Algemene transfergeruchten

Weltmeister

Bondscoach
Sprak. Misschien moet PSV ook met wat verdedigers gaan praten? Nee dat zit niet in ons DNA.
Eens. Al moet t soms ook gewoon net even goed vallen allemaal. Het zou niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat een speler zijn kans pakt als gevolg van blessures. Dan loven we allemaal die trainer die die jonge speler heeft opgesteld, maar zoiets zou natuurlijk ook best kunnen gebeuren nu met Obispo. Dat ‘ie tegen de tijd dat Ramalho weer fit is, niet meer weg te denken is uit de basis. Ik denk dat een topclub als PSV een kwalitatief bredere selectie moet hebben, maar het kan ook allemaal net goed vallen.

Schoutjes

Supporter
Als we geen blessures krijgen hebben we prima voldoende verdedigers! En we hebben een goed track record op het gebied van blessures, dus ik maak me geen enkele zorgen als we geen centrale verdediger erbij halen.

Schoutjes

Supporter
Gerucht op internet dat PSV Nat Phillips van Liverpool wil huren. Ken em niet goed maar lijkt me wel de soort huur die ze zoeken

Kruspe

Administrator
Administrator
Ik zou lekker voor Quinten Timber gaan als backup voor Sangare. Jong, zit ook een goede kop op vgm. En doet het bij Utrecht over het hele seizoen ook erg leuk. Zou me niks verbazen als Ajaks hem na dit seizoen of het seizoen daarop terugkoopt.
Ik vind Timber niet eens zo een gekke suggestie. Nog niet het niveau dat je moet nastreven, maar wel echt een talent dat het in zich heeft een topper te worden.

Overigens mooi dat PSV een balletje heeft opgegooid bij Eriksen.

BlackMamba

Routinier
Laatst bewerkt:

BlackMamba

Routinier

Name in home country: Nathaniel Harry Phillips
Date of birth: Mar 21, 1997
Place of birth: Bolton
England

Height: 1,90 m
Citizenship:
England
England
Position: Defender - Centre-Back
Foot: right
Current club: Liverpool FC Liverpool FC
Contract expires: Jun 30, 2025
Date of last contract extension: Aug 31, 2021

Laatst bewerkt:

J.B.

Assistent Coach
Ik vind Timber niet eens zo een gekke suggestie. Nog niet het niveau dat je moet nastreven, maar wel echt een talent dat het in zich heeft een topper te worden.

Overigens mooi dat PSV een balletje heeft opgegooid bij Eriksen.
Het laat in ieder geval zien dat we nog steeds voor kwaliteit gaan.

Buitenspelgoal

International
Januari is alweer over de helft en het is nog steeds verdacht stil rondom een centrale verdediger, die gaat er niet komen.

Name in home country: Nathaniel Harry Phillips
Date of birth: Mar 21, 1997
Place of birth: Bolton
England

Height: 1,90 m
Citizenship:
England
England
Position: Defender - Centre-Back
Foot: right
Current club: Liverpool FC Liverpool FC
Contract expires: Jun 30, 2025
Date of last contract extension: Aug 31, 2021

Als dit zo is mag hier wel een optie tot koop in. Prima verdediger die puur niet speelt omdat de concurrentie onder anderen Van Dijk is.

Bovenaan Onderaan