen idee hoe goed hij is, maar klinkt meer als een speler voor Jong PSV en dus voor de toekomst, geen directe versterking. Van mij mogen ze hoor, maar ik blijf hopen op een verdediger...
Ik ook. Tegen beter weten in...
Teze is niet erg genoeg! Gewoon boscagli en obispo! Lekker met deelt en Teze gaan spelenIk voor spel nu alvast dat Teze binnenkort geblesseerd raakt en we dus nog maar 2 CVs met ervaring in het eerste hebben + 1 rechtsback en het forum in de hens gaat.
Haha dit forum is het andere uitersteJe hebt ook nog psv.supporters.nl, het vroegere psv.netwerk.to. Is alleen lang zo leuk niet meer als vroeger. Veel te "positief". Als je daar een beetje kritisch op PSV bent krijg je gelijk een rode kaart.
Zou t zo stil zijn omdat ze alles geheim weten te houden? Makes you wonder..
Maar die willen de verkopen en niet verhuren. Althans dat was zo.Het andere forum speculeert dat Phillips misschien toch gaat komen, omdat Liverpool net redelijk wat geld heeft uitgegeven aan een speler van Porto en wat spelers zal willen lozen.
En dan ook nog 1 LB en 1 gemaakte LB die nog beter is ook.Ook wel triest als je bijvoorbeeld kijkt naar een Feyenoord, dat in ieder geval zijn best heeft gedaan om met beperkte middelen in ieder geval de selectie in de breedte te versterken (hoe goed of slecht die aankopen zijn komen we wel achter). PSV heeft alleen Propper 1 op 1 vervangen. Toegegeven, de vervanging is in mijn ogen beter dan wat er weg ging (jong, fit, groeipotentieel), maar verder is er helemaal niks gebeurd. Het moet toch minimaal mogelijk zijn een CV te huren, zodat je niet meteen met 2 CVs (jeugd tel ik even niet mee) en 1 RB zit zodra een CV of RB geblesseerd raakt.
Volgens mij stonden we met dezelfde spelers en enorm veel blessures halverwege het seizoen bovenaan, nu 1 onterechte nederlaag verder is plek 1 voorbij, verklaar je nader Quagie?30 uur te gaan om een nieuwe keeper te scoren anders zijn we echt fucked.. zal het vechten blijven om plek 2 want 1 is al voorbij
1 groot verschil met Feyenoord: Arnesen zit daar.Ook wel triest als je bijvoorbeeld kijkt naar een Feyenoord, dat in ieder geval zijn best heeft gedaan om met beperkte middelen in ieder geval de selectie in de breedte te versterken (hoe goed of slecht die aankopen zijn komen we wel achter). PSV heeft alleen Propper 1 op 1 vervangen. Toegegeven, de vervanging is in mijn ogen beter dan wat er weg ging (jong, fit, groeipotentieel), maar verder is er helemaal niks gebeurd. Het moet toch minimaal mogelijk zijn een CV te huren, zodat je niet meteen met 2 CVs (jeugd tel ik even niet mee) en 1 RB zit zodra een CV of RB geblesseerd raakt.
Volgens mij stonden we met dezelfde spelers en enorm veel blessures halverwege het seizoen bovenaan, nu 1 onterechte nederlaag verder is plek 1 voorbij, verklaar je nader Quagie?