Algemene transfergeruchten

Aanstaande maandag is het einde van de transferperiode toch? Dan verwacht ik dit weekend en maandag nog wel wat geruchten. Sterker nog, ik wil geruchten over verdedigers zien. Ik begrijp echt 0,0 van het beleid op het moment.

Als er een kans is om wat te winnen, dan is het wel dit seizoen. Investeer dan ook in deze situatie. Ga niet 19 jarige spelers kopen voor in de "toekomst" maar spelers voor "in het nu" die er direct staan en ervoor zorgen dat we eindelijk weer eens wat winnen. Legt ook meteen weer een basis voor het volgende seizoen met meer aantrekkingskracht voor andere spelers.

Mocht er niks bijkomen deze periode dan heb ik geaccepteerd dat we een 2e rangs club aan het worden zijn. "Niet erg als we geen kampioen worden", "mooie bijkomstigheid als het wel lukt". Dat is het sentiment op het moment. Uit niets maar dan ook niets blijkt dat we ambitie hebben voor het kampioenschap.
Niet kopen, hij komt gratis😉
 
Verdediging:
Links: Mauro / Max
Links centraal: Boscagli / Obispo
Rechts centraal: Teze / Boscagli
Rechts: Mwene / Teze

Seelt niet meegerekend... 6 spelers voor 4 posities. Je zou zeggen dat dat een aanleiding is om iets te doen.....
Onacceptabel als er niets gedaan wordt aan de verdediging en keepers.

Scouting, TD en het topsport klimaat van Toon zijn al jaren aan het afbrokkelen. Er zijn er genoeg die Schmidt de schuld geven maar de oorzaak ligt volgens mij veel dieper. Dit is topclub onwaardig. Verwacht niets maar er moeten eigenlijk nog twee versterkingen bij.
 
Omdat broodkruimels het enige is wat we nu hebben:

Volgens de 1913 diehards is Ortega (die keeper) PSV gaan volgen op Instagram. Voor de rest is het echter angstvallig stil overal. Daar zitten ook mensen die geregeld even bij het stadion of de Herdgang kijken of er activiteit is die duidt op een transfer/medische keuring. Die is er niet.
 
Omdat broodkruimels het enige is wat we nu hebben:

Volgens de 1913 diehards is Ortega (die keeper) PSV gaan volgen op Instagram. Voor de rest is het echter angstvallig stil overal. Daar zitten ook mensen die geregeld even bij het stadion of de Herdgang kijken of er activiteit is die duidt op een transfer/medische keuring. Die is er niet.
Op een ander psv forum houden ze de vluchten in de gaten mbt transfers 🤣
 
Op een ander psv forum houden ze de vluchten in de gaten mbt transfers 🤣

Zijn er meer grote forums buiten deze en 1913? Op die laatste doelde ik namelijk. Zitten veel transfer diehards. Als je meteen op de hoogte wilt zijn van wat er speelt moet je de transfer topics daar meelezen.
 
Geen idee, ik volg PSV, zet evt. geruchten door voor de kenners hier. Overigens is jouw standpunt al door meerdere bevestigd en is de kop niks volgens Ralf Edström
Zahavi 0.5. Verdient meer dan 3 miljoen Britse Pond per jaar. Werd in 2018 gekocht door Everton, het jaar dat Brands daar TD werd. Ervanuit gaande dat het een Brands aankoop was, is de link met JdJ en PSV al snel gelegd. Zou echt een waardeloze aankoop zijn. Heeft in 5 seizoenen Everton welgeteld 11 doelpunten gemaakt. In Turkije ging en gaat hem het scoren een stuk beter af, maar ja, dat is ook een pensionado's competitie.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tis stiiiiiiiiillllllll aan de overkant, tis stttiiillllll aan de overkant, Tis stiiiiiiiiillllllll aan de overkant, tis stttiiillllll aan de overkant..
Of is de selectie sterk genoeg om die begeerde 3e plek te halen?
 
Ik voel een teleurstellende transfer deadline dag aankomen.
Wat betekent dat we Schmidt ook kwijt gaan raken. Wat betekent dat er hierna een nog minder goeie trainer komt. Wat betekent dat we de komende jaren achter Feyenoord gaan eindigen. Zolang deze TD en deze scouting er zitten en de AD de illusie heeft dat er een topsportklimaat heerst, gaan we alleen maar verder afzakken.
 
Wat betekent dat we Schmidt ook kwijt gaan raken. Wat betekent dat er hierna een nog minder goeie trainer komt. Wat betekent dat we de komende jaren achter Feyenoord gaan eindigen. Zolang deze TD en deze scouting er zitten en de AD de illusie heeft dat er een topsportklimaat heerst, gaan we alleen maar verder afzakken.
Dat is wel een somber vooruitzicht. Mijn gevoel is dat een goede / betere trainer haalbaar is? Die kosten nu eenmaal minder geld dan een speler.
 
Tis stiiiiiiiiillllllll aan de overkant, tis stttiiillllll aan de overkant, Tis stiiiiiiiiillllllll aan de overkant, tis stttiiillllll aan de overkant..
Of is de selectie sterk genoeg om die begeerde 3e plek te halen?
Zou echt zwaar teleurstellend zijn. Ik neem echt aan dat het vandaag of morgen nog gaat gebeuren het buitenlansje huren maar zelfs dat is al wanbeleid. Korte termijn ipv investeren in kapitaal op het veld.
 
Dat is wel een somber vooruitzicht. Mijn gevoel is dat een goede / betere trainer haalbaar is? Die kosten nu eenmaal minder geld dan een speler.
Ik denk dat goede trainers alleen willen werken bij clubs waar ze prijzen kunnen winnen omdat er geïnvesteerd wordt. Schmidt wordt ook gewoon kampioen met PSV als er gewoon kwaliteit gekocht wordt ipv middelmaat.
 
Zijn er meer grote forums buiten deze en 1913? Op die laatste doelde ik namelijk. Zitten veel transfer diehards. Als je meteen op de hoogte wilt zijn van wat er speelt moet je de transfer topics daar meelezen.
Je hebt ook nog psv.supporters.nl, het vroegere psv.netwerk.to. Is alleen lang zo leuk niet meer als vroeger. Veel te "positief". Als je daar een beetje kritisch op PSV bent krijg je gelijk een rode kaart.
 
Je hebt ook nog psv.supporters.nl, het vroegere psv.netwerk.to. Is alleen lang zo leuk niet meer als vroeger. Veel te "positief". Als je daar een beetje kritisch op PSV bent krijg je gelijk een rode kaart.
Oh ja, psv.netwerk was het eerste forum waar ik op zat, al las ik vooral mee. Momenteel ben ik eigenlijk alleen hier actief en lees ik 1913 mee, vooral voor de geruchten en snelle nieuwtjes.
 
Ik denk dat goede trainers alleen willen werken bij clubs waar ze prijzen kunnen winnen omdat er geïnvesteerd wordt. Schmidt wordt ook gewoon kampioen met PSV als er gewoon kwaliteit gekocht wordt ipv middelmaat.
Er zijn natuurlijk te veel trainers, dus die zijn in principe makkelijker te vinden. Maar het vertrek van JdJ zou ik zeker toejuichen, hoor.
Oh ja, psv.netwerk was het eerste forum waar ik op zat, al las ik vooral mee. Momenteel ben ik eigenlijk alleen hier actief en lees ik 1913 mee, vooral voor de geruchten en snelle nieuwtjes.
Ik vind dat dit forum al te veel tijd kost eigenlijk. Om er dan nog meer te gaan volgen….
 
Terug
Bovenaan Onderaan