Algemene transfergeruchten

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020, 2021 & 2022
Klinkt leuk zo’n speler van Liverpool maar dit moet je echt niet willen. Deze speler is gewoon een tweede Baumgartl ( ook al van Stuttgart…). Liverpool is weliswaar een topteam maar van de basis 11 al zijn er zomaar 4 spelers die de titel topspeler absoluut niet verdienen. Liverpool B, de bank dus heeft leuke spelers er tussen zitten. Maar dit is niet eens Liverpool C materiaal…

The Joker

Assistent Coach
Klinkt leuk zo’n speler van Liverpool maar dit moet je echt niet willen. Deze speler is gewoon een tweede Baumgartl ( ook al van Stuttgart…). Liverpool is weliswaar een topteam maar van de basis 11 al zijn er zomaar 4 spelers die de titel topspeler absoluut niet verdienen. Liverpool B, de bank dus heeft leuke spelers er tussen zitten. Maar dit is niet eens Liverpool C materiaal…
Ik ben wel benieuwd: welke van de 4 basisspelers vind jij geen topspelers?

The Joker

Assistent Coach
Milner, Henderson, Matip, Fabinho maar ook Firminho en Thiago. Laat in het zo zeggen: geen van hen zullen een basisplaats hebben bij een City, Madrid, Chelsea en Bayern.
Grappig! Ik ben ‘t niet met je eens maar dat mag natuurlijk. Zeker Henderson, Fabinho, Thiago en Firmino vind ik echt wereldspelers.

CNG MrKrateos

Assistent Bondscoach
Milner, Henderson, Matip, Fabinho maar ook Firminho en Thiago. Laat in het zo zeggen: geen van hen zullen een basisplaats hebben bij een City, Madrid, Chelsea en Bayern.
Je hebt het wel eens vaker gezegd, maar ik vind zeker Henderson geen slechte speler.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020, 2021 & 2022
Je hebt het wel eens vaker gezegd, maar ik vind zeker Henderson geen slechte speler.
Is ook niet slecht maar wat ik al zei: bij de andere topclubs zou hij en al die anderen slechts invaller zijn en zeker geen belangrijke speler. Dat geeft de status van het middenveld van Liverpool weer. Ik vind dat Liverpool echt moet inzetten op betere kwaliteit op het middenveld.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Is ook niet slecht maar wat ik al zei: bij de andere topclubs zou hij en al die anderen slechts invaller zijn en zeker geen belangrijke speler. Dat geeft de status van het middenveld van Liverpool weer. Ik vind dat Liverpool echt moet inzetten op betere kwaliteit op het middenveld.
Vaak zijn spelers als Henderson individueel geen geweldenaren maar wel o zo belangrijk voor het balans van je elftal. Elk topteam uit de geschiedenis had wel zo'n 'grijze muis' ertussen zitten

• Leuk
Reactions: IPF

Natte Krant

Basisspeler
"Several clubs view Phillips as an affordable, available centre-back with top-level experience in England.

He enjoyed a breakthrough campaign last season thanks to injuries suffered by other defenders at Anfield.

The centre-back played 20 times across all competitions, including in the Champions League quarter-finals.

However, he has struggled for game time this season, playing just three times.

Phillips has missed Liverpool’s recent fixtures after suffering a fractured cheekbone in the win over AC Milan.

The Reds have now given him the green light to leave this month.

Bron ( betrouwbaar?)

"Liverpool have rejected a £7million bid from Watford for Nat Phillips, Football Insider can exclusively reveal."

Ik ken de man niet, maar hij heeft wel kwartfinale CL gespeeld.

( Scorebord journalistiek, ik weet het :maniac: )

Spitske

Ballenjongen
Phillips huren van Liverpool is een prima optie. Heeft vorig jaar bewezen zich staande te houden in de PL. Optie tot koop lijkt me zinloos. Heeft nog een contract tot 2025 voor 3.3miljoen pond per jaar. Die gaat niet warm worden van een PSV salaris.

Echter is eigenlijk elke tijdelijke versterking als vervanger van Ramalho al te laat. Is nooit meer op tijd voor het duel tegen Ajax en heeft dan dus de eerste twee cruciale duels na de winterstop al gemist. Goede scouting, schaduwlijsten en daadkracht is wat we missen.

Mikasa

Internationale Legende
Phillips huren van Liverpool is een prima optie. Heeft vorig jaar bewezen zich staande te houden in de PL. Optie tot koop lijkt me zinloos. Heeft nog een contract tot 2025 voor 3.3miljoen pond per jaar. Die gaat niet warm worden van een PSV salaris.

Echter is eigenlijk elke tijdelijke versterking als vervanger van Ramalho al te laat. Is nooit meer op tijd voor het duel tegen Ajax en heeft dan dus de eerste twee cruciale duels na de winterstop al gemist. Goede scouting, schaduwlijsten en daadkracht is wat we missen.
Met dat laatste helemaal eens. De speler zelf ken ik niet. Je zou denken dat een speler van Liverpool een versterking is. Maar hierboven lees ik ook anders.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Mijn hemel, men is echt aan het zoeken zeg

FJcxv50WYAATUBU

PSV die huurt van Utrecht, lijkt mij inderdaad een zeer reëel scenario..

DrJ

Routinier
Ik krijg de indruk dat het niet verlengen van Schmidt te maken heeft dat Schmidt veel meer goede spelers wil kopen, maar dat John en Toon de hand wat op de knip houden.
Maar Schmidt is juist wel degene die heeft gezegd dat ie niet per se een vervanger voor Ramalho hoeft te hebben en dat wilden John en Toon wel.

Bovenaan Onderaan