Algemene transfergeruchten

Ik zag dit bij m'n unread posts. Daar moet toch een verhaal van te maken zijn?

61f3d200d948b-Screenshot_2022-01-28_at_12.22.12.png
Speelde JdJ nog samen met Zoetebier?
 
Schijnt volgens Soccernews dat PSV bijna rond is met Cavero, een 19-jarige linksbuiten uit Peru...maar waarom geen versterkingen in de achterhoede? Waarom geen ervaren CV? Waarom geen back erbij? We maken nog kans op de titel, waarom dan geen broodnodige versterkingen? Ik begrijp dit f..ck beleid van PSV echt niet....!! 🤬😡⚽
 
Schijnt volgens Soccernews dat PSV bijna rond is met Cavero, een 19-jarige linksbuiten uit Peru...maar waarom geen versterkingen in de achterhoede? Waarom geen ervaren CV? Waarom geen back erbij? We maken nog kans op de titel, waarom dan geen broodnodige versterkingen? Ik begrijp dit f..ck beleid van PSV echt niet....!! 🤬😡⚽
Opvolger van Nigel Thomas of Touré in Jong PSV wellicht? Lijkt me niet dat deze speler meteen bij het eerste aansluit.
 
Schijnt volgens Soccernews dat PSV bijna rond is met Cavero, een 19-jarige linksbuiten uit Peru...maar waarom geen versterkingen in de achterhoede? Waarom geen ervaren CV? Waarom geen back erbij? We maken nog kans op de titel, waarom dan geen broodnodige versterkingen? Ik begrijp dit f..ck beleid van PSV echt niet....!! 🤬😡⚽
Lijkt mij voorsorteren op het vertrek van Gakpo over 1.5 jaar. Volgens mij hebben we op links geen talent lopen op dit moment.
 
Laatst bewerkt:
Aanstaande maandag is het einde van de transferperiode toch? Dan verwacht ik dit weekend en maandag nog wel wat geruchten. Sterker nog, ik wil geruchten over verdedigers zien. Ik begrijp echt 0,0 van het beleid op het moment.

Als er een kans is om wat te winnen, dan is het wel dit seizoen. Investeer dan ook in deze situatie. Ga niet 19 jarige spelers kopen voor in de "toekomst" maar spelers voor "in het nu" die er direct staan en ervoor zorgen dat we eindelijk weer eens wat winnen. Legt ook meteen weer een basis voor het volgende seizoen met meer aantrekkingskracht voor andere spelers.

Mocht er niks bijkomen deze periode dan heb ik geaccepteerd dat we een 2e rangs club aan het worden zijn. "Niet erg als we geen kampioen worden", "mooie bijkomstigheid als het wel lukt". Dat is het sentiment op het moment. Uit niets maar dan ook niets blijkt dat we ambitie hebben voor het kampioenschap.
 
Verdediging:
Links: Mauro / Max
Links centraal: Boscagli / Obispo
Rechts centraal: Teze / Boscagli
Rechts: Mwene / Teze

Seelt niet meegerekend... 6 spelers voor 4 posities. Je zou zeggen dat dat een aanleiding is om iets te doen.....
 
Verdediging:
Links: Mauro / Max
Links centraal: Boscagli / Obispo
Rechts centraal: Teze / Boscagli
Rechts: Mwene / Teze

Seelt niet meegerekend... 6 spelers voor 4 posities. Je zou zeggen dat dat een aanleiding is om iets te doen.....
Wel hebben we een back probleem. Max voldoet niet en Teze is eigenlijk geen back... het blijft behelpen
 
Verdediging:
Links: Mauro / Max
Links centraal: Boscagli / Obispo
Rechts centraal: Teze / Boscagli
Rechts: Mwene / Teze

Seelt niet meegerekend... 6 spelers voor 4 posities. Je zou zeggen dat dat een aanleiding is om iets te doen.....
Waarvan Teze, Obispo en Max ondermaats zijn. Mwene voordeel van de twijfel. Maar dit is echt pover allemaal, vooral met nog helft van het seizoen te gaan waar je meerdere wedstrijden per week moet gaan spelen. Met dit huidige materiaal ga je vroeg afhaken, dat is een zekerheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan