Algemene transfergeruchten

Ik voor spel nu alvast dat Teze binnenkort geblesseerd raakt en we dus nog maar 2 CVs met ervaring in het eerste hebben + 1 rechtsback en het forum in de hens gaat.
Teze is niet erg genoeg! Gewoon boscagli en obispo! Lekker met deelt en Teze gaan spelen
En laat ik dan maar zeggen dat de eerste twee ook niet naar mijn zin is
 
Ook wel triest als je bijvoorbeeld kijkt naar een Feyenoord, dat in ieder geval zijn best heeft gedaan om met beperkte middelen in ieder geval de selectie in de breedte te versterken (hoe goed of slecht die aankopen zijn komen we wel achter). PSV heeft alleen Propper 1 op 1 vervangen. Toegegeven, de vervanging is in mijn ogen beter dan wat er weg ging (jong, fit, groeipotentieel), maar verder is er helemaal niks gebeurd. Het moet toch minimaal mogelijk zijn een CV te huren, zodat je niet meteen met 2 CVs (jeugd tel ik even niet mee) en 1 RB zit zodra een CV of RB geblesseerd raakt.
 
Ook wel triest als je bijvoorbeeld kijkt naar een Feyenoord, dat in ieder geval zijn best heeft gedaan om met beperkte middelen in ieder geval de selectie in de breedte te versterken (hoe goed of slecht die aankopen zijn komen we wel achter). PSV heeft alleen Propper 1 op 1 vervangen. Toegegeven, de vervanging is in mijn ogen beter dan wat er weg ging (jong, fit, groeipotentieel), maar verder is er helemaal niks gebeurd. Het moet toch minimaal mogelijk zijn een CV te huren, zodat je niet meteen met 2 CVs (jeugd tel ik even niet mee) en 1 RB zit zodra een CV of RB geblesseerd raakt.
En dan ook nog 1 LB en 1 gemaakte LB die nog beter is ook.
 
Ook wel triest als je bijvoorbeeld kijkt naar een Feyenoord, dat in ieder geval zijn best heeft gedaan om met beperkte middelen in ieder geval de selectie in de breedte te versterken (hoe goed of slecht die aankopen zijn komen we wel achter). PSV heeft alleen Propper 1 op 1 vervangen. Toegegeven, de vervanging is in mijn ogen beter dan wat er weg ging (jong, fit, groeipotentieel), maar verder is er helemaal niks gebeurd. Het moet toch minimaal mogelijk zijn een CV te huren, zodat je niet meteen met 2 CVs (jeugd tel ik even niet mee) en 1 RB zit zodra een CV of RB geblesseerd raakt.
1 groot verschil met Feyenoord: Arnesen zit daar.
 
Volgens mij stonden we met dezelfde spelers en enorm veel blessures halverwege het seizoen bovenaan, nu 1 onterechte nederlaag verder is plek 1 voorbij, verklaar je nader Quagie?

Ajaks die alle kut uit wedstrijden gewonnen heeft, zonder publiek. Alle geluk van de wereld heeft, straks thuis met publiek tegen de overige toppers mag spelen, misschien nog morgen gaat verassen met een dikke aankoop. En dan komen wij... Met Drommel of een Vaccinius die nutteloos zijn, en zo kan je wel tig droevige voorbeelden noemen waardoor wij kansloos zijn voor plek 1 en zullen moeten knokken om 2de te blijven.
 
Face it, er komt niemand meer bij in de winterstop. Morgenavond verstrijkt de deadline en ik zie JDJ geen serieuze versterkingen meer halen...hooguit 1 paniekaankoop om zand in onze ogen te strooien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan